Страница 1 от 1

ако вентилаторът на парното трака (за ескорт)

Публикувано: 31 окт 2006, 18:06
от jack71
съжалявам че нямам снимки ама апаратът бе в баща ми докато "оперирах".
значи проблемата бе следната- моторчето на парното мнооого трака на 2ра степен а на 3та се скъсва. маха се отпред:
махат се пласмасовите капачки на пластмасата под чистачките развиват се винтовете, махат се чистачките(внимавайте да не счупите пласмасовите втулки под тях, :oops: като мен), и накрая цялата пластмаса. по средата на коша зад преградата има един капак. държи се на 2 винчета отпред (от другата страна на преградата покрити с гумички). като ги махнете напънете преградата напред и издърпайте капака. в задната си част се държи на 2 щипки които се измъкват-да не ги счупите :oops: като мен. целия вентилатор е на 2 гайки. махнете и окабеляването преди да го задърпате. масата му е вързана до моторчето на чистачките.не го режете както аз направих :oops: .
като го изкарате (става най-лесно през мястото на акумулатора) му разглобявате пластмасовия кожух, леко да не счушите щипките като мен, махате скобата която държи съпротивлението на степените, и махате натрая и перките (просто се издърпват). ще видите че едната страна на ротора или направо и двете имат луфт и играят. точно там ни е болката. на менгеме с чукче и отверка разскобвате капака на статера , махате четките отзад - държат се на малки пружинки които има реална опасност да литнат ако ги изпуснете, и издърпвате ротора. ако задната втулка е наред (което ме съмнява) то тя ще остане в леглото си в статера. но най вероятно ще трябва да измъкнете ротора със втулката. за целта дърпайте внимателно за да не счупите като мен :oops: пластинките които придържат втулката към леглото и. същото със втулката и откъм капака на статера. втулките трябва да са сферични. при мен бяха износени и бяха станали на конуси. та при моя стругар - невероятния факир (наистина мнооого добър) бай Петър си направих нови втулки и сглобих по обратен ред. сега не трака но леееко вие което се надявам да се оправи като се протрие леко.
та това е . ако немате нерви и време направо взимайте нов вентилатор но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПРОВЕРЕТЕ ЗА ЛУФТ НА РОТОРА

Публикувано: 31 окт 2006, 20:47
от kEFi
Евала Jack! Ама остана ли нещо, което не се строши? С това "като мен :oops: " направо се чудех дали да се хиля или съчувствам... :wink:
...И мен ме мъчи подобен проблем, ама все отлагам процедурата! Сега вече и знам как! 10х!

Публикувано: 31 окт 2006, 22:32
от HACKO
Докато четях си мислех, че накрая ще пише: "после изхвърляте мотора и си купувате нов като мен" *00120*
Пък той даже го сглобил, че и работи -ЕВАЛА.

Публикувано: 01 ное 2006, 01:13
от nikolovvd
За да не получава като при jack71, проблема го решавам така.
Отивам в една морга и намирам модел като моя автомобил. Питам дали може да им помогна в това онова и почвам разглобяване. Така като се науча кое как се сваля не се налага да си троша колата в "тъмното".

Публикувано: 01 ное 2006, 09:47
от jack71
ами то наистина си беше тъмно в буквалния смисъл. И аз все отлагах като kEFi ама една нощ на 2 рома се ядосах и му видях сметката. Е после отиде една тубичка поксипол ама.... а това "като мен" съм го натъртил да внимавате къде са клопките, щото аз се хванах на всичките възможни и знам пътеката. та ка знаете за капанчетата

Публикувано: 08 ное 2006, 14:43
от diesel1.6
а аз сложих лагеи за 2 лева - тук съм описал, някой беше дублирал темата http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6659[/url]