Алтернатора не зарежда при високи обороти!!!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Алтернатора не зарежда при високи обороти!!!

Мнение от noface » 28 дек 2006, 08:09

:shock: При 1000об/мин. всичко е -Ок 13.7-13.8В със консумация(фарове и парно) Слагам мултицет някъв електронен и при форсиране прогресивно започват да падат стоиностите и даже под 12В падат :x .На 2000он. за около 2 мин. съм на 12волта "зареждане".При 3000 об. същите 12в.ги постигам за 1.5 мин. :cry: Оставям двигателя на 1000об и започва покачване на зареждането !!!!което след около5мин. пак е 13.7-7В. Баси случая. А сега кажете имам ли сестра или....... :?

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 28 дек 2006, 08:32

Иди да ти направят осцилограма на изходното напрежение. Възможно е да имаш прекъснал диод или намотка. Смени четките и почисти колектора.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 28 дек 2006, 08:39

Възможно и уреда да се шашка нещо.Ако мериш на акумолатора не е нормално да пада.Ако мериш на запалката ще играе ,но в по малки граници.Да не буксува ремъка :idea:

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 28 дек 2006, 09:54

Според мен изобщо незарежда. Явно акумулатора ти е добър и това те вкарва в заблуждение. Както писа buhap, трябва да мериш на акумулатора. Ако зарежда нормално напрежението трябва да е 14.3-14.4 волта. При ниски обороти е допустимо да падне до 13 - 13.5, но в никакъв случай неможе да бъде 12 волта, ако двигателя работи. Направо отивай в сервиза, че сега не е подходящо времето да се мъчиш съм с проблема. Колегите ти дадоха някой насоки - провери си и кабелите от генератора. Успех!

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 28 дек 2006, 11:18

Предполагам че е от четките! 3-5 лв и ако можеш си ги смени сам!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 28 дек 2006, 18:53

А по-добре направо смени реле регулатора ( това е нещото с четките ) в 90% от случаите той е пробил и ...... Не си играй да го мериш когато го свалиш - без товар най вероятно ще е ОК. Дано само нямаш моя проблем...... на предишния ми алтернатор му се бе износил колектора на ротора..... оправя се с нов.

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 04 яну 2007, 15:33

Мястото където контактува ротора с четките май е бил "малко" мръсен :P
Раглобиха го почистиха го,купих му и нов ремък и сега е ок

редактирано от pepy1

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта