Страница 1 от 1

датчик за перка

Публикувано: 20 мар 2007, 00:21
от 1.8 dohc 16v
проблема ми е имам фиеста 1.8 16v праснах радиатора и си взех от 1.6 16v но на този радиатор няма място за датчика на перката,каде мога да го сложа някаде по блока ли или по главата.на 1.6 каде стои.мерси предварително.

Публикувано: 20 мар 2007, 08:46
от petkoff_pl

Публикувано: 20 мар 2007, 17:38
от cocoff
И какво, блока ли си готов да си надупчиш или термостата... :shock: Ако ще дупчиш някъде по-добре да е радиатора, а най-добре - никъде! На1,6 и аз не знам къде е, но където и да е си е заводска направа. Ще ти се наложи да го запояваш/заваряваш върху радиатора или да го лепиш...Налягане, колебаещи се температури, респ. неравномерно разширяване...бе, бесигурна работа.
Евентуално върху разпробития радиатор да завариш подходяща гайка и в нея да навиеш датчика...
Може би 2-ра ръка оригинален радиатор е по-доброто решение...не знам...твоя работа

Публикувано: 20 мар 2007, 18:25
от brslv
Тури един тройник на маркуча и на него датчика. На обикновен чешмежийски тройник 1/2" се навива идеално /само с ъглошлайф му земи крайщата за да влезе в маркуча/

Опа, бях го забравил. Сега слязох да го видя. Тройника е 1/2, ама средното му е 3/4"/там влиза датчика/. На двете крайните завиваш по едно парченце тръба 1/2" /около 3-4 см./ за да нахлузиш маркуча. По възможност разклонението за датчика да е насочено надолу/да не задържа въздух/.

Публикувано: 20 мар 2007, 21:53
от cocoff
:) Супер!!! Идеята си я бива!Може да се доразвие с полипропиленова арматура вместо с желязна. И тройника дали да не е хоризонтално, че като е надолу на утайник бие малко :)

Публикувано: 20 мар 2007, 22:06
от venom4o
КАК ЩЕ дупчите радиатора или блока? Както каза колегата .. маркуча .. те се продават такива датчици за маркуча

Публикувано: 30 мар 2007, 11:10
от 1.8 dohc 16v
благодаря за информацията.

Публикувано: 30 мар 2007, 11:54
от jlpetkov
на мойта фиеста датчика е на самия радиатор, просто обикалях малко повече и взех радиатора със съответната дупка с резба. Имаше снимка в основни възли и детайли ама нещо не я намирам на линка даден от
petkoff_pl затова:

Изображение

(това е снимано (гледано) отгоре :P )

Изображение

Точно там влиза и един маркуч с отвратителна конфигурация, но се съмнявам че на него ще можеш да присадиш тройника!
Малко си се прецакал с тоя радиатор дето си го взел. И аз първия, дето щях да го взема, беше без дупката, но за мой късмет имаше възможност да бъде върнат.

Публикувано: 30 мар 2007, 12:02
от petkoff_pl
jlpetkov написа:......... Имаше снимка в основни възли и детайли ама нещо не я намирам на линка даден от
petkoff_pl
:D Ами няма да я намериш щото един ден се правих на разбирач :oops: :oops: :oops: и я изтрих без да си искам и не можах да я възтановя, но благодарение на теб ще си поправя грешката :drink:

Публикувано: 30 мар 2007, 16:00
от chains
Така колега - никакво дупчене на блока или радиатора - 1.ако дупчиш блока - освен, че става трудно, при събран двг., то и реално няма да дава точни показатели /дори смятам, че може перката да почва да се върти и преди да отвори големия кръг - затова датчика обикновенно е в ниската част на радиатора/; 2 радиатора - не е добре да се дупчи, защото там налягането е високо и почти задължително след време ще протече, освен това там е тънка ламарината и лесно може да се разпробие повече от необходимото!

Това с датчик в маркучите - трудна работа /трябва бая да си поиграеш/

Според мен /бая си поблъскахме главите с един приятел - знаете ли как въобще се намира какъвто и да е радиатор ставащ за Хонда СРХ!?/ по-добрия, лесен за изпълнение и надежден вариант е да си си направиш ръчна активация на перката /кофтито в случая е, че трябва като караш да следиш за темпа за да не стане гаф иначе в магазинчетата от типа направи си сам има доста добри предложения - точно като ориг ключета/; друг подобрен вариянт е ако имаш добри познания по електроника и/или имаш такъв приятел е да свържеш зумерче за забравени светлини за уреда в таблото и при достигане на необходимата темп да ти подава звуков сигнал /много необходимо, ако и други карат колата/.

ПП: Не те съветвам да дупиш блока и радиатора или да модифицираш гумените съединения, защото така увеличаш многократно риска от повреда по охладителната с-ма /представи си лятото на път за морето ти избие водно съединение или се цепне радиатора - просто там оставаш/

Публикувано: 30 мар 2007, 16:02
от Brock
chains написа:...
Е ти ме разби направо *00124*
Въобще не съм очаквал подобен отговор и съвет от който и да е било *unknw*
Звучи адски несериозно *00200*

За дупченето на блока и радиатора съм съгласен, но незнам какъв е проблема да се сложи на някой от маркучите със съответното "приспособление"

:twisted:

Публикувано: 30 мар 2007, 17:52
от valboy
М дааа, две скоби в повече незнам колко ще навредят на системата. Като си помисля при мен- маркучи яко покрай газовата ситема... Наляво- надясно, първо гледам тъпо преди да видя кой маркуч да откача за да източа системата. *00118*

Публикувано: 30 мар 2007, 18:32
от chains
Дано никой от вас не седи край пътя с изгърмяло водно съединение /вече съм патил с аудито и то точно заради един от тези разклонители - тройници, които слагат газаджиите/ - много беше гадно, действието се развиваше в 04:00ч. сутринта малко преди магистралата за Варна след Шумен!

Публикувано: 02 апр 2007, 11:07
от Brock
chains написа:Дано никой от вас не седи край пътя с изгърмяло водно съединение /вече съм патил с аудито и то точно заради един от тези разклонители - тройници, които слагат газаджиите/ - много беше гадно, действието се развиваше в 04:00ч. сутринта малко преди магистралата за Варна след Шумен!
Виж сега - аварии се случват - това, че при тебе /с ауди-то/ е станало точно в този "възел" не е критерий, че проблема е точно заради тази промяна направена от газаджиите. Аз си мисля, че просто е станало съвпадение...

:twisted:

Публикувано: 02 апр 2007, 11:37
от chains
Може и да е така, ама парен каша духа :wink: