Страница 1 от 1

RQ:липса на ток

Публикувано: 27 яну 2007, 12:52
от askata_
Здравеите!!
Възникна ми много интересен проблем и немога да разбера какво стана,значи проблема е следния-както си карах и изведнъж изчезват тоците на колата(почти всички),спрях колата двигателя работеше а обротомера не отчита никакви обороти,натискам педала на газта и нищо всеедно него натискам,загасих колата и когато да запаля забелязах че като дадох контакт на таблото не светнаха лампичките и сега неиска да запали.Ако някои има предложения моля драснете някои ред.Мерси!!! :(

Публикувано: 27 яну 2007, 18:24
от Пламен_Plamen
Имаш лош контакт някъде.Започни от акумулатора.Почисти му клемите,огледай връзките и ги затегни.Незабравяй и да си измериш напрежението на акумулатора.Успех. :D

Публикувано: 27 яну 2007, 19:53
от kEFi
Според мен закарай колата до специализиран сервиз. Ще е необходима по-обстойна проверка може би...

Публикувано: 29 яну 2007, 19:38
от колио фиестата
kEFi написа:Според мен закарай колата до специализиран сервиз. Ще е необходима по-обстойна проверка може би...

виж си бушоните стабилен 6том не ти светят и лампите на масло и акумулатор има6 горнал бушон сигурен сам и кат ти е горнал бушона нямаш и зареждане на акумулатора там му е зора

Публикувано: 29 яну 2007, 20:56
от DigiPro
колио фиестата написа:виж си бушоните стабилен 6том не ти светят и лампите на масло и акумулатор има6 горнал бушон сигурен сам и кат ти е горнал бушона нямаш и зареждане на акумулатора там му е зора
Е тва направо ме разби. За пръв път чувам акумулатора да се зарежда през бушон :shock: Той е вързан с дебел кабел директно към генератора.

По проблема на колегата. Провери си точно тия дебелите кабели между акумулатора, генератора и масата към купето. Може да имаш хлабава връзка. На мойта старата Фиеста даже се беше отчупила лустър клемата на кабела към генератора.

Публикувано: 29 яну 2007, 21:57
от bobsan81
Погледни си първо клемите на акомулатора да не са се окислили и ако проблема не е там когато успееш да запалиш колата си провери алтернатора за прекъснати кабели и дали ти зарежда акомулатора.

Публикувано: 31 яну 2007, 12:49
от Sound`of`GB
заминали са диоди по изправителния блок за смяна е
около 70 лв струва и ремонта смятай :)

оборотометъра е електронен (към генератора и кат се збози той и .....)
карай да го правят че акомолатора ще трушпяса бързо
той може да зарежда но много малко :)

Публикувано: 18 фев 2007, 23:04
от dqboL
Здравейте,... преди 2 дни и аз имах (имам) същия проблем. Както си карах със 160км/ч по магистралата и колата ми придърпа и то здраво, все едно ми е разхлабена едната клема на акомулатора и карам из дупки,... върнах гаста, тя продължаваше да прекъсва, така до 120 (имам проблем с една от свещите и все се каних да отида да я проверят) и си помислих, че ако вкарам 3-та и я изпържа до прекъсвач ще се оправи, така и направих, напълних 3-та до 150 сложих 4-та и колата изгасна, веднага изключих от скорост и отбих, но най-интересното тепърва предстоеше когато спрях и пробвах да стартирам двигателя стартера въобще не въртеше. Помислих, че е алармата, но не беше тя... проверих клемите на акомулатора - също не бяха те, нямах друг избор и от няма на къде се прибирах на боксир....
п.с. утре е понеделник и ще има ходене по сервизите - ще пиша от какво се е получил този проблем.

Публикувано: 19 фев 2007, 17:37
от aaleks
*00124* направо си я препържил!

Публикувано: 20 фев 2007, 09:55
от CLX
askata, какво ще рече (почти всички) токове ти изчезват. При условие че не ти работи нищо по таблото, наиситина може да е клема или по-точно минуса, който е на маса на купето (хванат е за двигателя). А пиши и какъв ти е двигателя(има разлика при бензин и дизел).
dqbol, а след като я спря и завъртиш на контакт светват ли ти лампите на таблото (дали ти е зареждал акумулатора или до последно си карал като си черпил ток от него).

Публикувано: 26 фев 2007, 17:51
от Barum
при мен имах един проблем казаха ми че е от таблото с бушоните ремонта струвал 40лв. изчезнаха ми най-напред мигачите и после нацяло като дам на контакт таблото не светеше а стартера си върти но не пали и така и не съм го ремонтирал.
на някой от вас ако му се е случвал същият проблем и го е поправил по някой друг начин който е минал по тънко с парата нека го сподели.

Публикувано: 26 фев 2007, 21:29
от Dundee
За 20 лв. презапояване на всички спойки и пътечки по платката. Включително демонтаж и монтаж. Ама в Ловеч.