Проблем с ECU-то!!!!Помооош!
- liampy
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 11 мар 2007, 22:16
- Модел на автомобила: ford escort mk 5 1.8:16v;DOHC
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с ECU-то!!!!Помооош!
Здравейте колеги!Имам нужда от съвет/и.Значи колата плюе бензин от ауспуха,не изгаря бензина както трябва и докато загрее работи нормално след това започва да и падат оборотите на светофара,губи мощност и след това стрелката на таблото за температурата пада и не се вдига!ходих в МОТО ПФОЕ и ми казаха че ECU-то не било за тая кола и че трябвало да си намеря друго като за моята!изчетъх всичко(май) във форума и започнах-чистене на MAF,проверка на датчика за температурата на охл.течност-работи(значи пали без него,като работи на празен ход и дръпна кабела двигателя не реагира,не мени обороти или нещо такова)!днес си взех мултицета и мерих датчика за температурата на въздуха както е написано в 1 ръководство(на английски е) - 3 клеми и мериш:средна-лява;средна-дясна!даде ми различни стойности,3.26к.ома и 0.86к.ома при средно загрял двг!и него го дърпах до като е на празен ход и пак никаква промяна!ВИДЯЛ СЪМ СЕ В ЧУДО!!!!!Някой има ли идея какъв фабричен номер трябва да има ECU-то,или някаква друга информацийка?!Благодаря
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Разгледай този линк в e-bay
Това са само компютри за ескорт - има много снимки - все ще намериш някоя на която се виждат означенията.
мисля, че номера на компа за теб е 93AB12A650AC

Този който сеи показал е за ескорт/орион 92-93г. 1,8литров мотор
92FB12A650CD Ford Escort/Orion 1.8 litre

Това са само компютри за ескорт - има много снимки - все ще намериш някоя на която се виждат означенията.


92FB12A650CD Ford Escort/Orion 1.8 litre

- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
бе ти тая кола сегалисия взел преди не варвешили доибре раздуи историята и не тичеи направо за ЕСU АКО ДО ПРЕДИ Е РАБОТИЛА ДОБРЕ ТОВА СА ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ НА НЕКОИ може да е ламдасондата и ли катализатора не бързаи с компютара намери некои маистор добър да ти види тия работи то ва че си ходил в мото пфое и некои бездарник ти е ровил колата не значи че е това пиши за развоя по-нататак
- liampy
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 11 мар 2007, 22:16
- Модел на автомобила: ford escort mk 5 1.8:16v;DOHC
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
еми колата я докарах от австрия на ход.карал съм я във Виена 50-тина км.,и на следващия ден тръгнах.и малко след като пресякох границата със Унгария почна да се "дави"!катализатора го махнах а ламбдата е чисто нова!май ще е от ЕCU-то,не ми се иска ама май това е положението!няма да бързам защото и без това пари не останаха......да я регистрирам(само да не ми направят някакъв проблем заради газовете!!!) само пък другото може и да почака малко!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта