акомулатор скорпио

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
bigdady
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
Местоположение: София-Младост
Status: Извън линия

акомулатор скорпио

Мнение от bigdady » 04 окт 2006, 09:21

здравейте аз нов в форума и искам да ви питам.Значи когатао колата работи на ниски оборотибез газ говорим лампата на акомулатора свети при подаване на газ постепенно стига до положение което свети супер леко и се вижда само ако се загледаш.И примерно по някои път като натискам спирачката на иклучена от скорост на светофар пак атака се усилва.
дали е от незареден акомулатор защото тои е от тия кадето имат една лампа зелена ии червена на мене си ми свете зелената. значи че е зареден
моля ви дайте някво мнение
NO PAIN NO GAIN

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 04 окт 2006, 10:00

Първо добре дошъл при нас.
Второ - вземи един уред и провери напрежението на акумулатора в два режима. На празен ход обороти около 850-900 и при подаване на газ около 2000-2500 оборота.
Ако напреженията са в рамките на 13.4-14.4 волта зареждането е добре. Ако ли не - имаш проблем с зареждането.
В другия случай при нормално напрежние с пуснат двигател, ако изгасиш двигателя и напрежението пада на 12 и по-малко волта - имаш изтощен акумулатор. С други думи си е повишил вътрешното съпротивление и на отдава достатъчно ток. Провери го в някой сервиз за акумулатори каква е гъстотата на разтвора преди да тръгнеш да купуваш нов.
Виж дали има вода в него до определените отметки. Това също може да е причина за проблема. Ако няма достатъчно вода гъстотата е висока и той не се зарежда правилно.

Потребителски аватар
bigdady
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
Местоположение: София-Младост
Status: Извън линия

Мнение от bigdady » 04 окт 2006, 14:09

мерси колега гледам че и ти си фен на модела да да тепитам оборотомера ми се вкльчва когато си иска от кжо може да е тва
NO PAIN NO GAIN

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 05 окт 2006, 09:02

Ето тук съм ти писал.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3877" onclick="window.open(this.href);return false;
Огледай и пистите към оборотомера, както е направил колегата.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 05 окт 2006, 10:13

Проблема, който си описал най-вероятно се дължи на недозареждане вследствие на : 1.износени четки на алтернатора, 2.хлабав или амортизиран ремък!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта