Имобилайзер - проблем Focus MK1 Бензин
Публикувано: 30 дек 2014, 20:57
Здравейте колеги.
Имам проблем с паленето.
Когато колата е студена пали без проблем (сутринта запали на -11 градуса целзиеви) но щом подгрее, прехвърли ли някъде около 40-50 градуса не може да завърти, мига постоянно тая червената лампичка над часовника, която предполагам че е имобилайзера. Проблема изчезва щом колата изстине.
Накратко - като е студена пали, като е топла се заключва имобилайзера и не пали.
Пробвах с резервния ключ, същата работа.
Пробвах тест на компа със тоя бутон на таблото, изписва ми dtc - NONE, което според мен означава, че няма грешки...
Питах няколко майстора, те всички ме пращат на компютърджия. Питах и един """""КОМПЮТЪРДЖИЯ""""" в Гоце Делчев (понеже ми е най-близко) и той ми каза да мина след празниците за да ми изолира имобилайзера
Не мисля че това "изолиране" на имобилайзера е много удачно.
Та питането ми е следното:
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем, някой има ли идея от какво може да е това?
Аз предполагам, че е имобилайзера, защото точно тая лампа ми свети, но не изключвам и да е нещо друго.
П.П.
Преди два дни един майстор-кабелджия ме набута с нов акумулатор, понеже на него съмнението му беше акумулатора. Не че нямах нужда от смяна но останах ужасно разочарован когато установих, че проблема си стои.
Имам проблем с паленето.
Когато колата е студена пали без проблем (сутринта запали на -11 градуса целзиеви) но щом подгрее, прехвърли ли някъде около 40-50 градуса не може да завърти, мига постоянно тая червената лампичка над часовника, която предполагам че е имобилайзера. Проблема изчезва щом колата изстине.
Накратко - като е студена пали, като е топла се заключва имобилайзера и не пали.
Пробвах с резервния ключ, същата работа.
Пробвах тест на компа със тоя бутон на таблото, изписва ми dtc - NONE, което според мен означава, че няма грешки...
Питах няколко майстора, те всички ме пращат на компютърджия. Питах и един """""КОМПЮТЪРДЖИЯ""""" в Гоце Делчев (понеже ми е най-близко) и той ми каза да мина след празниците за да ми изолира имобилайзера



Не мисля че това "изолиране" на имобилайзера е много удачно.
Та питането ми е следното:
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем, някой има ли идея от какво може да е това?
Аз предполагам, че е имобилайзера, защото точно тая лампа ми свети, но не изключвам и да е нещо друго.
П.П.
Преди два дни един майстор-кабелджия ме набута с нов акумулатор, понеже на него съмнението му беше акумулатора. Не че нямах нужда от смяна но останах ужасно разочарован когато установих, че проблема си стои.