Страница 1 от 1

виене на алтернаторния ремък

Публикувано: 09 дек 2006, 11:13
от форд мк2
направи ми впечатление че го правеше много рядко .
после започна само когато е влажно и съсвесем за малко докато не изфорсираш, а сега вие кат куче през цялото време на ниски и средни обороти :?:
лошото е че започна да заглушава дори аудиото в купето :P
по-огледах го ремъчето по-износено е но си е натегнат и цял да му се не види :?

Публикувано: 09 дек 2006, 15:39
от paci
Описанието на атомобила ти в профила е "страшно".
С трапецовиден ремък е нали ?
Ама и аз нарисувах една картинка не е истина :oops:
В ляво е правилното зацепване на трапецовидня ремък в в дясно е неправилно.
Ако е стигнал до дъното и се опита да си върши работата зацепвайки в основта на шайбата ....

Re: виене на алтернаторния ремък

Публикувано: 09 дек 2006, 23:07
от licho
и аз имам такъв проблем като е влажно и свири. и колата почва да се движи като спъната. в мото пфое са към 15 лева. а някой има ли представа как се сменя и по точно как се натяга правилно.
има си регулатор но въпроса е как да разбера колко трябва да е опънат ремъка.

Re: виене на алтернаторния ремък

Публикувано: 09 дек 2006, 23:40
от paci
Абе имам чувстовото, че не ми виждате постовете.
Горе има ли пост или има но е празен ?
Ремъка като е натоварен се опитва да се вклинва и осигурява сцепление със стените на шайбата.
Ако е износен, слиза до дъното и не може да зецепи достатъчно "мощно" и не може да поеме и предаде необходимата енергия в дадения момент.

Свирене на ремък- причини

Публикувано: 10 дек 2006, 00:25
от sali_k
Според мен подредбата на вероятните причини за свирене на ремъка е следната:

1. Хлабав ремък,
2. Голямо съпротивление (проблем с лагерите на алтернатора),
3. Променена геометрия на ремъка или шайбите (както е писал колегата по-горе).

За натягането на ремъка имаше някаква такава формула :
При натиск между шайбите ремъка трябва да потъва 1 см.
Дали важи в случая не знам.

А това което казва колегата licho, че като свири ремъка и колата не вървяла както трябва, не ми звучи логично.
Няма връзка между алтернатора и мощността на двигателя. Или греша?

за ремък

Публикувано: 10 дек 2006, 10:31
от ivocsim
Послушайте Паци картинката е много точна. Не е зле да си погледнете и лагерите. Като палнеш фаровете,стереото и т.н. този генератор се натоварва,хлабав ремък, влага а и лагерите и хоп СВИРИ... :wink: