Проблем с алтернатор на Ескорт 94, 1.6 16V
Публикувано: 06 ное 2018, 19:53
Здравейте колеги !
Онзи ден на работната ни кола възникна проблем с алтернатора.
Както си карах по тъмно и изведнъж фаровете засветиха осезаемо по-силно. Сложих волтметър в запалката и напрежението беше 18 волта.
Няколко секунди преди това ми се стори, че се появи странен жужащ шум от към двигателя.
Тази вечер свалих алтернатора и видях, че четките на регулатора са износени на 50 %.
Въпроса ми е дали е заминал регулатора или да търся проблема някъде другаде. Знам, че има изправител, но не знам как мога да го измеря.
Колекторните пръстени имат още живот. Интересува ме, как да установя повредата на алтернатора.
Да спомена, че алтернатора е на Бош, 70А.
Също така от известно време (1-2 години) преди да направи този проблем, когато запаля колата и алтернатора не зарежда. Когато изфорсирам до 1500 - 2000 оборота, започва да си зарежда нормално до следващото палене. Зарядното напрежение без консуматори беше 14.2 V, а с фарове, и вентилатори падаше до 13.5V. Също така забелязах, че лампичката за акумулатора не свети като е на контакт и когато изгасям колата (не можах да сваля таблото да видя дали самата тя е здрава).
Благодаря предварително !
Онзи ден на работната ни кола възникна проблем с алтернатора.
Както си карах по тъмно и изведнъж фаровете засветиха осезаемо по-силно. Сложих волтметър в запалката и напрежението беше 18 волта.
Няколко секунди преди това ми се стори, че се появи странен жужащ шум от към двигателя.
Тази вечер свалих алтернатора и видях, че четките на регулатора са износени на 50 %.
Въпроса ми е дали е заминал регулатора или да търся проблема някъде другаде. Знам, че има изправител, но не знам как мога да го измеря.
Колекторните пръстени имат още живот. Интересува ме, как да установя повредата на алтернатора.
Да спомена, че алтернатора е на Бош, 70А.
Също така от известно време (1-2 години) преди да направи този проблем, когато запаля колата и алтернатора не зарежда. Когато изфорсирам до 1500 - 2000 оборота, започва да си зарежда нормално до следващото палене. Зарядното напрежение без консуматори беше 14.2 V, а с фарове, и вентилатори падаше до 13.5V. Също така забелязах, че лампичката за акумулатора не свети като е на контакт и когато изгасям колата (не можах да сваля таблото да видя дали самата тя е здрава).
Благодаря предварително !