Страница 1 от 1

Един датчик който незнам каква роля изпълнява!!!

Публикувано: 06 фев 2007, 17:20
от SBobi
Колеги имам един въпрос!Има един датчик на мондеото дето не го знам за какво е и каква роля изпълнява! Интересното ми е че се беше скъсала жичката му и положението в колата си е същото няма сигнализация няма промени в работата на ДВГ в работата на която и да е система в автомобила! Датчика се намира най - отгоре на ДВГ!Значи като погледнеш ДВГ отпред, датчика се намира в ляво на ДВГ и е на една метална тръбичка за високо налягане, която ако не се лъжа е за хидравликата! С него и без него невиждам никаква разлика, което малко ме озадачи! Нещо немога да кача снимка незнам защо за да ви гопокажа точно но дано разберете за какво говоря!!!

Ето снимка на датчика
http://img185.imageshack.us/my.php?imag ... 001em8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img185.imageshack.us/my.php?imag ... 002ug8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 06 фев 2007, 17:31
от Любо
Ако не се лъжа чрез този датчик се подава инфо на компа въртиш на място волана, за да се вдигнат малко оборотите, за да има налягане в системата.

Публикувано: 07 фев 2007, 16:01
от SBobi
има логика в това което казваш !Специално за това не бях обръщал внимание!ще пробвам :wink:

Публикувано: 07 фев 2007, 20:04
от cocoff
Любо написа:Ако не се лъжа чрез този датчик се подава инфо на компа въртиш на място волана, за да се вдигнат малко оборотите, за да има налягане в системата.
Нещо не се разбира(или поне аз не разбирам :) )... Чрез въртене на място ли се тества датчикът?
Сиреч датчик за налягането в хидравликата? ECU-то как реагира на пониженото налягане? Ако се откачи куплунгът на датчика, има ли някаква светлинна индикация по таблото?

Публикувано: 07 фев 2007, 21:22
от TIN
cocoff написа:
Любо написа:Ако не се лъжа чрез този датчик се подава инфо на компа въртиш на място волана, за да се вдигнат малко оборотите, за да има налягане в системата.
Нещо не се разбира(или поне аз не разбирам :) )... Чрез въртене на място ли се тества датчикът?
Сиреч датчик за налягането в хидравликата? ECU-то как реагира на пониженото налягане? Ако се откачи куплунгът на датчика, има ли някаква светлинна индикация по таблото?
Това ( ако е датчик за това за което говорите) предполагам е датчик за налягане, т.е. регистрита промяна в налягането в случая пречинено от завъртането на волана....би трябвало да подава инфо на компа да вдигне оборотите за да компенсира натоварването.....
Ако се откачи.......знам ли...би трявало да смята че е занижено налягането и да държи постоянно обороти малко по високо ит нормалните на празен ход....!

Публикувано: 08 фев 2007, 09:02
от Атанас
Ъъъъъ, като гледам маркуча след датчика повече ми прилича на климатик *00147* , освен това там някъде трябва да се намира датчик на страната с високо налягане на климатика.
Помпата на хдравликата се различава доста от компресора на климатика :)

Публикувано: 08 фев 2007, 22:02
от evg2
датчик на хидр.система за управление на автомобила,ако ти работи нормално хидравликата не се рови в него :lol: :!:

Публикувано: 09 фев 2007, 00:04
от SBobi
интересното беше че и при липсата на този дачик няма никаква индикация и нищо различно в работата на хидравликата! А колкото до колегата който казва че това му прилича на климатика категорично: Това не е климатика!Само като проследиш маркучите каде отиват и виждаш че е хидравликата!Най-малко има връзка със разширителното съдче в което се сипва хидравличното масло и хидравличната помпа!Така че категорично тва е сервото но така и не става 100% ясно за какво служи датчика?

Публикувано: 09 фев 2007, 17:13
от Атанас
Аз съм в грешка :oops: след доста ровене го намерих в една схема за Мондео 1
Датчик за налягане на хидравличната система, отива на краче 28 на компютъра и на маса.
Като гледам схемата датчика е обикновен прекъсвач.
Щом няма разлика с него и без него пробвай, замери му съпротивлението при изгасен двигател и при работещ.

Публикувано: 10 фев 2007, 01:12
от SBobi
какво ще установя с това измерване? и след като си е обикновен прекъсвач каква роля би играл прекъсвач точно на това място и точно в тази система? Аз си го обяснявам просто че този датчик дава някакво инфо на компа и при неговото прекъсване лишавам компа от някаква информация която явно не е от много голямо значение (поне за известно време незнам не съм сигурен,защото не съм карал дълго без него)!
незнам но така и немога да разбера конкретното му предназначение?

Публикувано: 11 фев 2007, 19:43
от evg2
TIN ти е обяснил точно.