Странен проблем с динамото на Сиерата

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Странен проблем с динамото на Сиерата

Мнение от Overclock » 01 ное 2005, 09:39

Проблема е следния:при запалване на двигателя, лампата на таблото, която отчита зареждането на динамото, изгасва, но в същото време динамото не зарежда и акумулатора показва 11,9 - 12,2V.Като форсирам здраво 2-3пъти започва да зарежда.Свалях динамото и всичко си е наред.За по-сигурно го занесох на майстор и той каза същото.Динамото има три извода.Първия е силовия, на другите два идват +7 и +12V.Такива ли трябва да са напреженията? Тези напрежения ги има само когато динамото зарежда (след форсирането), когато не зарежда там където има 7V напрежението е 0V, а на клемата с 12V напрежението е 0,7 - 1V.Ако някой има възможност да премери на неговата Сиера какви са напреженията ще е добре.Ако не ще сменя плочката с четките, след това стартера, а накраия и колата X(:

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

.

Мнение от S>G>Bankov » 01 ное 2005, 10:29

не търси проблема в динамото по добре си провери ремаците и вилките ремъка трябва да е натегнат да потъва на 1см като го натиснеш с пръст а също го виж дали нее за изхвърляне :roll:
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 01 ное 2005, 10:42

Ремъка е нов и стегнат.Не е от него със сигурност.

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

.

Мнение от S>G>Bankov » 01 ное 2005, 10:59

по добре върви при ЕЛКОН да я провери защото гледам че си дизел и ще ти се належи да тикаш по скороа това не се нрави на дизела много :roll:
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 01 ное 2005, 14:18

Според мен, без да съм навътре в нещата, с един мултицет, контактен спрей, някой друг ключ и малко време може ида си решиш проблема...
1. Направи си пак измерванията на празни обороти, високи и такива с консумация но и на акумулатора и на изходящото от алтернатора. При различни показания - или кабел, или връзки. С контактния спрей ще разбереш веднага дали са връзки...
имах подобна ситуация, но с лада. Тогава се оказа, че силовия ми каел, по незнайни за мен причини си беше повишил доста съпротивлението...
2. Не съм много сигурен(ще проверя довечера), но при мен май кабела от алтернатора не влизаше директно на клемата...а през някаква бушонна планка (но май бяха на един винт...както писах - ще проверя)...
3. Веднъж загубих всички тоци (полско фиатче) поради скъсано кабелче на паразитния ток...хвърли един поглед за него (ако го има :oops: )
4. Ако твой познат има уредче за замерване на акумулатор - погледнида не е умряла някоя клетка....не че има връзка, ама като ти е мултицета в ръцете провери консумацията при всичко изключено (за оттечки)
5. В най-лошия случай може да имаш наранена намотка....
Дотук се изчерпва личния ми опит със стартери и алтернатори (=няколко припоявания) :D

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 02 ное 2005, 16:56

Според мен провери веригата на лампата на таблото - тя е вързана без реле и през нея минава тока за възбудителната намотка на генератора и ако веригата прекъсва - зарежда само след преминаване през високи обороти. Имаи предвид, че кабела върви един в коша и след влизането в купето с клема става тънак.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 15 госта