акомулатор скорпио
- bigdady
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
- Местоположение: София-Младост
- Status: Извън линия
акомулатор скорпио
здравейте аз нов в форума и искам да ви питам.Значи когатао колата работи на ниски оборотибез газ говорим лампата на акомулатора свети при подаване на газ постепенно стига до положение което свети супер леко и се вижда само ако се загледаш.И примерно по някои път като натискам спирачката на иклучена от скорост на светофар пак атака се усилва.
дали е от незареден акомулатор защото тои е от тия кадето имат една лампа зелена ии червена на мене си ми свете зелената. значи че е зареден
моля ви дайте някво мнение
дали е от незареден акомулатор защото тои е от тия кадето имат една лампа зелена ии червена на мене си ми свете зелената. значи че е зареден
моля ви дайте някво мнение
NO PAIN NO GAIN
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Първо добре дошъл при нас.
Второ - вземи един уред и провери напрежението на акумулатора в два режима. На празен ход обороти около 850-900 и при подаване на газ около 2000-2500 оборота.
Ако напреженията са в рамките на 13.4-14.4 волта зареждането е добре. Ако ли не - имаш проблем с зареждането.
В другия случай при нормално напрежние с пуснат двигател, ако изгасиш двигателя и напрежението пада на 12 и по-малко волта - имаш изтощен акумулатор. С други думи си е повишил вътрешното съпротивление и на отдава достатъчно ток. Провери го в някой сервиз за акумулатори каква е гъстотата на разтвора преди да тръгнеш да купуваш нов.
Виж дали има вода в него до определените отметки. Това също може да е причина за проблема. Ако няма достатъчно вода гъстотата е висока и той не се зарежда правилно.
Второ - вземи един уред и провери напрежението на акумулатора в два режима. На празен ход обороти около 850-900 и при подаване на газ около 2000-2500 оборота.
Ако напреженията са в рамките на 13.4-14.4 волта зареждането е добре. Ако ли не - имаш проблем с зареждането.
В другия случай при нормално напрежние с пуснат двигател, ако изгасиш двигателя и напрежението пада на 12 и по-малко волта - имаш изтощен акумулатор. С други думи си е повишил вътрешното съпротивление и на отдава достатъчно ток. Провери го в някой сервиз за акумулатори каква е гъстотата на разтвора преди да тръгнеш да купуваш нов.
Виж дали има вода в него до определените отметки. Това също може да е причина за проблема. Ако няма достатъчно вода гъстотата е висока и той не се зарежда правилно.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Ето тук съм ти писал.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3877" onclick="window.open(this.href);return false;
Огледай и пистите към оборотомера, както е направил колегата.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3877" onclick="window.open(this.href);return false;
Огледай и пистите към оборотомера, както е направил колегата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта