Страница 1 от 2

ЛЕВИЯТ ФАР НЕ СВЕТИ НА "ДЪЛГИ"

Публикувано: 14 яну 2007, 21:52
от the_mad_max
Бушона е ок! Нова крушка, абе всичко ок ама не свети на дълги на къси си свети! Притеснява ме кабела да не е прекъснат някъде.

Публикувано: 15 яну 2007, 00:03
от Dian4o
ами според мен, сам си отговори ;) Ако имаш уред замери от двата края и виж дали прави хубав контакт.

Публикувано: 15 яну 2007, 00:27
от the_mad_max
Ами замервахме, ама не стана ясно, мултицета нещо не бачка! Забравих да уточня, че става дума за Фиеста 1.3i '91

Публикувано: 15 яну 2007, 07:04
от pepy1
първо провери самата крушка ,после търси другаде

Публикувано: 15 яну 2007, 13:18
от Bukstar
според мен проблемите може да са три (щом си сменил крушката и предпазителя)
1. Релето за дългите светлини
2. Прекъснат кабел
3. Ключа за светлините нещо не е е както трябва
но щом единия ти фар свети мисля че отпада последното

Публикувано: 15 яну 2007, 14:21
от 1.8d
....и първото :)

Публикувано: 15 яну 2007, 14:25
от Bukstar
1.8d:
то не е ли по едно реле за всеки фар ;)

Публикувано: 15 яну 2007, 22:44
от HACKO
Само едно е.

Публикувано: 16 яну 2007, 02:43
от the_mad_max
Благодаря, добри хора :D
Ще пускам кабел от другия фар.
pepy1 разбира се, че първо крушката проверих!
А кой кабел от трите е за дългите?

Публикувано: 16 яну 2007, 17:24
от Jani_Petrov
Недей пуска от другия фар, защото по принцип всеки фар е на отделен предпазител. 2 крушки ще го претоварват. провери си кабела или ако ще пускаш нов най - добре дублирай сегашния, със здрав.

Публикувано: 16 яну 2007, 17:44
от the_mad_max
Ако сложа предпазител с по-голям ампераж няма ли да стане? И как да дублирам кабела със здрав?

Публикувано: 16 яну 2007, 17:50
от Jani_Petrov
не е невазможно,но може да започне да грее от по-големият ток който ще протича. затова е по-добре да пуснеш нов паралелно,най добре да го овиеш около стария за да се знае за какжо е. и го сварзваш към буксите,или режеш стария до тях и свързваш здравия.

Публикувано: 16 яну 2007, 17:51
от Jani_Petrov
не е невазможно,но може да започне да грее от по-големият ток който ще протича. затова е по-добре да пуснеш нов паралелно,най добре да го овиеш около стария за да се знае за какжо е. и го сварзваш към буксите,или режеш стария до тях и свързваш здравия.

Публикувано: 16 яну 2007, 17:59
от the_mad_max
Да де но кабелите за фара влизат в един шлаух с много други и трябва да режа всичко, един приятел предлага с някакво реленце от акомулатора направо.

Публикувано: 16 яну 2007, 18:07
от Jani_Petrov
не е невазможно, реле и бушон пак задалжително. а за проследяването има уред или по цветове, всеки кабел е с различна маркировка.

Публикувано: 16 яну 2007, 18:10
от mrdds
ееееййй хора това да не са москвичите да им пускате паралелни кабели.Всичко се опакова в снопове и тези снопове рядко се показват(навират ги по кухини и т.н).
Приятел,малко вероятно е ей така да се прекъсне кабел.Огледай си таблото с предпазителите от където тръгва въпросния кабел към фара.Пробвай с една каквато и да е крушка дали ще идва ток до другия край на кабела (към фара),не ти е нужен мултицет за да откриеш ток.А според мен ще е по лесно да си откриеш лошия контакт по инсталацията отколкото да пускаш нов кабел.
това е практиката на най-откъсаните майстори-като няма ток на фара,дай да му пуснем един кабел и готова работата.и така всеки път....и в крайна сметка щеси носиш всичките кабели-при това изправни и всеки път като се окислят клемите и се загуби контакта ще пускаш нов и нов кабел.

Публикувано: 16 яну 2007, 18:11
от the_mad_max
Еми незнам, този приятелчето е електричар и ако той направи нещо, защото да режа цялото окабеляване не смея! Много странно крушката си беше изгоряла, смених я и пак нищо. Все едно с крушката е изгоряло всичо!

Публикувано: 16 яну 2007, 18:12
от HACKO
Режи шлауха и разгледай всички кабели от снопа. Кабелите на колата са с достатъчно голямо сечение и добра изолация, също така при нормална експлоатация нямат физическо натоварване, така че за да прекъсне кабела има някаква причина, която може да е увредила и други кабели и да стане късо и пожар. След ремонта вземаш бандажна лента от склад/м-н за електроуреди и бандажираш наново. Много труд- обаче си спокоен че всичко е наред.

Публикувано: 16 яну 2007, 18:14
от mrdds
на Наско му намирисва на мишки.... *00935* май
*00930*

Публикувано: 16 яну 2007, 18:22
от the_mad_max
Най-вероятно е нещо по таблото на бушоните. Това за пожара не е ли малко пресилено? Все пак там тече слаб ток.