Страница 1 от 1
проблем след смяна на комфорд /боди/ модул
Публикувано: 17 дек 2020, 22:18
от pmdc4
колеги рещих да сменя таблото с бушоните над краката на пасажера всъщност то е цял електронен блок на които са запоени директно релетата на светлините причината е че изчезнаха късите светлини при изправен ключ и бушони за мен това е малоумна работа да запоиш релетата на електронна платка която управлява всичко в колата , но е факт , всичко сработи с изключение на централното заключване за мен това е нормално защото честотите на ключа не съвпадат с тези на платката която е от друга кола въпроса ми е какво да правя от тук нататък да въстановя централнота заключване. колата е форд фокус ц макс 2004г
Re: проблем след смяна на комфорд /боди/ модул
Публикувано: 18 дек 2020, 09:15
от fordmaniac
Работи ли централното заключването от ключалката на вратата и от бутона вътре? Ако да, имаш нужда от обучение на дистанционното. Има теми във форума, но идеята е : даваш бързо контакт 4 пъти и при последното изключване трябва да изписка зумера. Натискаш бутоните на дистанционното един след друг и би трябвало после да работи всичко.
Поздрави.
Re: проблем след смяна на комфорд /боди/ модул
Публикувано: 18 дек 2020, 10:06
от pmdc4
централното работи и със старата платка няма проблем централното работи ама няма светлини заради релето което е запоено и няма как да бъде сменено защото платките са две хванати с стотици крачета една за друга на половин сантиметър растояние, от описанието ти разбирам че обучавам стария ключ на новата честота на новата платка, и понеже имам само един ключ мисля че е по добре да пробвам с друг ключ тоест друго дистанционно въпроса ми е откъде мога да намеря такова .
Re: проблем след смяна на комфорд /боди/ модул
Публикувано: 18 дек 2020, 10:28
от synthez 3D
Този модул не е само релета. Когато се сменя се програмира. Освен това може и да не е съвместим с твоята кола. Ако нямаш човек с диагностика, който знае какво прави, по-добре търси начин да си оправиш стария(ако причината изобщо е в него), защото с новия може и да не можеш да си запалиш колата, а не само да нямаш централно.
Re: проблем след смяна на комфорд /боди/ модул
Публикувано: 18 дек 2020, 11:53
от F Focus
Твоят човек е някой добър авто-ключар и алармаджия едновременно. Има такъв в Младост 1-А до закрития дълъг пазар,,,как се казваше...?
Абе идвайки от Цариградско шосе от центъра завиваш надясно по "Малинов" и на първият светофар наляво, после надясно и след около 200м. от лявата страна има един блок и табелата му се вижда. Цъкни в гугъл "авто-ключар в София, кв. Младост" и ще ти излезе.
На мен вторият ключ беше давен в морето и от електрониката нищо не ставаше. Буквално за 5 минути ми монтира нова електроника в корпуса на ключа и за една минута го обучи. Операцията ми струваше 80лв.-не ме интересува много ли е, или малко. Сигурен съм, че ще ти свърши работа.
Ако не вдяваш от материята(като мен), което е нормално не се заигравай прекалено, за да не ти излезе по-скъпо после!
П.С. Това, което казваш за запоените релета е баси великата тъпотия, ама явно вече колите се правят да изкарат десетина година и дотам!

После ги купуваме ние и се почва...
Re: проблем след смяна на комфорд /боди/ модул
Публикувано: 18 дек 2020, 18:55
от fordmaniac
fordmaniac написа: ↑18 дек 2020, 09:15
Работи ли централното заключването от ключалката на вратата и от бутона вътре?
Питах дали работи с механично заключване , а не със старата платка! Щото си писал:
pmdc4 написа: ↑17 дек 2020, 22:18
всичко сработи с изключение на централното заключване
Обучението на ключа е 2 мин без апаратура и няма смисъл да търсиш друг.
А колите не са толкоз смотани, закона , изискващ фарове денем е смотан. Имам вече три запалени инсталации, две на Форд и едно Поло.
Затова на всички обяснявам, че трябва да се сложи модула на 35% на дълги и да се опази колата от такива проблеми.
А наскоро мой клиент от 3 години пак му сменях лампа и му обяснявах за ползите от модула, дето се мота и не слага, случайно се загледах по стоповете. Оказа се от постоянното светене те се бяха постопили над лампата на стоп-габарит!!! Това на Фокус 1 .
Е , веднага се нави на модул.
Re: проблем след смяна на комфорд /боди/ модул
Публикувано: 18 дек 2020, 21:42
от pepy1
На мен на дневни не ми светят габаритите, само фаровете! Не съм единствен, така ги правят фабрично новите коли. И точно на това се дразня, при мъгла, дъждовно време/тъмно-мрачно/и в тунели си карат така! Пуснете ги тия къси бе да.....