Страница 1 от 1

Лостчето за чистачките на Ескорт '96

Публикувано: 29 яну 2007, 16:21
от the_mad_max
Проблема е следният, при натискане на бутона за водата на предните чистачки нищо не става, почна доста често да прекъсва! Събота с баща ми решихме да се поразходим малко, та отскочихме до Вакарел, в дъжда. Всичко ок, ама не е приятно със 150 км/ч при доста мокро време и предните коли като ги настигаш и да метат вода по стъклото и да неможе да я изчистиш, защото се замазва. С много чести натискания отново си работи, но както казах е много неприятно и опасно да ти откаже водната система на чистачките когато имаш нужда от нея. Така де извинете поотплеснах се малко, въпроса ми е къде може да е проблема и как се разглабя лостчето, чувал съм че е доста скъпо и финно, за това първо питам! :D Благодаря предварително!!! *00139* (става дума за Ескорта, той е джия версия и лостчето е с цифри определящи честотата на интервалите на чистачките )

Публикувано: 29 яну 2007, 16:25
от mrdds
самото лостче е аналогично и на това за светлини/мигачи.Имаше някой който си го беше разглобявал,но е доста пипкаво и има твърде голяма вероятност да се разхвърчат пластинки и пружинки нагоре и надолу и после да търсиш нов комбиниран ключ.Потърси може да намериш темата за въпросния ключ

Публикувано: 29 яну 2007, 16:29
от the_mad_max
да спомям си че някой беше писал по въпроса, но той имаше проблем с дългите ако не се лъжа а тва е със съвсем други функции

Публикувано: 29 яну 2007, 16:51
от LAKO
Най-вероятно както каза и колегата в лоста е проблема някоя от пластините вътре не дава добър контакт пробвай с контактен спрей да го пръснеш може да се оправи !

Публикувано: 29 яну 2007, 17:23
от Yovchev
Най-вероятно контактен проблем.. вътре са едни много пипкави пластинки..
Аз моя комбиниран ключ съм го разглобявал и зглонябявал доста пъти :) .. наистина като го разглобиш.. и докато разбереш кое от къде е излезло става мазало при зглобяването. на самите лостчета има едни контактни колелца дето се разхвърчават, заради пружинките ..
Проблема е , че дори и да го разглобиш целия нама да може да направиш нещо , защото контактните пластинки са на върха на самото лостче ! Тапичката, дето се натиска, се вади навън от лостчето.. на 2 места се понатиска за да излезе.. (става и със зверско и неубоздано дърпане :) ), обаче от вътъре остават разместени пластинките, които са запоени на кабели отиваши на платката. Кабелите са МНОГО къси, и едвам стигат за да се намести. Ако се разглоби целия модул , разкачи се лостчето и т.н може да се вкара още малко кабелна дължина в самото лостче...

Вероятността да прецакаш нещо друго е доста голяма ! .. Като се нагласят всички търкалца за всичко посоки на движение и пружинките и аха, аха да го затвориш и после разбираш, че някое движеие на някое от лостчетата ти куца и ... .пак наново..

С една дума.. приготви си здрави нерви, цял свободен дет и много търпение ... прецени дали ти се занимава :)

Ако го рзглобиш и ме може да го събереш.. мога да ти помогна малко :) ако имам време :)

Публикувано: 29 яну 2007, 19:56
от the_mad_max
Олелеее, ти направо ме отказа уе човек! :shock: Мани няма да пипам нищо бащата каквото реши, че то си е негова колицата, ама както ми го обясни направо незнам, ше кажа на баща ми ама едва ли ще се навие да пипа там, Благодаря все пак!

Публикувано: 29 яну 2007, 21:58
от Yovchev
the_mad_max написа:Олелеее, ти направо ме отказа уе човек! :shock: Мани няма да пипам нищо бащата каквото реши, че то си е негова колицата, ама както ми го обясни направо незнам, ше кажа на баща ми ама едва ли ще се навие да пипа там, Благодаря все пак!
аз точно затова съм написал. че моя съм го разглобявал и зглобявал доста пъти..
когато го отворих за пръв път бях на село и се чудех какво да се занимавам.. при мен основния проблем беше , че като карам на дълги и лостчето за фаровете загряваше много (пареше) и по накое време ми спираха дългите :x
Кофтито беше, че на село извън цивилизацията намаше от къде да си купя друг комбиниран ключ (след като го разглобих) и това ме мотивира.
След 2 часа и първи успешен опит за зглобяване се оказа, че съм вързал на обратно пластините за габарити и фарове (на 1-ва завъртане - фарове, на 2-ро габарити :) )... .и пак от начало.. после имах проблеми с аварийките (цикаха когато им скимне :shock: ) ..не броим проблемите с нефункционираши лостчета :cry: и странните щракания, проблема с автоматичното изключване на мигачите след завой и т.н с една дума ужас :)

личен съвет: НЕ се захващай :!:

Публикувано: 30 яну 2007, 00:24
от the_mad_max
Ами то че няма, няма. Ама ако тва спре да бачка съвсем, тогава какво правим, че наистина е гадно. А и нямам шибидах като на Кадетчето да си надупча шише и да пръскам през него на стъклото (не че ми се е налаголо някога)

Публикувано: 21 фев 2007, 17:51
от jameshet
Въпрос: Ако има еърбег как се разглабя волана?

Публикувано: 23 фев 2007, 14:40
от BukTop
Здравейте!
Имах абсолютно същия проблем, и понеже не ми се даваха около 200лв за нов ключ, а втора употреба не смея да взимам, си реших проблема по следния елементарен начин:
:P Размених маркучетата на помпата за чистачките. Единственото кофти сега е, че за да пусна вода на предния джам трябва да дърпам лоста за чистачките (все едно ще пускам за задната чистачка) към мен. Страничният ефект от цялата тази работа е, че заедно с предните пръскалки работи задната чистачка, но това не е проблем за мен.

П.С. Помпата за водата на чистачките се намира от долната страна на казанчето за вода. В нея има две маркучета, само се разменят и няма да има никакъв проблем. Надявам се да съм бил полезен.