Мондео 1.8ТДИ Бордови ?????

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
JoroMondeoto
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 04 апр 2007, 01:19
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TDI GHIA
Status: Извън линия

Мондео 1.8ТДИ Бордови ?????

Мнение от JoroMondeoto » 04 апр 2007, 01:30

Здравеите на всички тези дни ми предстои да направя покупка на новата си кола бях се спрял на БМВ 318ТДС, но вчера попаднах на едно Мондео 99г. 1.8ТДИ толкова красиво че забравих за всичко друго което бях гледал и тъй като чета много вашия форум реших да си взема Мондео, въпросчето ми е : Всичко е супер по ДВГ и ходова част,купе. но ме притеснява едно нещо на Бордовия комп ми свети едно малко "гайчно клютче" червеничко е !!! Когато попитах за какво свети продавача ми отговори че това била индикация че колата трябва да се обслужи (масло,ремъци,филтри) ... моля кажете ми така ли е или има нещо за което трябва да се притеснявам!!! Благодаря

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 04 апр 2007, 10:41

Точно така е - това не трябва да те притеснява.

:idea: Преди да вземеш колата е хубаво при възможност да направиш една компютърна диагностика в МотоПфое, за да си сигурен, че няма сткрити проблеми.

:twisted:

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 05 апр 2007, 22:37

Отличен избор : това е най-добрия дизелов агрегат под 2000сс преди ерата на комън рейла!


пп: ако те интересува нещо - ще се радвам да ти помогна!

JoroMondeoto
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 04 апр 2007, 01:19
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TDI GHIA
Status: Извън линия

Мнение от JoroMondeoto » 06 апр 2007, 01:06

Да ви кажа чесно влюбен съм в тая кола какво направи как ме грабна не мога да ви обясня ето малко инфо за нея : Форд Мондео Ноември 99г. 1.8ТДИ Джия Комби раздутите калници 17цл. Лети джанти "РС" климатроник,ел.ст ел.огл,кожен салон,мулти волан,махагон,подг. на седалките,АБС,СД чаинджер, еър багс, цен.зак......между всичките БМВ-та който гледах изведнъж изкочи тва МОНДЕО и ми преобърна всякакви представи, бих ви залял с въпроси, но нека го взема първо :)
Искам да ви попитам защото колата няма номера и няма как да и направя диагностика а мога само да разчитам на един мои познат майстор да я погледне, дайте ми някакъв съвет тъй като може би ще ми я дадат да и направя едно леко тест драйвче какво да очаквам от двигателя!!! Да ме залепи ли за седалката вече като съм на 2-ра при 1800обр/сек или да очаквам едно меко плавно включване на турбината!? :)

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 06 апр 2007, 01:29

Така значи точно този двг /ако е изправен/ върви доста леко и плавно - в купето няма вибраци и тракане, а от зад не чади. Мой съвет е да зареждаш предимно от ОМВ - просто напоследък зареждам само от там иколата направо литва!

Колкото до самия нрав на мотора - то в ниски обороти е като мързелива котка, но настъпиш ли го направо подивява и дърпа доста здраво /е не е след 1800, но 2200 - 2500 му идва паура - все пак не е к.рейл/ и ако се амбицирам карам водачите на ГТИ да се обливат със студена пот!

Е не знам как ще е със 17-ките, аз съм със сток 14 - ки!

Особености, които трябва да провериш - огледай добре тампоните на предните носачи, предните биалетки, предните дискове и накладки, ослушай се за виещ преден лагер; просто дизеловите двг. преди комън рейл ерата са почти изцяло от чугун и оказват сериозно влияние върху агрегатите съставляващи предното окачване; но това си има и добра страна зимата предно + чугунен мотор = на снегорин /първата зима умирах от кеф сутрин по непочистените улици/, бая трябва да се постараеш, че да закъса, а и на сух път /точно това много ми харесва/, че като ти се наложи да тръгнеш рязко от някое натоварено кръстовище колата тръгва мощно и сигурно без да губи ценни мигове в пилене на гуми като при бензиновите!


пп: ако се интересуваш по-сериозно - влез ми в профила и разгледай всичките ми постове, това е втората ми кола с 1.8тд и просто вече 6г. продължавам да се влюбвам все повече и повече в него!

JoroMondeoto
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 04 апр 2007, 01:19
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TDI GHIA
Status: Извън линия

Мнение от JoroMondeoto » 06 апр 2007, 01:44

Незнам просто искам тази кола не искам друга!!! Но ми се иска също да я види някои които е фен на този модел на този двигател никога не съм има л дизел и незнам какво да очаквам!!! Утре мисля да ида да я капарирам защото няма да работят по празниците КАТ и не мога да и направя рег., но дам ли капаро кажи речи тя е моя вече дори без да я е погледнал майстор или някои които разбира :(

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 06 апр 2007, 10:21

Като имам предвид проблемите на колегите с помпи Лукас, бих ти препоръчал да се вгледеш в нафтовата помпа - по специално в тези места, където влизат разни джаджи с жички. Има някакъв клапан там, който при някои протича, а той е към 200 лв. Гледай да няма течове по помпата. Не че е болка за умиране, ама в такъв случай може да спазариш едни 300-400 лв. по-малко (за евентуален ремонт на помпата, то и цяла рециклирана втора употреба е горе-долу толкова пари).
Също ще ти препоръчам на запален двигател, на свободен ход, да пуснеш климатика и да следиш как се променят оборотите. Може да паднат малко, но после би трябвало да се нормализират (850-900 са нормалните обороти). Ако оборотите трайно останат по-малко, пак няма да се плашиш, ама мрънкай отново за отстъпка :wink:
Надникни отдолу и гледай за течове на масло около двигателя или от скоростната кутия.
Също виж дали казанчето за антифриза е с чисти стени отвътре и дали течността е бистра.
Като аматьор се сещам за тия неща. Спецовете вече ще кажат дали е така и какво още е добре да се гледа.
И още нещо. Вече времето е топло и няма как да усетиш дали пали добре, за да се ориентираш за компресията, без измерване. Може да я пробваш в лек баир - на втора, без газ трябва спокойно да си върви нагоре.
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта