Страница 1 от 1

Относно тихите обороти и т.н

Публикувано: 10 ное 2014, 20:54
от kapacitet
Колеги ,рових се из темите ,както и в Нета,моя Фокусник ,бензин 101 коня ми прави магарии.Запалвам я студена и първоначално ми държи около 1900 оборота за около 5 секунди след което падат оборотите и общо взето са в норма,няма тресене ,колебаене и т.н
Да ама не, стопля мотора и симърмори както трябва но всеки път щом спра на светофар т.е колата е на място се форсира до същите 1900 оборота за около 5 до 7 секунди и това ме вбесява.Проверявал съм за нарушена вакуум линия и квото се сетите,закачих я на стенд не показва грешки ,това го прави всеки път щом я спра,пробвах леко да спирам но в момента в който застине и вдига оборотите .Мисля да откача буксата от скоростнота кутия и да пробвам и това.Чистих стъпковото моторче и имаше ефект,взех друго от съсед ,завъртяхме ги двете с неговата няма проблем с оборотите но моята хубавица продължава да ги вдига и тва е .
Ще съм благодарен за идеи и т.н

Re: Относно тихите обороти и т.н

Публикувано: 10 ное 2014, 23:42
от HACKO
А като пуснеш спирачката пак ли се форсира?

Re: Относно тихите обороти и т.н

Публикувано: 11 ное 2014, 04:15
от kapacitet
май няма общо със спирачката щото пробвам с ръчната и ефекта е същият ,вероятно е свързано с датчика на скоростната кутия :?: :?:

Re: Относно тихите обороти и т.н

Публикувано: 12 ное 2014, 07:19
от kapacitet
Вчера смених датчик колянов вал и вече не го прави това да вдига оборотите ,пак го има забавянето на спада на оборотите при форсиране на мотора но при спиране изчезна самостоятелното форсиране ,бъли го какво стана?????????????????????????????

Re: Относно тихите обороти и т.н

Публикувано: 12 ное 2014, 10:10
от HACKO
kapacitet написа:.....,бъли го какво стана?????????????????????????????
Компютъра се ресетна.

Re: Относно тихите обороти и т.н

Публикувано: 16 ное 2014, 09:41
от kapacitet
след обстоен преглед на вакуумни пътища ,датчици и т.н се оказа че Фокусникът ми "смуче" въздух през дроселовата клапа,колкото и странно да звучи буквално затапих МПХ и оборотите не мърдат,заковани са на около 950 и всичко е тип топ,сега се ровя из Нета да търся само дросел,ако някой знае нека драсне.
Благодаря и дано съм помогнал на някого.
Апропо износена е самата пластмаса на дросела явно слаб матриал

Re: Относно тихите обороти и т.н

Публикувано: 06 дек 2014, 06:33
от kapacitet
само да осведомя смених МПХ заедно с дросел клапата и оборотите сега са 800 ,само дето ми се струва че са ниски

Re: Относно тихите обороти и т.н

Публикувано: 08 дек 2014, 09:51
от dragonn2
Аз мисля че са перфектни от 750 до 850.

Re: Относно тихите обороти и т.н

Публикувано: 08 дек 2014, 19:55
от martin1977
На колата от подписа на колегата 800 оборота са малко ниски. Редно е да са 850-900. Но ако работи добре мотора и не се тресе, няма място за притеснение - всичко е ОК.

Re: Относно тихите обороти и т.н

Публикувано: 09 дек 2014, 17:03
от dragonn2
Ами той е отворил темата за Фокус 101коня (1.6 предполагам), та мисля че и малко по-ниски обороти не би трябвало да са проблем :roll:

Re: Относно тихите обороти и т.н

Публикувано: 09 дек 2014, 17:34
от fordmaniac
700±30 по католожни данни са толкова. Оборотомера в купето е за орентация.
Поздрави

Re: Относно тихите обороти и т.н

Публикувано: 15 дек 2014, 06:06
от kapacitet
хм,не тресе фокусника и динамото си зарежда 14.4 ,значи няма проблем,благодаря и беаварийна година

Re: Относно тихите обороти и т.н

Публикувано: 06 яну 2015, 15:00
от Isaac
kapacitet написа:след обстоен преглед на вакуумни пътища ,датчици и т.н се оказа че Фокусникът ми "смуче" въздух през дроселовата клапа,колкото и странно да звучи буквално затапих МПХ и оборотите не мърдат,заковани са на около 950 и всичко е тип топ,сега се ровя из Нета да търся само дросел,ако някой знае нека драсне.
Благодаря и дано съм помогнал на някого.
Апропо износена е самата пластмаса на дросела явно слаб матриал
Твоята в такова състояние ли беше? Изображение Изображение
Защото и моята има такива моменти в които се увеличава оборотите след като натисна съединителя след като съм карал на 2,3 скорост.
Не съм я качвал на диагностика и се зачудих да не е от взимането на въздух и дросела проблема.

Re: Относно тихите обороти и т.н

Публикувано: 06 яну 2015, 23:56
от atanas76
Здравей Колега!
И моята правеше такива мизерий с оборотите.Какво ли не чистих дросел, мпх, вакуми и кво ли не .Но не форсираше се и играеха оборотите. Накрая реших за проба да изключа буксата на ключето при педала на съединителя и вече 5-6 месеца всичко е бетон с оборотите

Re: Относно тихите обороти и т.н

Публикувано: 07 яну 2015, 19:08
от Isaac
Аз ми се иска да не изключвам нищо защото това може да повлияе негативно...знам ли.Искам да оправя проблема както трябва да е.Сега идва време за смяна на масло,ремъци,ролки и филтри и ще видя след това как се държи.Ако е пак така ще я кача на диагностика за грешки.Ако и след това прави такива мизерии ще го мсиля :):

Re: Относно тихите обороти и т.н

Публикувано: 10 фев 2015, 20:19
от toniboy
По темата и аз имам от известно време подобен проблем с такива обороти вдигащи се при спиране на сфетофар.
Колата е фиеста мк3 94, mi Автоматик. след смяна на потенциометъра към стъпковото моторче и въпросното моторче колата уж се пооправи но уви.
В момента след закачане на 5 моторчета се установява че иглата излизаща от моторчето не се движи нормално при палене, и колата за да я запаля трябва да я форсирам доста.
Каво се получава като е запалена колата иглата която излиза от моторчето трябва да упре в едно чукче на пластина с пружина вързана към газта и след изгасяне на мотора тази игла се прибира .Тама вече идва проблема при следващо стартиране трябва да се е върнала на вънка и да е упряла в чукчето за да може да си запали нормално а при мен си стои прибрана на вътре и колата не пали явно компютъра не подава сигнал на иглата да я подготви за следващо палене и да я изкара на вънка. Закачихме 5 различни моторчета от различни фиести и на всичките е така от време на време иглата излиза на вън после пак си остава прибрана .
Веднъж пали на четвърт без газ , после два три пъти пали като трактор и ска подаване на газ иначе гасне. Това пи палене , гасене 5-6 пъти поредни. При замерване на всички моторчета всичко е нормално работят си но като се монтират на колата и къде сработват къде не. А на моменти се получава и неправилно изгаряне на газове и на газ има гърмежи в гърнето.
Самия компютър на фиестата дали е различен с такъв за фиеста с ръчна скоростна кутия . Ясно е че от него идва проблема. Ще се търси друг но не съм на ясно дали са съвместими или пак има значение.

Re: Относно тихите обороти и т.н

Публикувано: 10 фев 2015, 20:32
от fordmaniac
Тони, твоя компютър е еднакъв с другите версии. Само модела с външен и вграден комутатор е разлика но за всички модели. Вариоматика няма връзка с инжекциона.
Поздрави

Re: Относно тихите обороти и т.н

Публикувано: 10 фев 2015, 20:39
от toniboy
Тоест търся компютър за фиеста по номера и означенията му. А за проба може би ще намеря и ако сработи всичко ще трябва да си търся друг да го сменям.

Re: Относно тихите обороти и т.н

Публикувано: 21 фев 2015, 20:34
от toniboy
toniboy написа:Тоест търся компютър за фиеста по номера и означенията му. А за проба може би ще намеря и ако сработи всичко ще трябва да си търся друг да го сменям.
Това е от фиестата компютъра
Изображение