focus 1.8TDDi гасне в движение когато загрее
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 01 авг 2016, 09:57
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
focus 1.8TDDi гасне в движение когато загрее
Здравейте колеги!
Прочетох няколко подобни теми, но за сега решението сякаш ми убягва.
Фордчето пали без грешка, двигателя работи като часовник, 3-4км. пробег, загрява до норм. температура и от раз гасне. Пали веднага след това, но обикновено при опит за тръгване угасва, пак пали, опит за тръгване - гасне. След 2-3 такива опита не иска и да запали. Почива си 30мин. пали веднага и минава още 2-3км. преди да загасне по същия начин. Направена е диагностика, дава 4-5 грешки, първите 2 на помпа, след това датчик колянов вал, ланда сонда и една която не мога да идентифицирам.
Моля който е имал подобен проблем да помага!
Прочетох няколко подобни теми, но за сега решението сякаш ми убягва.
Фордчето пали без грешка, двигателя работи като часовник, 3-4км. пробег, загрява до норм. температура и от раз гасне. Пали веднага след това, но обикновено при опит за тръгване угасва, пак пали, опит за тръгване - гасне. След 2-3 такива опита не иска и да запали. Почива си 30мин. пали веднага и минава още 2-3км. преди да загасне по същия начин. Направена е диагностика, дава 4-5 грешки, първите 2 на помпа, след това датчик колянов вал, ланда сонда и една която не мога да идентифицирам.
Моля който е имал подобен проблем да помага!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: focus 1.8TDDi гасне в движение когато загрее
Обърках се че е комън рейл.........
Има вероятност и от задръстен горивен филтър. Ако е електронния блок на ГНП-то, то ремонта е скъп.
Има вероятност и от задръстен горивен филтър. Ако е електронния блок на ГНП-то, то ремонта е скъп.
Последна промяна от ЯЛТА на 01 авг 2016, 11:33, променено общо 1 път.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: focus 1.8TDDi гасне в движение когато загрее
Kато загрее колата и угасне, с шише вода полей корпуса на ГНП в областта на електрониката. Ако запали имаш проблем с елекетронния блок на помпата !
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 01 авг 2016, 09:57
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: focus 1.8TDDi гасне в движение когато загрее
Благодаря за съвета, ще го пробвам. Но защо ще се проявява проблем в ел. блок само при загряване?lubomirov89 написа:Kато загрее колата и угасне, с шише вода полей корпуса на ГНП в областта на електрониката. Ако запали имаш проблем с елекетронния блок на помпата !
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: focus 1.8TDDi гасне в движение когато загрее
По скоро клони към датчик колянов вал, но не е изключено и помпата да прави проблем.
Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: focus 1.8TDDi гасне в движение когато загрее
Защото електрониката е капризна към прегряване - както компонентите, така и спойките по безоловните технологии. Например, безоловният припой е с по-малка пластичност (т.е. трудно се деформира), което води до пукнатини при големи температурни разлики. Пукнатина = лоша или никаква връзка, т.е. модулът работи някак с проблеми или изобщо не тръгва.merlin68 написа:Благодаря за съвета, ще го пробвам. Но защо ще се проявява проблем в ел. блок само при загряване?lubomirov89 написа:Kато загрее колата и угасне, с шише вода полей корпуса на ГНП в областта на електрониката. Ако запали имаш проблем с елекетронния блок на помпата !
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 01 авг 2016, 09:57
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: focus 1.8TDDi гасне в движение когато загрее
Проблема се задълбочи, вече гасне и без да е загряла - работи минута-две на място и гасне, пали после и след секунди гасне.
Дава грешки Р1563 Р1664 и Р0335
Сменен датчик на колянов вал без резултат. Остава проблема да е в помпата.
А някой знае ли дали тази помпа може да бъде заменена с друга без електроника, примерно от Ескорт 1.8 ТДИ 90коня или нещо друго?
Дава грешки Р1563 Р1664 и Р0335
Сменен датчик на колянов вал без резултат. Остава проблема да е в помпата.
А някой знае ли дали тази помпа може да бъде заменена с друга без електроника, примерно от Ескорт 1.8 ТДИ 90коня или нещо друго?
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: focus 1.8TDDi гасне в движение когато загрее
На Фикуса помпата се задвижва от верига и предава движението към разпределителния вал с ремък. Смяна с по-обикновена помпа ще рече преправяне на цялото ангренажно задвижване, освен ако някак не може да се напасне оста на помпата към него.merlin68 написа:Проблема се задълбочи, вече гасне и без да е загряла - работи минута-две на място и гасне, пали после и след секунди гасне.
Дава грешки Р1563 Р1664 и Р0335
Сменен датчик на колянов вал без резултат. Остава проблема да е в помпата.
А някой знае ли дали тази помпа може да бъде заменена с друга без електроника, примерно от Ескорт 1.8 ТДИ 90коня или нещо друго?
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 24 сеп 2016, 21:35
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: focus 1.8TDDi гасне в движение когато загрее
Здравей, приятелю! Най-вероятно проблема ти е в датчика на хол. Сменяй го, не е много скъп и си решаваш проблема!
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: focus 1.8TDDi гасне в движение когато загрее
За да не създавам нова тема имам бърз въпрос.
При смяна на цялото ГНП на фокус 1.8 тдди (бош завършва на 006) трябва ли синхронизация на валовете, или се подменя с новото директно. Знам, че новото трябва да се настрои и синхронизира новата електроника с на колата. Говоря за механичната връзка ГНП към валовете към ангренажа, при монтажа и демонтажа на същата. Нужна ли е специална центровка и т.н. ?
Опитахме да поправим само електронния блок - неуспешно. Клапана чука при подаване на 12в, не е той. Куплунга който захранва цялото ГНП подава плюс на номер 7 изход - и това е окей по схемата от ауто дата.
Остана централния компютър на електроникат, т.е. да не е във вид за поправяне, а изхвърляне и цяло ГНП с всичко + синхронизация след монтажа. Монтажа ме притеснява с и дали трябва синхорнизация и нагаждане при механичната връзка. Или е direct fit ?
(ново ГНП намерихме, 300лв, внос от германия, дават и гаранция, ако не стане - сменят го с ново (т.е. следващата бройка същият модел бош 006)
БЛАГОДАРЯ!!
Колата е на 250к км, почти всичко й е сменено през последните 2 години близо 4 хил. лв в консумативи и подменени неща (без ремонти за 1-ви път има голям проблем). От нафтата е, защото това с ГНП стана след сипана нафта от Лукойл посока София на АМ Хемус, преди 2-рия тунел. Прибрахме се в Ловеч, и на другата сутрин - няма никой. 2-ра седмица се борим с ГНП, включително с майстори и хора с лаптопи и диагностики. Имаме 3 коли в семейството повече на лукойл ако заредя... един от майсторите каза, че това е 3-тия фокус тдди за 1 месец със скапала се гнп след нафта от точно този лукойл. Слагали фалшиви добавки, които правят налепи и клапана залепвал. Нашият клапан щрака, но това не е гаранция че функционира 100%. За това и намерихме цяла нова гнп с гаранция, въпроса е дали сами ще можем да демонтирам и монтираме механичната й връзка към ангренажа ?
При смяна на цялото ГНП на фокус 1.8 тдди (бош завършва на 006) трябва ли синхронизация на валовете, или се подменя с новото директно. Знам, че новото трябва да се настрои и синхронизира новата електроника с на колата. Говоря за механичната връзка ГНП към валовете към ангренажа, при монтажа и демонтажа на същата. Нужна ли е специална центровка и т.н. ?
Опитахме да поправим само електронния блок - неуспешно. Клапана чука при подаване на 12в, не е той. Куплунга който захранва цялото ГНП подава плюс на номер 7 изход - и това е окей по схемата от ауто дата.
Остана централния компютър на електроникат, т.е. да не е във вид за поправяне, а изхвърляне и цяло ГНП с всичко + синхронизация след монтажа. Монтажа ме притеснява с и дали трябва синхорнизация и нагаждане при механичната връзка. Или е direct fit ?

БЛАГОДАРЯ!!

Колата е на 250к км, почти всичко й е сменено през последните 2 години близо 4 хил. лв в консумативи и подменени неща (без ремонти за 1-ви път има голям проблем). От нафтата е, защото това с ГНП стана след сипана нафта от Лукойл посока София на АМ Хемус, преди 2-рия тунел. Прибрахме се в Ловеч, и на другата сутрин - няма никой. 2-ра седмица се борим с ГНП, включително с майстори и хора с лаптопи и диагностики. Имаме 3 коли в семейството повече на лукойл ако заредя... един от майсторите каза, че това е 3-тия фокус тдди за 1 месец със скапала се гнп след нафта от точно този лукойл. Слагали фалшиви добавки, които правят налепи и клапана залепвал. Нашият клапан щрака, но това не е гаранция че функционира 100%. За това и намерихме цяла нова гнп с гаранция, въпроса е дали сами ще можем да демонтирам и монтираме механичната й връзка към ангренажа ?
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 12 яну 2017, 18:44
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi/90hp '00
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: focus 1.8TDDi гасне в движение когато загрее
"Днес колицата изгасна в движение. Естествено не можа пак да запали веднага. След като изчаках около 30-40 секунди, запали и повървя около 2-3 километра и пак изгасна, изчаках пак 30-40 секунди (иначе не пали докато не са минали) и пак запали ... Така 4 пъти за 20 минути. Иначе докато работи си вървия доволно без забележки. Отидох на диагностика при "кварталния" и грешките бяха:
С2553
Р0149
Р0335 - Тази е за датчик колянов вал( и го смених) и за около 20 км обиколки след това не можа да изгасне, дано да съм се разминал само с това
В2139
Р0904
Р0409
Р0404
Р1665
Р0416
С2553
С1304
След изтриване на грешките, изскача грешка P007F"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Описаното до тук беше преди около 20 дни. Колата се караше и гаснеше профилактично по 1-2 пъти на ден, докато не реши че трябва да гасне по 1-2 пъти на всеки 100 метра. Резултата е ремонт на ГНП(всъщност невъзможност за ремонт на ГНП заради механичните и електричните проблеми в помпата, а замяня с ремонтирана такава) и 1150лв на зад
(800лв рециклирана помпа и 350 лв труд). На 13април, би трябвало да я взема готова от сервиза и се надявам повече да не гасне, поне докато е под моя опека 
С2553
Р0149
Р0335 - Тази е за датчик колянов вал( и го смених) и за около 20 км обиколки след това не можа да изгасне, дано да съм се разминал само с това

В2139
Р0904
Р0409
Р0404
Р1665
Р0416
С2553
С1304
След изтриване на грешките, изскача грешка P007F"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Описаното до тук беше преди около 20 дни. Колата се караше и гаснеше профилактично по 1-2 пъти на ден, докато не реши че трябва да гасне по 1-2 пъти на всеки 100 метра. Резултата е ремонт на ГНП(всъщност невъзможност за ремонт на ГНП заради механичните и електричните проблеми в помпата, а замяня с ремонтирана такава) и 1150лв на зад


-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 21 окт 2013, 09:29
- Модел на автомобила: Фокус mk1 1.8tddi 90hp ''00
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Re: focus 1.8TDDi гасне в движение когато загрее
Колега какво стана с фокуса ?
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 12 яну 2017, 18:44
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi/90hp '00
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: focus 1.8TDDi гасне в движение когато загрее
1150лв рециклиране ГНП с труд .... и проблемите изчезнаха. Имаше проблеми с електриниката и с механиката.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта