Страница 1 от 1

От механична на електрическа

Публикувано: 20 мар 2007, 09:49
от ewgeny
Моята сиерка и е блокирала перката и се върти нон-стоп. Някой сменял ли е своята перка с ел. да ми каже от какъв автомобил слага. Има ли лесен начин за термодатчик, защото не искам да слагам копче.

Публикувано: 21 мар 2007, 18:08
от ewgeny
:cry: Никой не ме отрази. Добрече колегата попита къде да сложи термодатчика, че да прочета нещо. Ае нищо - живи и здрави да сте.

Публикувано: 21 мар 2007, 20:30
от kEFi
С удоволствие бих ти помогнал, но стига да знаех как!

Публикувано: 21 мар 2007, 21:49
от ewgeny
Добре, а поне знаете ли на колко градуса се вкл. вентилаторите? За мойта на колко да взема? Благодаря на всеки който ми даде достоверна иформация!

Публикувано: 21 мар 2007, 22:29
от venom4o
колега и аз съм заинтересуван от темата защото и мойта бучи като кола с турбо в момента с тая перка.. Има едни датчици дет се продават за 35 лева и мисля ,че се слагат на маркуч.. На около 92-95 градуса беше ама не съм сигурен... Пиши как си решил проблема защото за нова механична ми искат 120 пари...

Публикувано: 22 мар 2007, 10:31
от ewgeny
Сигурно ти искат 120 за втора ръка. А моя проблем ще се реши, като съм уредил един мотор от перка пак от мой авер, ще резна мойта и ще я сложа на мотора и все някакси ще го побългарим.
ААаааа
35 лв. не е ли много за датчик? Не са ли по 10-15 лв?

Публикувано: 22 мар 2007, 10:34
от venom4o
Нова е перката мога да ти намеря фирмата от която го гледах ,но на мен ми се струва много.. Не съм питал в МотоПфое.. А за датчика го гледах в някаква фирма скъпчииска за 35 лева ,но предполагам с търсене ще стане.. Хах като спреш някъде и огасиш мотора да се чува перката ... Проблема е ,че в момента в който отвори термостата следняма и 20 секунди затваря в това положение...

Публикувано: 10 апр 2007, 16:42
от ewgeny
Така, сложих си ел. мотор, и на него същата перка. Обаче става майтап, като включа перката веднага колата покачва малко температура, като я изключа, и веднага пада малко температурата. Мотора е доста мощен - като съм на фарове, като го пусна и фаровете се забелясва как светят по-слабо. Пък и по звука на ДВГ-то се усеща зор. Възможноли е заради пад в напрежението, да показва повишаване на температурата? Има ли начен да премахна този проблем?

Публикувано: 10 апр 2007, 19:51
от chains
Значи колега /съжелявам, че късно виждам темата/ вземи си от някоя морга ел. перка от Ескорт/Орион /при нас е от Орион - взехме го за 25лв./ в комплект с металния кожух, буксата и поне 10-15см. от кабелите /последните 3 са много важни условия с цел лесен монтаж/.

Металния кожух много лесно се напасва от вътрешната страна на радиатора - отгоре и от долу му пробиваш по две дупки, като горните ги напасваш спрямо дупките от горната страна на самия радиатор /обърни внимание на самия радиатор от горната страна има оставени заводски дупки/ и си го хващаш с рапидки, а долните /понеже металния корпус е по тесен/ ги хващаш с две свински опашки за долните дупки.

След това си прокарваш директна ел. инсталацийка от акумолатора, чрез ключе и бушон /използвах стандартен 10А, а ключето си купих от магазин от типа "млад радиолюбител" за 0,60лв/.

В резултат се получи много добре като ключето го имплантирах в барчето под касетофона /направо си е като ориг./ и миналото лято си беше ок, а за първи път от много години зимата Сиерата си имаше истинско парно /явно хидросъединителя се е бил скапал и перката е въртяла повече от необходимото/ :wink:

пп: успех ти пожелавам и ако имаш допълнителни въпроси питай!