Търся техник ел. инсталация Форд или идея за проблема

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
geo_g
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D
Местоположение: София
Status: Извън линия

Търся техник ел. инсталация Форд или идея за проблема

Мнение от geo_g » 15 ное 2006, 21:04

Здравейте колеги,
Имам следният проблем: мисля, че от време на време за част от секундата прекъсва ел. захранването на автомобила. До сега признак за това беше единствено прекъсване на радиото(ново включване с вкарване на код).
Сутринта ми се случи отново при включени светлини включих реотаните на задното стъкло и................... след прекъсването заработи зумера за включени светлини при отворена врата. Угасих колата и светлините, подадох отново контакт, запалих и всичко си беше наред.
Та с две думи: дали има някакъв автоматичен прекъсвач, централно реле, предпазител или слаб контакт, къде е това. Търся техник, който разбира от инсталации на Форд. Проблемът е и, че се оправя сама и не мога да му покажа каква точно е повредата.
Това се случва най-много веднъж месечно. Колата е Ескорт 1.8д 95г.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 16 ное 2006, 11:11

Провери с уред напрежението в купето като постепепенно увеличаваш консумацията - включваш светлини, нагреватели и т.н.
В това време следиш напрежението. Ако при угасен двигател пада под 10.5 - 11 волта и при запален двигател пада под 12 волта, то имаш лош контакт (най-вероятно лоша маса) между купето и акумулатора, при условие, че клемите на акумулатора са чисти и добре затегнати.

geo_g
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от geo_g » 16 ное 2006, 14:10

Благодаря за съвета!
Имаш в предвид да закача уреда на акумулатора, без да паля и постепенно да товаря инсталцията???????
Проблемът е, че съм товарил инсталацията до макс. и не се е получавало, абе с две думи става когато му скимне, а май два пъти стана точно при включване на задните реотани, първият път беше преди 7-8 месеца.
А това, че се включи зумера за светлини при затворени врати, от какво може да се получи ?

Ще проверя масата. Купето дали е с отделна маса и къде да търся кабела.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 16 ное 2006, 15:06

Мери напрежението в купето. Например на запалката, за да разбереш дали нямаш лоша маса към купето . Ако всичко ти е наред виж дали има вода в акумулатара. Ако е на повече от 4-5 години няма да е зле да му направиш промивка, но това е друга процедура. При някой се натрупва оловен прах на дъното и дава на късо самата клетка.

Потребителски аватар
ivocsim
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 28 фев 2006, 13:07
Модел на автомобила: escort 1,6 16 v Zetec 1998
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

масата

Мнение от ivocsim » 18 ное 2006, 10:24

Колега провери си минуса към купето и двигателя. Представлявя дебел проводник или нещо като въженце. Ако е корозирало ще се наложи да го почистиш или смениш. На мен ми се случвало. Пробвай!

geo_g
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от geo_g » 19 ное 2006, 15:14

Вчера се въртях един час около колата. Намерих кабела за масата на купето. Отвън изглежда в идеално състояние. Към акумулатора връзката е перфектна, няма ръжда, патина и т.н. Към купето също изгежда добре, но не можах да го развия стегнат е с някакъв болт като за ответка, но не е отвертка и шестограм, не знам що за стандарт само го пръснах с шпрей за почистване.
Дърпах и бутах кабела, кривих го и никакво прекъсване на връзката, а бях натоварил инсталацията на макс.
Дали е възможно да не е от там и къде е следаващата вероятност?
Преди 20 дни бях на акумулаторджия да ми провери акумулатор и антифриз и според него всичко по акумулатора е добре. Инсталацията на колата изглежда прерфектно, никъде не виси и стърчи кабел, не се вижда корозия, всички кожуси и обвивки са си на мястото и никъде не е побългарявано.

Благодаря Ви отново.
Живи и здрави.

Потребителски аватар
vaskoneti
потребител
потребител
Мнения: 499
Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г.
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Мнение от vaskoneti » 19 ное 2006, 16:00

Значи отговора е прост ! Караш докато прекъсне така, че вече да не се оправи от само себе си, има вероятност така да прекъсне, че да останеш насред път, но това е риска ! След това търси жичкаждия, тези чалъми може да са отвсякъде, може да станеш луд докато я откриеш повредата, това е ! Като го намериш дай сигнал откъде е било и какъв му е лекът да знаем и ние !!! :) :) :)

Потребителски аватар
ivocsim
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 28 фев 2006, 13:07
Модел на автомобила: escort 1,6 16 v Zetec 1998
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

лош контакт

Мнение от ivocsim » 20 ное 2006, 11:12

За мен е лош контакт както ти казах. Ако е акумолатор мре от веднъж и да са ти го съживили не става.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 28 ное 2006, 13:44

провери + на таблото - от акумулатора има два-три плюса. един дебел до стартера, и по-тънки към таблото и електрониката. от там стават тези проблеми, често в клемата е скрит лошият контакт

geo_g
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от geo_g » 28 ное 2006, 18:44

Да полудееш:
По-миналата неделя намерих инструмент за гадния болт. Успях да го развия, (всичко беше идеално), зачистих го с шкурка и спрей против ръжда, проверих и зачистих и всички останали кабели за маса, които успях да докопам, клемите на акумулатора също...................
Почти 10 дни карам и си свиркам, правих всички възможни тестове с консуматори ма мин. и макс. абе с две думи вече щях да пиша че съм си решил проблема и реших, че всичко е забравено до днес сутринта отново. Изпукване на радиото, пресъсване, включване на зумера за отворена врата и включени светлини светлини.
На петата секунда се оправи.

Живи и здрави!

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 28 ное 2006, 21:52

:idea: Да не е от алармата нещо, че напоследък се нагледах на такива изпълнения, че да ги Ева и техниците..... Хората си изкубват алармите за да могат да се движат.... :evil:

jijibu
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 17 май 2005, 16:37
Модел на автомобила: Kozlodui
Местоположение: Mondeo
Status: Извън линия

Мнение от jijibu » 29 ное 2006, 06:15

Привет,един колега с ескорт ми сподели за подобни проблеми с токовете дори се стигнало до там че е угаснал на пътя.проблема се оказал в таблото с предпазителите под волана.Според него е изпълнено с печатни платки и спойките се били напукали.

geo_g
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от geo_g » 30 ное 2006, 08:19

Някой да знае къде точно е хванат кабела за масата на таблото?Ескортът е от последен модел, след 95г.

csteffanov
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 08 ное 2005, 16:37
Модел на автомобила: Orion 1.8 Diesel
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от csteffanov » 30 ное 2006, 14:15

Значи колега проблема наистина е в таблото за бушоните което се намира под волана. Аз имах всевъзможни трудно откриваеми и забележими както и по-сериозни ядове с ел. инсталацията на моя Орион също 1.8 дизел включително че перката на радиатора един път се включи друг не колата загрява .... докато колата най-накрая просто не запали. Издърпах я до един сервиз на Авел(Бош) в Пловдив. Момчетата само като ми видяха таблото и се засмяха. Отвориха и ми показаха спойките ... братле това и в час по трудово няма да го видиш, жена ми дето не е пипвала поялник ще ги направи по-добре ... та проблема е там отваря се и се презапоява цялото табло и всички проблеми изчезват яко дим. Сега всичко е ОК, но цялата работа ми излезна 100 лева. Аз не посмях сам но ти ако можеш ще ти излезе само левче за 1 ролка тинол ....

geo_g
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D
Местоположение: София
Status: Извън линия

Детайли:

Мнение от geo_g » 14 дек 2006, 08:33

За тези 5-6 секунди на прекъсване, се прекъсва и осветлението в купето. При отваряне и затваряне на врата не се включва лампата, но се променя звука на зумера с тон нагоре или надолу, по което съдя че въпреки това тока отива някъде но не е ясно къде. Мисля, че не оказва влияние върху ел. ток на фаровете, защото си светят без промяна.

(поредният препоръчан техник я погледна и отново нищо)

Филипов
потребител
потребител
Мнения: 504
Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Филипов » 19 дек 2006, 05:06

Всеки който разбира малко от ток с един обикновен уред (мултицет) от 10 лв. може да провери. Важното е да се уцели дали прекъсва + или - (маса). Нататък е по лесно. След като фарове и стартер са нормални не е акумулатор.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта