Страница 1 от 2

Проблем с датчика за температурата!

Публикувано: 16 яну 2007, 20:32
от venom4o
Ми днеска правих цял ден колата.. и Какво стана.. По едно време водата ми кипи.. а датчика показва по-малко от половината! ? Какво да направя? И свързана ли е перката с тоя датчик или си е изцяло механична.. Казаха ми ,че била с електромагнит.. и зависело от датчика ама аз да попитам!

Публикувано: 16 яну 2007, 20:38
от paci
А капачката завита ли беше ?

А уе ко стана с тази кола уее ?
Викам тоя я подкара а сеа тука за 10 мин. наспами целия форум, във всички раздели питане *00147*
Остана ли нечовъркано някъде ?

Точка на кипене

Публикувано: 16 яну 2007, 21:45
от tata1971
Писах аз некакви работи ама колкото повече чета толкова повече се втрещявам-много теми много нещо като пъзел е това возило.Опитвам се само да помогна не да навредя!!!!

Re: Точка на кипене

Публикувано: 16 яну 2007, 21:49
от venom4o
А вярваш ли ми ,че това което написах днеска .. Са проблеми от днеска.. Направо ме е стах да я запаля утре.. може да излезне някое бутало през капака... направо ми писна.. с тоя двигател дето дадах 1000 лева по него и ПАК не става за НИЩО ! да бях дал 6-700 лева за една оборудвана двувалка и да бях забравил!

Ремонти

Публикувано: 16 яну 2007, 22:03
от tata1971
Ех като стане тъй -и при мен стана нещо подобно и....станах пешеходец за известно време.НО:
Двигателя прегрява и в радиатора се образуват мехури:
1 Гарнитурата на главата на цилиндровия блок е нехерметична-ремонта е смяна на гарнитурата.
2 Главата на цилиндровия блок е повредена/нова глава/
Отивай при майстора дето прави ремонта и-РЕКЛАМАЦИЯ!!!!
ДА ТИ КАЖА ЧЕ АКО ТИ ВЛЕЗЕ ВОДА В ЦИЛИНДРИТЕ ПРИ СТАРТИРАНЕ ПРАВИ ХИДРАВЛИЧЕН УДАР И НЕЩО ОТ КОЛЯНО-МОТОВИЛКОВАТА ГРУПА СЕ СКАПВА.
ЗА ЦЕЛТА ОТВИВАШ 4-ТЕ СВЕЩИ И ГИ ИЗКАРВАШ ПОСЛЕ СТАРТИРАШ ЗА ДА ИЗЛЕЗЕ КОНДЕНЗА.

Re: Ремонти

Публикувано: 16 яну 2007, 22:11
от venom4o
хах .. датчика неми отчита правилно.. не е ли следния вариант.. датчика отчита грешно.. перката не се включва и загрява повече.. Въпрос имам друг! Перката на какъв принцип е? Защото си се движи свободно .. Казаха ми ,че е на електромагнит.. като загрее датчика вклуювал електромагнита и той я зацепва към коляновия вал? на какъв принцип е?

ВЕНТИЛАТОР

Публикувано: 16 яну 2007, 22:23
от tata1971
Хм при скорпиото с твоя двигател включването и изключването на вентилатора се осъществява чрез вискозитетна муфа в зависимостот сигналите на термодатчиците.Но подчертавам това е при скорпиото.
Някой от термодатчиците ти прави мизерии.

Публикувано: 16 яну 2007, 22:24
от valboy
Трябва да имаш два датчика- един, който включва перката и един, който ти показва температурата.

Публикувано: 17 яну 2007, 06:26
от venom4o
пфф няма да се разправям сам.. ще си отида на майстор да го оправи тоя проблем с охлаждането.. не може да ми кипи водата.. а стрелката да показва малко под средата.. като го изключа мотора дам на контакт.. стрелката минава средата.. абе писна ми от тоя форд...

Публикувано: 17 яну 2007, 10:41
от valboy
Провери и самата перка дали работи! Ако си бачка значи датчика за вкл. на перката... :idea:

Публикувано: 17 яну 2007, 11:34
от Set
Що ми се струва че тая сиера е с вискозен съединител като на скорпиото.
Ако е така дори и при студен двигател трябва парката да се върти. Просто при загрял се зацепва повече и започва да се върти по бързо. Като имаш съмнения за датчика смени го. струва не повече от 10 лв.
провери си капачката за водата - заради нея също може да ти завира колата.

Публикувано: 17 яну 2007, 12:11
от hitman
Внимавай с тези датчици моя спря да работи смених го с един за 15 лв и колата прегря тествам го в гореща вода на котлона лампата светна след кипването на водата .Взех си някакъв за 18 лв пак същото слагам го в нас направо върху котлона защото и от завирането не направи мост и изобщо не светна пробната лампа викам няма да я бъде отивам във официялния магазин на форд за стара загора и ми викат 35-6 лв е датчика но го нямали с доставката още 10 лв едно друго и за сега я карам с мост без датчик

Публикувано: 17 яну 2007, 12:24
от nikolovvd
А-а-а тези от 18 лв. съм ги виждал. Вътре са кухи и имат само клеми за жиците. Това е псевдо датчик. Себестойността е под лев, а печалбата колосална. Повече се печели в сравнение с наркотиците и оръжието, но като си нямаме читави закони какво да се прави.
Снощи един коментатор разказа един случай как една възрастна жена осъдила фирмата произвела телевизора й за това че не са писали в ръководството, че нетрябва да се полива с вода и той гръмнал.

Публикувано: 18 яну 2007, 17:56
от venom4o
Хах незнам перката не е в ред ама защо и стрелката показва ниска температура при положение ,че водата ми ври отпреде... преди малко я оставих при майстора да ми оправи перката.. и видях един пасат.. който е на 10000 км. след пълен основен ремонт- нови бутала.. и беше прегрял.. и буталата бяха надрани.. като знам ,че аз смених всичко.. иии набих нови ризи .. направо ми е кофти ... замалко пак да издуха..

Публикувано: 18 яну 2007, 18:01
от Brock
Само да не се окаже, че системата не е била обезвъздушена добре и има въздушна възглавница...

:twisted:

Публикувано: 18 яну 2007, 18:33
от paci
Brock написа:Само да не се окаже, че системата не е била обезвъздушена добре и има въздушна възглавница...

:twisted:
Как ще стане тази работа ?

Публикувано: 18 яну 2007, 20:03
от venom4o
Имам газ ако това ти е мисълта ама моторае работил бая време след като му сипах антифриза скоро..

компетенция

Публикувано: 19 яну 2007, 23:58
от tata1971
Нека и аз да споделя нещо
При работа на студен двигател първите 10 минути износването е равно на същото при изминаването на 300 километра с загрял двигател-цитат от изследване на B.P.Та твоя двигател дали е влязъл в режим и по тоя начин да се е обезвъздушил?

Публикувано: 20 яну 2007, 10:40
от venom4o
ми минах му около 100 км след като му налях антифриза.. обезвъздушил се е.. датчика отчита грешно .. а Перката в момента баща ми я търси по моргите.. невярвам водата да ври вече а стреката да трябва да е под средата

Публикувано: 23 яну 2007, 09:55
от Set
Добре бе пич каква е тая перка дето я търсите. Вискозна ли е или е електрическа. Ако е електрическа трябва от някъде да стърчат жичи.
Кога ти кипи колата? Докато си караш или в момента в който спреш?
След колко изминати километри? При мен се получаваше такова кипене щото капачката ми беше проядена от ръждата. Водната система работи с налягане макар и минимално. За това толкоз хора те питат проверил ли си си капачката. Радиатора загрява ли ти или е студен. Термостата бачка ли?