Страница 1 от 1

Ламбда сонда - циркониева или титаниева?

Публикувано: 04 яну 2007, 12:05
от Любо
Тоя въпрос може би ще е полезен и за други.
Въпросът ми е коя от двете да се купи? Прилики и разлики? За някои от приликите се сещам - служат за едно и също - да измерват количетсдвото кислород в изгорелите газове. Като разлика - явно при едните за елемента на датмика се ползва цирконии, а при другите титан. Обаче кое е по-добре???
Благодаря.

П.П. Въпросът ми изникна четейки това -> http://www.kosser.net/Products/Tomco.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 04 яну 2007, 12:30
от ewgeny
Незнам каква е разликата освен че има два вида ламбда сонди - едната е на колекторите веднага след двигателя, а другия вид в катализатора! за повече инфо виж тук: http://www.clubford.org/portal/content/view/33/95/
ама се чудя едно нещо - или аз съм назад със знанията за изгорелите газове или от Косера наистина са си идиоти (казвам наистина идиоти щото съм работил там и познавам собственика и управителите що за стока са).
Та проблема: На картинка D става на въпрос за силикон в отработените газове??? Някой да знае нещо по въпроса??

Публикувано: 04 яну 2007, 13:03
от Любо
ewgeny написа:Незнам каква е разликата освен че има два вида ламбда сонди - едната е на колекторите веднага след двигателя, а другия вид в катализатора! ....
При такава схема може да се диагностицира катализатора. Линка съм го разучил, но не отговаря на по-горния ми въпрос...
Благодаря ти. Някой друг с мнение?

Публикувано: 04 яну 2007, 14:45
от buhap
едната беше широколентова 1-5v изходно напрежение и е за новите автомобили

Публикувано: 04 яну 2007, 14:47
от Любо
buhap написа:едната беше широколентова 1-5v изходно напрежение и е за новите автомобили
:) Много добре значи на мен ми трябва другата (май автомобилът ми \edit: НЕ\ спада към новите).

Но коя?

Публикувано: 04 яну 2007, 14:49
от buhap
към старите спада :D
в магазина каталога казва каква ти трябва