Страница 1 от 1

Проблем с ECU-то!!!!Помооош!

Публикувано: 16 мар 2007, 17:12
от liampy
Здравейте колеги!Имам нужда от съвет/и.Значи колата плюе бензин от ауспуха,не изгаря бензина както трябва и докато загрее работи нормално след това започва да и падат оборотите на светофара,губи мощност и след това стрелката на таблото за температурата пада и не се вдига!ходих в МОТО ПФОЕ и ми казаха че ECU-то не било за тая кола и че трябвало да си намеря друго като за моята!изчетъх всичко(май) във форума и започнах-чистене на MAF,проверка на датчика за температурата на охл.течност-работи(значи пали без него,като работи на празен ход и дръпна кабела двигателя не реагира,не мени обороти или нещо такова)!днес си взех мултицета и мерих датчика за температурата на въздуха както е написано в 1 ръководство(на английски е) - 3 клеми и мериш:средна-лява;средна-дясна!даде ми различни стойности,3.26к.ома и 0.86к.ома при средно загрял двг!и него го дърпах до като е на празен ход и пак никаква промяна!ВИДЯЛ СЪМ СЕ В ЧУДО!!!!!Някой има ли идея какъв фабричен номер трябва да има ECU-то,или някаква друга информацийка?!Благодаря

Публикувано: 16 мар 2007, 17:57
от Brock
Разгледай този линк в e-bay
Това са само компютри за ескорт - има много снимки - все ще намериш някоя на която се виждат означенията.

:idea: мисля, че номера на компа за теб е 93AB12A650AC

*****
:!: Този който сеи показал е за ескорт/орион 92-93г. 1,8литров мотор
92FB12A650CD Ford Escort/Orion 1.8 litre
:twisted:

Публикувано: 16 мар 2007, 19:44
от liampy
Благодаря ти Brock!поразгледах ги,май видях номера който ми трябва!ти този номер от там ли го видя?дано да го намеря тук в някоя морга!или имам 1 приятел в австрия да видиме дали ще свърши нещо!!!

Публикувано: 16 мар 2007, 19:59
от dimbatami
бе ти тая кола сегалисия взел преди не варвешили доибре раздуи историята и не тичеи направо за ЕСU АКО ДО ПРЕДИ Е РАБОТИЛА ДОБРЕ ТОВА СА ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ НА НЕКОИ може да е ламдасондата и ли катализатора не бързаи с компютара намери некои маистор добър да ти види тия работи то ва че си ходил в мото пфое и некои бездарник ти е ровил колата не значи че е това пиши за развоя по-нататак

Публикувано: 16 мар 2007, 21:46
от liampy
еми колата я докарах от австрия на ход.карал съм я във Виена 50-тина км.,и на следващия ден тръгнах.и малко след като пресякох границата със Унгария почна да се "дави"!катализатора го махнах а ламбдата е чисто нова!май ще е от ЕCU-то,не ми се иска ама май това е положението!няма да бързам защото и без това пари не останаха......да я регистрирам(само да не ми направят някакъв проблем заради газовете!!!) само пък другото може и да почака малко!

Публикувано: 17 мар 2007, 17:12
от dimbatami
caвет може ламдата да не е за този двг. а на прегледа кажи че ти е с карборатор или бутни кат мен 5 кинта но нема логикада е компа ако е варвяла дори и 5км.добре а горивния филтар сменялиго начи щом е варвяла добре и после нещо и става тарси повреда е не че компа не е за тая кола

Публикувано: 18 мар 2007, 09:14
от venom4o
Здравей колега!
попълни си профила за да знаем от къде си!
Моя съвет е отиди на диагностика! Ако си от София отиди в сервиза на училището Хенри Форд.. Работят добре.. ще дадеш 20-25 лева и ще ти кажат всичко!

Публикувано: 20 мар 2007, 09:56
от liampy
А ако ECU-то е добре,като то е за 1.8 а аз съм с 1.6???не е ли проблем това??

Публикувано: 20 мар 2007, 11:08
от Brock
liampy написа:А ако ECU-то е добре,като то е за 1.8 а аз съм с 1.6???не е ли проблем това??
Естествено, че е проблем. Най-малкото, защото на 1,8 му е нужен повече бензин, отколкото на 1,6. Да не говориме, че дроселовите клапи са с различен диаметър и още куп други неща

:twisted:

Публикувано: 20 мар 2007, 19:05
от liampy
Колеги УРА!!!купих му "ново" ECU и сега е добре!мърка като котенце,загрява нормално и не плюе бензин през ауспуха!!!дано да е така и за напред!