Страница 1 от 1

Проблем с паленето на мк2 1.8TD

Публикувано: 13 апр 2019, 20:49
от goshko2
Здравейте колеги, днес смених въздушния филтър и сложих LED крушки на късите и колата не иска да запали.Всичко работи ,когато е на контакт ,но когато завъртя ключа да запаля се чува едно щракане и до там.Стартера не върти дори.Вчера колата си вървеше и палеше без проблем.

Re: Проблем с паленето на мк2 1.8TD

Публикувано: 13 апр 2019, 20:54
от antipower
Прилича ми на изтощен акумулатор.
Зареди го и намажи клемите с технически вазелин. При лош контакт пак може да става така.

Re: Проблем с паленето на мк2 1.8TD

Публикувано: 13 апр 2019, 21:02
от goshko2
antipower написа:
13 апр 2019, 20:54
Прилича ми на изтощен акумулатор.
Зареди го и намажи клемите с технически вазелин. При лош контакт пак може да става така.

Акумулатора е наред,понеже има индикация дали е окей (вижда се едно като лампичка ) и в зелено.Но утре ще пробвам.

Re: Проблем с паленето на мк2 1.8TD

Публикувано: 13 апр 2019, 21:19
от ЯЛТА
Зареди акумулатора. Лампичката показва че има ток, но не показва колко ампера е тока. Няма сила дори да изхвърли шалтера на стартера.

Re: Проблем с паленето на мк2 1.8TD

Публикувано: 14 апр 2019, 13:47
от goshko2
ЯЛТА написа:
13 апр 2019, 21:19
Зареди акумулатора. Лампичката показва че има ток, но не показва колко ампера е тока. Няма сила дори да изхвърли шалтера на стартера.
Днес я помъчих малко и запали.Първите 4,5 опита не запали и правеше същите номера.Когато я изкачах 10 секунди след като угаснаха лампите за свещите и горивото запали.Отидох до бензиностацията и заредих и там запали от първия път ,но я изчаках същото време.От няколко дни тук вали като из ведро постоянно и събира влага върху клеми на акумулатора и т.н.Мисля да измеря дали управляващия полюс до стартера е наличен когато се случи да не върти.

Re: Проблем с паленето на мк2 1.8TD

Публикувано: 11 май 2019, 09:53
от goshko2
ЯЛТА написа:
13 апр 2019, 21:19
Зареди акумулатора. Лампичката показва че има ток, но не показва колко ампера е тока. Няма сила дори да изхвърли шалтера на стартера.
Оказа се губене на единия минус при бушониерата ,която е в двигателя.При релето за палене вместо 2 плюса и 2 минуса (мисля ,че трябва да са така) имаше 1 плюс и 3 минуса.Понеже някой алармаджия е махал оргиналната аларма на колата и беше пуснал един кабел от въпросия “минус” до бушона 10(червен) и напълно на шано е карал колата да запали.