Помощ: колко ток е нормално да харчи колата в покой?
Публикувано: 20 фев 2007, 16:38
Здравейте,
карам фиеста 1.25 зетек, '97, с която допреди няколко дни нямах никакви проблеми. Реших все пак да сменя въздушен и горивен филтър защото ми се стори, че колата заглъхва нещо сутрин и като дам рязко газ оборотите падат на 500 и колата почти гасне ( никога не е гаснала) преди да се изреже. Отидох в Мото Пфое и там ми вдигнаха колата на стенда за общ оглед. Казаха ми там някои дребни забележки и пуснаха колата пак долу. Качва се след това човека да подкарва колата към сервиза за смяна на филтрите и - аха да запали и неще! 5-6 път - никакъв шанс. Само кюфка и тва е. Да отбележа пак, че до преди 3 часа никога от както съм я купил колата не е неискала да запали - винаги от първия път, дори без никаква газ. Отбутахме колата в сервиза и я оставих там няколко дни да я оправят, диагностицират и т.н. Обадиха ми се - и "всичко е ОК, от алармата е било, имаше блокировка на горивото". зачудих се малко, защото знам, че алармата ми няма никакви такива блокировки, но щом колата е ОК давай да я взимам - 110 лева цакнах (2 филтъра и работата) - взех си я и всичко ОК. 5 часа по-късно - въобще неще да превърти ! Цъкам стартера - няма никой - въобще не се вува никакъв шум от двигателя. По светлините гледам, че акумулатора го няма никакъв. Колата я запалих на бутане и директно ходих и си купих акумулатор (стария и без това беше за смяна). Стария показваше 9-10 волта. Засега 1 ден нямам проблем с новия, но въпроса ми е:
Колко е нормалния разход на ток в mA (акумулатора е 45 Ачаса) при покой на колата ? Защото мисля да го премеря, че ме съмнява да няма някакъв консуматор, който да ми мори акумулатора и това да е причината толкова бързо колата да "умре" с първия акумулатор. Все пак да отбележа, че цялата работа с мото пфое ми се стори малко съмнителна, 40 лева за тоя дето духа ...
мерси, ако някой е изчел романа отгоре и може да помогне.
Едит: премерих, че моят е 360mA, което явно е доста. В такъв случай въпраса е: как да разбера от какво е?
карам фиеста 1.25 зетек, '97, с която допреди няколко дни нямах никакви проблеми. Реших все пак да сменя въздушен и горивен филтър защото ми се стори, че колата заглъхва нещо сутрин и като дам рязко газ оборотите падат на 500 и колата почти гасне ( никога не е гаснала) преди да се изреже. Отидох в Мото Пфое и там ми вдигнаха колата на стенда за общ оглед. Казаха ми там някои дребни забележки и пуснаха колата пак долу. Качва се след това човека да подкарва колата към сервиза за смяна на филтрите и - аха да запали и неще! 5-6 път - никакъв шанс. Само кюфка и тва е. Да отбележа пак, че до преди 3 часа никога от както съм я купил колата не е неискала да запали - винаги от първия път, дори без никаква газ. Отбутахме колата в сервиза и я оставих там няколко дни да я оправят, диагностицират и т.н. Обадиха ми се - и "всичко е ОК, от алармата е било, имаше блокировка на горивото". зачудих се малко, защото знам, че алармата ми няма никакви такива блокировки, но щом колата е ОК давай да я взимам - 110 лева цакнах (2 филтъра и работата) - взех си я и всичко ОК. 5 часа по-късно - въобще неще да превърти ! Цъкам стартера - няма никой - въобще не се вува никакъв шум от двигателя. По светлините гледам, че акумулатора го няма никакъв. Колата я запалих на бутане и директно ходих и си купих акумулатор (стария и без това беше за смяна). Стария показваше 9-10 волта. Засега 1 ден нямам проблем с новия, но въпроса ми е:
Колко е нормалния разход на ток в mA (акумулатора е 45 Ачаса) при покой на колата ? Защото мисля да го премеря, че ме съмнява да няма някакъв консуматор, който да ми мори акумулатора и това да е причината толкова бързо колата да "умре" с първия акумулатор. Все пак да отбележа, че цялата работа с мото пфое ми се стори малко съмнителна, 40 лева за тоя дето духа ...
мерси, ако някой е изчел романа отгоре и може да помогне.
Едит: премерих, че моят е 360mA, което явно е доста. В такъв случай въпраса е: как да разбера от какво е?