Connect with your social network account
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
-
noface
- потребител

- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от noface » 28 дек 2006, 08:09

При 1000об/мин. всичко е -Ок 13.7-13.8В със консумация(фарове и парно) Слагам мултицет някъв електронен и при форсиране прогресивно започват да падат стоиностите и даже под 12В падат

.На 2000он. за около 2 мин. съм на 12волта "зареждане".При 3000 об. същите 12в.ги постигам за 1.5 мин.

Оставям двигателя на 1000об и започва покачване на зареждането !!!!което след около5мин. пак е 13.7-7В. Баси случая. А сега кажете имам ли сестра или.......

-
Vaklin
- потребител

- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Vaklin » 28 дек 2006, 08:32
Иди да ти направят осцилограма на изходното напрежение. Възможно е да имаш прекъснал диод или намотка. Смени четките и почисти колектора.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
buhap
- потребител

- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
-
Status:
Извън линия
Мнение
от buhap » 28 дек 2006, 08:39
Възможно и уреда да се шашка нещо.Ако мериш на акумолатора не е нормално да пада.Ако мериш на запалката ще играе ,но в по малки граници.Да не буксува ремъка

-
nikolovvd
- потребител

- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
-
Status:
Извън линия
Мнение
от nikolovvd » 28 дек 2006, 09:54
Според мен изобщо незарежда. Явно акумулатора ти е добър и това те вкарва в заблуждение. Както писа buhap, трябва да мериш на акумулатора. Ако зарежда нормално напрежението трябва да е 14.3-14.4 волта. При ниски обороти е допустимо да падне до 13 - 13.5, но в никакъв случай неможе да бъде 12 волта, ако двигателя работи. Направо отивай в сервиза, че сега не е подходящо времето да се мъчиш съм с проблема. Колегите ти дадоха някой насоки - провери си и кабелите от генератора. Успех!
-
ewgeny
- потребител

- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
-
Status:
Извън линия
Мнение
от ewgeny » 28 дек 2006, 11:18
Предполагам че е от четките! 3-5 лв и ако можеш си ги смени сам!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
Jinxy
- потребител

- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Jinxy » 28 дек 2006, 18:53
А по-добре направо смени реле регулатора ( това е нещото с четките ) в 90% от случаите той е пробил и ...... Не си играй да го мериш когато го свалиш - без товар най вероятно ще е ОК. Дано само нямаш моя проблем...... на предишния ми алтернатор му се бе износил колектора на ротора..... оправя се с нов.
-
noface
- потребител

- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от noface » 04 яну 2007, 15:33
Мястото където контактува ротора с четките май е бил "малко" мръсен

Раглобиха го почистиха го,купих му и нов ремък и сега е ок
редактирано от pepy1
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта