Страница 1 от 1
Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Публикувано: 19 ное 2016, 18:49
от napsi
Колеги в тест режим ми показва напрежение 18 V, което не е вярно. С мултицета напрежението е 14.4 V. Имам и съмнения, че температурата също не е вярна, тоест да показва по- висока температура от реалната. Някой, ако може да сподели опит и мнение. Благодаря.
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Публикувано: 20 ное 2016, 17:27
от aspasia
При мене показва 16V предполагам че е някакъв бъг защото съм мерил колко зарежда алтернатора и всичко е ок!
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Публикувано: 20 ное 2016, 22:40
от napsi
И аз мисля, че е някакъв бъг. Освен с напрежението са грешни и показанията на температурата. Имам една шепа съпротивления и ги бодвам на кабела от температурния датчик към компа /таблото/. Показанията са доста различни от тия които се очакват според аутодата.
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Публикувано: 21 ное 2016, 11:54
от MapTo_D
На мен напрежението си ми го показва както трябва да е, около 14.3/4. Като включа някой консуматор си спада за секунда и след това се възстановява. Скоростта също е точна, измервано с gps. Температурата на охладителната течност също смея да твърдя, че е точна, стигал съм до 86 градуса /в града/ като стрелката на таблото си е на 12 часа...
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Публикувано: 25 ное 2016, 19:22
от napsi
Колеги помагайте, проблема все още си седи. Тест режимът все още показва 18V напрежение и невярни данни за температурата, които отчита и стрелката и ме шашва

. Това е лошо защото съм и с газово и така по рано превключва на газ и гасне колата.
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Публикувано: 26 ное 2016, 10:54
от HACKO
Превключването на газ няма нищо общо с показанията на уреда, газовата си има собствен датчик и се ръководи от него.
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Публикувано: 30 ное 2016, 13:43
от napsi
Да така е, газовото си има свои датчитци. Ходих при газаджията и се потвърди това, че компа и таблото на колата имат грешни показания. При 50 градуса по газовия датчик и по толкова по датчика на двигателя м/у 2 и 3 цилиндър/измерено с мултицета/ , тест режима показва 85 градуса/. На 103 гр се включват перките, а термостата си спи още защото реално колата още си е "студена".
А за гасненето при прехвърляне на газ се оказа,че при 40-50 градуса на водата, газта е едвам на 8 градуса. Според газаджията проблема не е в газовото / аз си мислих, че е в изпарителя в този случай/, а в охладителната система. И сега незнам какви да ги върша.
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Публикувано: 30 ное 2016, 20:20
от HACKO
napsi написа:..... И сега незнам какви да ги върша.
Изтегляш и инсталираш "AUTODATA", после в нея виждаш какво трябва да е съпротивлението на датчика при различни температури и започваш да мериш и съпоставяш. Ако измерените съпротивления не съответстват добре, сменяш датчика. Ако съответстват .... лошо, проблема е някъде по софтуера на компютъра.
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Публикувано: 30 ное 2016, 21:32
от napsi
Това със съпротивленията съм го направил / по- горе съм писъл/ .Със сигурност проблема не е в датчика, проблем има и с показанията на напрежението - показва с около 3V в повече.
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Публикувано: 30 ное 2016, 23:51
от HACKO
Ами значи компютъра ти е проблемен.
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Публикувано: 09 дек 2016, 18:26
от napsi
Искам да разкача компа от буксата с кабели, но ги държи една метална скоба с един занитен болт. Как се сваля?
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Публикувано: 09 дек 2016, 20:24
от HACKO
С разпробиване.
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Публикувано: 10 дек 2016, 09:44
от Didibao
HACKO написа:С разпробиване.
Не може да го пробиеш, болта е 10.9 стомана, режи с флекса, не веднъж съм се мъчил с това!
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Публикувано: 10 дек 2016, 16:00
от napsi
HACKO написа:С разпробиване.
Благодаря Наско.
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Публикувано: 10 дек 2016, 16:03
от napsi
И аз си мисля, че ще е по лесно с флекса. Доста ще е трудно, но... Когато съм готов ще кажа какво се е получило с измерванията, надеждата ми е за проблем по кабелизацията м/у компа и датчиците или м/у компа и таблото. А ако не е от там следва отваряне на компа.
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Публикувано: 10 дек 2016, 16:22
от aspasia
А може проблема да е в софтуера а не в хардуера защо не отидеш при някой който може да го преинсталира?
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Публикувано: 10 дек 2016, 17:43
от napsi
aspasia написа:А може проблема да е в софтуера а не в хардуера защо не отидеш при някой който може да го преинсталира?
И това е възможно, но аз да пробвам първо това което е по силите ми. А и малко ме притеснява вероятни проблеми след преинсталирането или обявяването на баснословна цена.
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Публикувано: 10 дек 2016, 20:06
от aspasia
До колкото знам около 30-40 лева взимат за качване на софт и при мене е 16 волта на тест а вече почти 4-5 година така си я карам така.
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Публикувано: 11 дек 2016, 19:44
от napsi
aspasia написа:До колкото знам около 30-40 лева взимат за качване на софт и при мене е 16 волта на тест а вече почти 4-5 година така си я карам така.
Благодаря ти за информацията

.