Ламбда сонда - циркониева или титаниева?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Ламбда сонда - циркониева или титаниева?

Мнение от Любо » 04 яну 2007, 12:05

Тоя въпрос може би ще е полезен и за други.
Въпросът ми е коя от двете да се купи? Прилики и разлики? За някои от приликите се сещам - служат за едно и също - да измерват количетсдвото кислород в изгорелите газове. Като разлика - явно при едните за елемента на датмика се ползва цирконии, а при другите титан. Обаче кое е по-добре???
Благодаря.

П.П. Въпросът ми изникна четейки това -> http://www.kosser.net/Products/Tomco.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 04 яну 2007, 12:30

Незнам каква е разликата освен че има два вида ламбда сонди - едната е на колекторите веднага след двигателя, а другия вид в катализатора! за повече инфо виж тук: http://www.clubford.org/portal/content/view/33/95/
ама се чудя едно нещо - или аз съм назад със знанията за изгорелите газове или от Косера наистина са си идиоти (казвам наистина идиоти щото съм работил там и познавам собственика и управителите що за стока са).
Та проблема: На картинка D става на въпрос за силикон в отработените газове??? Някой да знае нещо по въпроса??
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 04 яну 2007, 13:03

ewgeny написа:Незнам каква е разликата освен че има два вида ламбда сонди - едната е на колекторите веднага след двигателя, а другия вид в катализатора! ....
При такава схема може да се диагностицира катализатора. Линка съм го разучил, но не отговаря на по-горния ми въпрос...
Благодаря ти. Някой друг с мнение?

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 04 яну 2007, 14:45

едната беше широколентова 1-5v изходно напрежение и е за новите автомобили

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 04 яну 2007, 14:47

buhap написа:едната беше широколентова 1-5v изходно напрежение и е за новите автомобили
:) Много добре значи на мен ми трябва другата (май автомобилът ми \edit: НЕ\ спада към новите).

Но коя?
Последна промяна от Любо на 04 яну 2007, 15:27, променено общо 1 път.

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 04 яну 2007, 14:49

към старите спада :D
в магазина каталога казва каква ти трябва

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта