Датчик за температура на антифриза

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Датчик за температура на антифриза

Мнение от Kocko » 15 фев 2007, 02:07

Абе хора, нещо ме сбърка една работа... Едно че ми отказаха спирачките наскоро, ама това друга тема. Малко кофти се получи, смениха ми цилиндър, но сега педала пак потъва. Преди спирачките хващаха много горе... предполагам трябва да се обезвъздуши, но това не ми е основен проблем.

Сега това датчика за температурата ми на таблото. Седи забил горе над горещото... Явно няма да е датчика за температурата, щото предполагам перката щеше да се включи веднага. Само че нищо не се включва. Ако е самото уредче в таблото... ще се разглобява... добре че моя трудно загрява и почти няма проблем да го карам без отчитане на температурата.

Можете ли да ме поупътите какво може да се е омазало в цялата ситуация. Или да праснете снимка на двигателя с кръгчета, да ги пробвам едно по едно. Поразкачих един куплунг до термостата, но не е от там, или поне нищо не се промени...

Хайде помагайте по двата въпроса :)

И защо може да ми е влажен багажника? Вътре? Може ли уплътненията да са се омазали? И някой замислял ли се е, ако купя от Лада на метър уплътненията, дали ще мога да направя извивките плавно... правили ли сте го? На Ладите профила е същия и се захваща, гумения профил и той е много сходен...
Изображение Изображение

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 15 фев 2007, 10:18

По въпроса с датчика. Извади буксата и провери дали ще падне показанието на уреда (като дадеш на контакт), ако падне значи някъде се окъсяват кабелите.
За другите проблеми незнам

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 15 фев 2007, 11:45

Добре, коя букса да извадя обаче? Тази над термостата не промени ситуацията, значи е някоя друга...
Изображение Изображение

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 15 фев 2007, 12:03

На термостата са два датчика. Долния е за уреда на таблото. Извади неговата букса.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта