не иска да пали и на стартер и на бутане
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 23 фев 2017, 17:29
- Местоположение: Омуртаг
- Status: Извън линия
не иска да пали и на стартер и на бутане
става въпрос за ескорт мк5 1.6 1991г
от 2 месеца не мога да го оправя... стартера върти но не иска да пали проверих свещите няма искра смених бобината пак няма.. иначе ток отива до бобината проверих.... комутатор, едис, релета бушони всичко проверих не ще и не ще........ само датчик колянов вал не съм проверил не знам къде е точно ( някой ако знае да каже) възможно ли е от него да не иска да пали .... че даже и на бутане...... нз и аз изведнъж спря.
Една вечер я карах спрях пред нас и на сутринта не искаше да запали и на стартер и на бутане
(((((
от 2 месеца не мога да го оправя... стартера върти но не иска да пали проверих свещите няма искра смених бобината пак няма.. иначе ток отива до бобината проверих.... комутатор, едис, релета бушони всичко проверих не ще и не ще........ само датчик колянов вал не съм проверил не знам къде е точно ( някой ако знае да каже) възможно ли е от него да не иска да пали .... че даже и на бутане...... нз и аз изведнъж спря.
Една вечер я карах спрях пред нас и на сутринта не искаше да запали и на стартер и на бутане

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: не иска да пали и на стартер и на бутане
Възможно е от датчик на Хол да не пали, умира отведнъж и без предупреждение както при тебе, въпреки че се случва много рядко при този мотор. Намира се над стартера. Много по-вероятно е да е прословутия проблем със студени спойки на таблото. Провери отново дали на бобината и комутатора отива захранване, но не проверявай със мултицет а с лампа. При студена спойка може мултицета да отчете напрежение, а под товар да същото да отпада.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 23 фев 2017, 17:29
- Местоположение: Омуртаг
- Status: Извън линия
Re: не иска да пали и на стартер и на бутане
пробвах с пробна лампа комутатора светва , при бобината са три кабела пробвах ги и тях с лампа светва един като дам контакт. Другите два четох че идват от екуто и едиса. Като изключа захранването на екуто и като дам контакт бензиновата помпа не подкачва ( това ме кара да мисля че работи ) същото е при комутатора....
Остава датчик колянов вал
Остава датчик колянов вал
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: не иска да пали и на стартер и на бутане
И мен така ме остави един път на Търново. Голямо гледане чудене, накрая по пътя на логиката стигна до въпросния датчик на хол и се оказа едното краче на буксата охлабило. Инъче не съм чул до сега за прецакан датчик.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 23 фев 2017, 17:29
- Местоположение: Омуртаг
- Status: Извън линия
Re: не иска да пали и на стартер и на бутане
това ли е датчика със жълтите кабели
- Ghost_Rider
- потребител
- Мнения: 228
- Регистриран: 02 мар 2008, 14:59
- Модел на автомобила: escort '95 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: не иска да пали и на стартер и на бутане
Не е този датчик.Датчика на Хол го търси на кожуха на съединителя.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта