Страница 1 от 1
Парно на Мондео
Публикувано: 05 дек 2006, 17:20
от topgancho
Колеги скоро си купих Мондео 2.0 94g и установих ,че е много слабо парното и много слабо духа вентилаторът му,къде може да е проблема
Публикувано: 05 дек 2006, 17:35
от Brock
Смени си поленовия филтър - този за въздуха в купето.
И преди да питаш по въпроса, виж
Как да смениме поленовия филтър - МКІ и МКІІ

Публикувано: 05 дек 2006, 17:39
от topgancho
Благодаря
Публикувано: 06 дек 2006, 09:06
от demiro
Само да вметна,че при изправни поленов филтър,вентилатор и термостат,парното на Мондео никога не се налага да се върти врътката на крайно червено в дясно

При -25 градуса,след около дестина килиметра каране,трябва да духа яко горещо,стрелката се намърдва малко преди средата

Публикувано: 28 яну 2007, 17:15
от Axis
Колеги видях, че темата е стара, но все пак предпочетох да я използвам, вместо да пускам нова. Имам същия проблем - слабо или може де се каже никакво парно. Вентилатора си ОК и духа силно, но студено. Карах я на майстор, който ми сложи чисто нов термостат, поленовия филтър каза, че е добре, но проблема си остана. От там според майстора логично е проблемът да е в малкия радиатор на парното, намиращ се зад таблото на колата (за който аз не бях и чувал), но ми каза, първо че ще е трудно да се намери, второ ще е много трудно да се смени, защото се сваля цялото арматурно табло. Той не се наема да го прави, а иначе биха ми взели не по-малко от 100лв. само за труд. Въпросът ми е сменял ли е някой това нещо, колко пари стува, каде, как и т.н.

Помагайте.

Публикувано: 28 яну 2007, 18:19
от DigiPro
Axis написа:Колеги видях, че темата е стара, но все пак предпочетох да я използвам, вместо да пускам нова. Имам същия проблем - слабо или може де се каже никакво парно. Вентилатора си ОК и духа силно, но студено. Карах я на майстор, който ми сложи чисто нов термостат, поленовия филтър каза, че е добре, но проблема си остана. От там според майстора логично е проблемът да е в малкия радиатор на парното, намиращ се зад таблото на колата (за който аз не бях и чувал), но ми каза, първо че ще е трудно да се намери, второ ще е много трудно да се смени, защото се сваля цялото арматурно табло. Той не се наема да го прави, а иначе биха ми взели не по-малко от 100лв. само за труд. Въпросът ми е сменял ли е някой това нещо, колко пари стува, каде, как и т.н.

Помагайте.

Ако беше дошъл днес на срещата
aaleks щеше да ти обясни подробно процедурата. Той го е правил това и даже има негова тема със снимки -
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3655
Благодаря
Публикувано: 29 яну 2007, 22:26
от Axis
Ми мерси за информацията, определено изглежда трудно

и още по-определено няма да го правя сам.

Мерси все пак!
Re: Благодаря
Публикувано: 30 яну 2007, 18:13
от aaleks
Axis написа:Ми мерси за информацията, определено изглежда трудно

и още по-определено няма да го правя сам.

Мерси все пак!
Радиатора на парното може и лесно да стане, той е най-отдолу. При сериозен интерес, дай стационарен телефон.
Публикувано: 06 фев 2007, 18:35
от topgancho
Благодаря за информацията,оказа се термостат,сега ако падне и разхода...
Публикувано: 06 фев 2007, 21:18
от pepy1
ще ти падне
при мен падна с около 3 л.

след смяна на термостат
беше се скапал в отворено положение съответно 2-та кръга по бавно загряват ,оттам датчика отчита че ти е студен ДВГ и колата работи постояно на смукач и тъй като е автоматичен и неможеш да го затвориш та ето ти по голям разход