Страница 1 от 1

Падане на оборотите значително на фарове

Публикувано: 13 окт 2005, 11:20
от miromtkz
Карам Форд 1.3 Карбуратор 92-ра . Имам оборотомер и на празен ход ми дава около 1000 оборота . Но като включа фарове, духалка и оборотите ми падат на 800, поне. След още някои товар във веригата отивам на 700. Това е проблем , дори като е загряла. За да го оправя ,трябва да каца оборотите на празен на 1100 поне, а това не ми харесва. Въпроса ми е ,това не е ли проблем на платката - компютъра? Как си решавате този проблем , имате ли го ? За карбураторите питам по-точно - Вебер:-)
Мерси ,
Миро

Re: Падане на оборотите значително на фарове

Публикувано: 13 окт 2005, 19:18
от NIKJAMa
miromtkz написа:Карам Форд 1.3 Карбуратор 92-ра . Въпроса ми е ,това не е ли проблем на платката - компютъра?
Аммм карбуратора няма компютър т.е. не ти е проблема в компютъра. Иначе май е нормално защото карбуратора не знае на какви обороти е двигателя та да ги вдига ако станат много ниски. Иначе ако има проблем то е защо пък толкова се товари двигателя от едни фарове.

Публикувано: 13 окт 2005, 19:40
от aaleks
Не се притеснявай, почити нормално си е/850-750/ товара които изреди никак не си е малък фарове+духалка.
Предположения:
здухан двигател :wink: ;
бедна горивна смес на празен ход - руските автомобили/ВАЗ/ имат такава джаджа и се върти;
скапал се оборотомер - май не е това то се разбира и на слух.

Публикувано: 13 окт 2005, 21:25
от l_m_b
Не бих могъл да съм много сигурен каква е причината. При моноинжекцията може да се дължи на амортизираното моторче дето регулира оборотите, но при теб няма такова нещо. При карб... хмм... карал съм кола с карбуратор, но такова падане не е естествено. Предполагам че може да се дължи на изпускане на някой вакуумните маркучи, или на скъсване на една малка мембранка, която участва при формирането на сместта на празен ход.

Може би е разумно да отидеш на някакъв свестен диагностик, газовия анализ би могъл да го ориентира къде е проблема.

Публикувано: 14 окт 2005, 14:56
от Henri
Проблема най-вероятно е в напрежението не ел.ток в системата. При повишена консумация и проблем в групата (алтернатор, регулиращо реле и акумулатор), напрейението пада видимо и влияе на бобината за висико напрежение, която от своя страна не подава достатъчно качествена искра и двидателя започва да работи неравномерно, оборотите падат, няма мощност на ниски обороти, придирпва при ускорение и т.н.
Това го казвам от собствен опит и практика.
Така, че първо провери акумулатор, алтернатор, реле, ремък.

Публикувано: 14 окт 2005, 19:21
от fiestaracing
И с мойта кошница е така-нема страшно-въпреки,че всичко и е наред от как съм я купил-нищо не се е променило-тъй че отрегулираи си малко по-стабилно положение на празен ход и всичко ще е О.К

Публикувано: 17 окт 2005, 12:26
от miromtkz
Мерси Момчета за отговорите. ДОколкото се ориентирам, не съм си настроил добе болчето на карбуратора за бедна богата смес:-)
Кофтито е че на карбуратора ми това се намира точно отзад на карбуратора, на адски неудобно място. Иначе, аз си мерих напреженията и даваха нормални стойности. Ще понастроя нещата и пак ще пиша.

Между другото , свещите ми бяха станали черни, преди да ги почистя, което ме навежда отново към бедна горивна смес.Чувал съм че тожа се регулира на загрял двигател с товар , там където са най-високите обороти. Иначе, аз си карам на бензин, след 100 000 км на газ. Двигателя ми е след основен ремонт на 25 000 само на бензин и разхода ми се различава от преди това на газ със 2 лева на 100 км макс.

Публикувано: 17 окт 2005, 13:48
от The seven
Това със черните свещи е обратно на казаното от теб. Виж http://www.clubford.org/plugs.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 17 окт 2005, 14:37
от miromtkz
Прав си , богата, затова и първото нещо което направих бесе да сменя въздушния филтър. А някои има ли идея защо болта за реглаж на сместа е заврян така отвратително отзад, каква е идеята,освен да не може да се базика лесно?

Публикувано: 17 окт 2005, 15:38
от fiestaracing
Приятелче,освен онова гадно винтче зад карбуратора което може да се върти с много къса отверка,има още едно което е за положението на дроселовата клапа на първа камера-от там също може да се направи допълнителна корекция-но внимавай да е съвсем малко за да не поколебае разхода на гориво-(въртиш не повече от 1/4 макс1/2 оборот)за доизчистване на корекциите които се направил!!!Това второто се намира малко по в ляво от това за сместа!!!Върти се на ръка-има малка кръгла "ръкохватка" жълта или сива на цвят-точно под "бъбрека" за жилото на газта!!!
УСПЕХ!!!

Публикувано: 17 окт 2005, 15:51
от l_m_b
А някои има ли идея защо болта за реглаж на сместа е заврян така отвратително отзад, каква е идеята,освен да не може да се базика лесно?
Не знам, ама не само при Ford е така, карал съм Рено с карбуратор и болта се намира на също толкова гадно място - за да ти е кофти сигурно. Но утехата е че при Рено всичко се намира на шибано място :wink: .

Публикувано: 17 окт 2005, 16:20
от miromtkz
Разрових се в нета и открих за моя Ескорт и точно моя карбуратор това
http://free.data.bg/tco/ford/Haynes%20m ... 37-04A.PDF" onclick="window.open(this.href);return false;
препоръчвам ви и останалите в директорията. Отговрих си и защо е завряно ужасно, регулира се със шестограм. Открих също така и защо когато сипвам гориво в резорвара ми връща- има една клапа точно до капачето,която преди време беше замръзнала и смених със филтърче:-) изобщо , обичам да пипам. Ще видим как ще се справя с така наречения fuel mixture screw. А за другото, дето се настрйва на ръка , аз го скъсвам от въртене, ту оборотите ми се струват малко- почва да потреперва като включа фарове, ту са големи.