Генераторът ми зарежда на 12,3. Голям проблем ли е това?
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 09 фев 2005, 19:09
- Модел на автомобила: Escort 1.4 87
- Контакти:
- Status: Извън линия
Генераторът ми зарежда на 12,3. Голям проблем ли е това?
Здравейте. Днес смених стария си акумулатор MONBAT 44 ампер/часа, който официално направи 3г. и 7месеца стаж, за което съм му благодарен с нов MONBAT 55 ампер/часа. Монтирах го и отидох да го замерят - показва 12.3в. и продавача каза, че не може да ми подпечата гаранцията, тъй като трябва да се зарежда в диапазона 13.8-14.4волта. Сега имам 2 въпроса:
1) За тези, които са с моя двигател 1.4 ...колко ампер/часа трябва да е акумулатора? Продавача ми каза, че по книга е мин.55 , а както бях написал по-горе аз 3,7г. си карах с 44ампер/часа.
2)Ремъкът ми е на 15 000км, не свири и изглежда здрав. Явно преблема е в самия генератор. Знаете ли колко струва смяна на четки и евентуално във Варна къде има хора, които го правят?
3)Мога ли да карам така , както съм в момента. Продавача каза, че за 3-4 дена ще ми замине акумулатора..Така ли е или просто...?!?
Благодаря.
1) За тези, които са с моя двигател 1.4 ...колко ампер/часа трябва да е акумулатора? Продавача ми каза, че по книга е мин.55 , а както бях написал по-горе аз 3,7г. си карах с 44ампер/часа.
2)Ремъкът ми е на 15 000км, не свири и изглежда здрав. Явно преблема е в самия генератор. Знаете ли колко струва смяна на четки и евентуално във Варна къде има хора, които го правят?
3)Мога ли да карам така , както съм в момента. Продавача каза, че за 3-4 дена ще ми замине акумулатора..Така ли е или просто...?!?
Благодаря.
The best after the sliced bread!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За моята по каталог на Форд дават 44Аh. Виждал съм колеги, каращи и с 55, че и нагоре. Доколкото знам това води до претоварване на алтернатора (генератора) понеже не смогва да го зареди. Изключвам дългите преходи. Но за градски условия донякъде има резон, но според мен това важи повече за алтернатора, отколкото за акумулатора. Но не е задължително да се случи...
Не съм чул все още на някой това да се е случило...за да стане трябва ежедневно да караш на късо градско с полудневнипрестои на аларма с голяма консумация...или нещо от този род
Обаче, според мен поразчовъркай кабелчетата си, за да разбереш защо зарежда толкова! Моя като го меря дава 14.1 с включени всички консуматори...
Не съм чул все още на някой това да се е случило...за да стане трябва ежедневно да караш на късо градско с полудневнипрестои на аларма с голяма консумация...или нещо от този род

Обаче, според мен поразчовъркай кабелчетата си, за да разбереш защо зарежда толкова! Моя като го меря дава 14.1 с включени всички консуматори...
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
:)
Не искам да те успокоявам за да не си изпатиш, но все пак, аз като си купих акумулатор, ми измериха "НЕВЕРОЯТНА" консумация... казаха ми че ще кара 1 седмица... това беше преди 3-4 месеца
така че...
Поздрави,
la4o

Поздрави,
la4o
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
.
виж братле аз си карах с 44ампера и не бях доволен сега си взех 60иняколко абсолютна пушка пали преди да си го помислиш а преди като падне температурата под -15с ще запалиш ама на пролет
да не ти казвам как кара майка ми другия ескорт с един акомулатор от трактор в багажника и през купето минават два дебели кабела нали татко ми е елтехник това е оправданието на майка ми

да не ти казвам как кара майка ми другия ескорт с един акомулатор от трактор в багажника и през купето минават два дебели кабела нали татко ми е елтехник това е оправданието на майка ми

петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Когато я купи моята беше с 1 много странен 50ач-след като издъхна и сложих 64Ач на МОНБАТ и сега вече е на 2години!Но тези волти за които споменаваш са доста малко дори и ако си включил всички консуматори!!!Провери си релерегулатора(малката плочка на гърба на алтернатора)с четките към него-ако те са заминали по-добре си смени цялото реленце!Доста по-лесно и надеждно е,защото съм виждал много похабени колектори заради дилетантски изпънения на някои майстори!!!Ако алтернатора тио е система БОШ струва между 15 и 33лв зависи от произхода,а ако е ЛУКАС цената е около 25-35лв!!!Във варна има един магазин ЛУЧАНО-срещу МакДоналдс(до кръглата банка)в който могат да ти намерят всичко,Мисля че разполагат и със сервиз в близост до магазина(а пък и жичкаджии мноооого)!!!
fiestaracing-just race!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта