Страница 1 от 1
Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?
Публикувано: 26 юли 2013, 07:54
от webdbase
Имам форд фокус точно на 2 г. на 12800 км. Онзи ден го водих на задължителното годишно техническо обслужване в Мото Пфое. Вчера - нямам грам ток в акумулатора. Меря го 2 (два) V!!!!! Според мен е за хвърляне!?!
Възможно ли е това нещо?
Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?
Публикувано: 26 юли 2013, 09:08
от HACKO
Зареди акумулатора и провери за оттечки в ел.инсталацията или някой включен консуматор (например лампата в багажника).
Остава да виси въпроса "защо точно след обслужването", може би се е наложило да въртят продължително на стартер и да се е изтощил, а може и ....... (предполагам, че нямаш документ със серийния номер на акумулатора).
Ето затова не съм съгласен с практиката на фирмените сервизи клиента да не се допуска в халето.
Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?
Публикувано: 26 юли 2013, 09:34
от DigiPro
HACKO написа:Ето затова не съм съгласен с практиката на фирмените сервизи клиента да не се допуска в халето.
Мен винаги ме пускат в Търново. Иначе на Fusion-a така една сутрин отказа акумулатора на 6-я месец. Оказа се дефектна клетка. Смениха го по гаранция безплатно.
Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?
Публикувано: 26 юли 2013, 09:57
от ЯЛТА
Акумулатор изкара ли една година,- той се е изплатил. Друг е въпроса че не ни харесва, защото е скъп, но всичко си зависи и от това как ГО тормозим, всяко въртене повече от 3 секунди е пагубно за него. Днешните акумулатори умират ей така скоропостижно, а не както едно време да те мъчи и подхранва надеждите в продължение на месеци.
Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?
Публикувано: 26 юли 2013, 10:29
от webdbase
HACKO написа:Зареди акумулатора и провери за оттечки в ел.инсталацията или някой включен консуматор (например лампата в багажника).
Остава да виси въпроса "защо точно след обслужването", може би се е наложило да въртят продължително на стартер и да се е изтощил, а може и ....... (предполагам, че нямаш документ със серийния номер на акумулатора).
Ето затова не съм съгласен с практиката на фирмените сервизи клиента да не се допуска в халето.
Какво значи документ със серийния номер на акумулатора? Да не би да е подменен? И на мен първоначално ми мина тази мисъл, след като при второ цъкане на дистанционното колата не се отключи. Акумулаторът е фабричният, на него пише Ford, т.е. този, който му е сложен в завода-производител. В приемно-предавателния протокол няма такъв номер. На пръв поглед нямаше видими следи от подмяна. На минусовата клема пише 2311, предполагам, че означава 23-та седмица 2011 г.? Колата е произведена м. юни 2011 г., аз я получих от Мото Пфое на 25 юли 2011 г.
В момента акумулаторът е зареден. Индикаторът му е черен! Ще го оставя така да видя дали ще падне, после ще го монтирам.
Как да ги търся тези утечки, като то винаги има нещо включено, най-малко централното заключване. За 2 години лампа в багажника не съм забелязал да имам

, но и да има, предполагам, че тя се гаси централно със затварянето му. Ако са ми включени светлините, звуковият сигнализатор ме предупреждава.
Нищо по-различно не се е случило, всеки път така си я оставям в гаража.
Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?
Публикувано: 26 юли 2013, 10:39
от HACKO
webdbase написа:..... За 2 години лампа в багажника, не съм забелязал да имам

, но и да има предполагам, че тя се гаси централно със затварянето му. .....
Повечето коли имат, даже и на жена ми Фиестата. Проблема идва точно от гасенето, бутон който се задейства от затварянето на багажника. Понякога поради някаква причина лампата не угасва след затваряне и си свети, без собственика да разбере за това, докато не падне акумулатора.
Да, има постоянно работещи консуматори, но тока към тях е малък и е в определени граници, които са описани в техническите характеристики на дадения автомобил, ако е по-голям има оттечка.
Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?
Публикувано: 26 юли 2013, 10:52
от webdbase
HACKO написа:webdbase написа:..... За 2 години лампа в багажника, не съм забелязал да имам

, но и да има предполагам, че тя се гаси централно със затварянето му. .....
...Проблема идва точно от гасенето, бутон който се задейства от затварянето на багажника...
Багажника не съм го отварял, освен в сервиза да са го отваряли...
Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?
Публикувано: 26 юли 2013, 13:24
от DigiPro
Колата не е ли с 5 години гаранция или на акумулатора е 2 години? Иначе няма серийни номера на акумулатора написани из документите, но моя го смениха без въпроси. Лампа има на багажното отделение. Отвори го по тъмно и ще видиш че ти осветява багажа вътре.
Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?
Публикувано: 26 юли 2013, 14:33
от webdbase
DigiPro написа:Колата не е ли с 5 години гаранция или на акумулатора е 2 години? Иначе няма серийни номера на акумулатора написани из документите, но моя го смениха без въпроси. Лампа има на багажното отделение. Отвори го по тъмно и ще видиш че ти осветява багажа вътре.
5 години беше, ама в рекламата. Оказа се, че за допълнителните 3 трябва да се доплати. Иначе ясно си ми пише в т 4. от поръчката, че е 24 месеца без ограничение в пробега. Трябва да видя какво пише в сервизната книжка. Там някъде беше упоменато за различните чаркове. Дори и акумулатора да включва 24-те месеца, те изтекоха на 24 юли, т.е. преди 2 дни

. Пълна каръщина, точно по закона на Мърфи.
Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?
Публикувано: 30 юли 2013, 10:58
от urgan
2 волта човече

Като падне драстично напрежението в акумулатора и може да го отпишеш говорим за под 7-8 волта, а този е паднал до 2 волта! Иди в някой магазин за акумулатори да ти го замерят с товарна вилка веднага ще ти кажат дали ще живее или не. Но мен много ме съмнява че има живот в него.
Re: Нормално ли е това за акумулатора на 2 г.?
Публикувано: 01 авг 2013, 16:39
от peterdi_bg
Ако е от нещо забравено (светлини, плафони или нещо такова) е възможно да падне толкова.
По въпроса дали ще става нещо от него в бъдеще - имал съм в родата и двата случая, от забравен плафон за 3 седмици оригинален акумулатор беше паднал под 2 волта, но го заредихме вкъщи и се ползва вече 7-8 месеца. Обаче колата беше в гараж. Моя стария също съм го свалял до 3 волта и се е оправял, като го смених си държеше вкъщи 12.4 без зареждане. Обаче на приятелката ми една есен след забравено радио му се прецака клетка и трябваше да се смени с нов.