имам проблем с фаровете,авариините и клаксона...

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
ford_cabrio
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 21 апр 2007, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

имам проблем с фаровете,авариините и клаксона...

Мнение от ford_cabrio » 21 апр 2007, 21:31

колата е Ford Escort 88г.имам проблем с фаровете които се състои от това че реших да сменя крушките и после на шофиорския фар нямаше къс и дълъг.проверих бушоните и се оказа че единия бушон.смених го и сега положението е че като пусна на къси единия фар свети,а като пусна на дълги свети шофиорския.въобще нямам думи.иначе всички бушони са здрави.от какво може да е ако някои помогне ще е екстра.Сега с другия проблем-сложих си спортен волан и кабелите на клаксона маи дадоха на късо.от тогава нямам нито клаксон нито авариини.ако някои може да ми каже колко пари ще излезе тоя ремонт или ако е нещо лесно и сам да си го направя ще съм му много благодарен.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 21 апр 2007, 21:47

Сваляй и мери с мултицет всеки бушон.
Щото аз си разглобих цялата кола, карах 6 месеца без аварийни и бибитка и накрая отидох на майстор да ми смени бушон. Човека само стой и ме слуша как съм си разглобил цялата кола .. умря от смях съответно :) Метна бушона в една кал но аз си го изрових и си го взех. Чак у нас с лупа видях как е цъкнал. Ае аз с 3 диоптъра ми бях с един познат с уж добро зрение кога се борихме.
Карах ескорт 1,3 набор 87, за него говоря.

ford_cabrio
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 21 апр 2007, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

смених бушоните

Мнение от ford_cabrio » 21 апр 2007, 22:04

единия бушон беше изгорял и го смених.и от там се започна тоя филм.и то само за да сменя една крушка.ако не е бушон може ли да е някакво реле???

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 21 апр 2007, 22:15

Предпазители се проверяват за по-сигурно с пробна лампа.Провери 1-во да ли масата на крушките е стабилна .2-ро -подаваш сигнал плюс на съответните предпазители.СВЕТНАТ ли проблема е в преключвателя.ДАНО не си слагал крушки с по голяма мощност.ПИШИ зада ти кажа по-нататък.







карай ретро за да усетиш оргинала.

ford_cabrio
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 21 апр 2007, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от ford_cabrio » 21 апр 2007, 22:20

крушката която я смвних беше или 100/80 или 90/80.сега крушките са 60/55.а какви са тия превключватели?

какви са тия предпазители чакаи че се обарках.

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 21 апр 2007, 22:31

По принцип късите вземат импулса направо от /ръчката/,а дългите трябва да имат реле.ЗА ТОВА провери за това ,което ти писах.за да се орентирам по на татък.

така оправям де фектите на приятели.







карай тетро за да усетиш оргинала

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

крушки

Мнение от tata1971 » 21 апр 2007, 22:32

Моето мнение е че крушките трябва да са еднакви.Ака нямаш мултицет провери си бушоните с лампа-кабел от плюса бушон лампа кабел към минуса.Ако бушона е изгорял лампата със сигурност няма да светне.
Наесен с песен в К1.

ford_cabrio
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 21 апр 2007, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от ford_cabrio » 21 апр 2007, 22:37

ако имаш в предвид превключватела от които пускам фаровете от таблото днес го купих и не е от него.има едни релета при бушоните и се съмнявам да не би да са те.те са две релета еднакви,смених им местата и пак същото.направо вече се чудя кво може да е.

точно това казвам купих две крушки чисто нови еднакви и при смяната на едната и стана проблема.

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 21 апр 2007, 22:47

А бе я вземи 1-во си провери крушките на /сухо-/къса и дълга светлина щот тия по големите ка то друснат малко и се изпортят по бързо па то гава да караме на татък.









карай ретро за да усетиш оргинала

ford_cabrio
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 21 апр 2007, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от ford_cabrio » 21 апр 2007, 22:51

колега крушките са чисто нови.бушоните ги смених.само тия релета не са ми ясни и тва от което се опасявам е нещо да не се налага няква смяна на инсталации,кабели.маи си е направо за маистор а?

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

oда

Мнение от tata1971 » 21 апр 2007, 23:06

Колега със мондео му отказаха мигачите.Проверихме бушоните -здрави.Отиде на майстор и се оказа че релето му е заминало. Утре ще го попитам за подродбности
Наесен с песен в К1.

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 22 апр 2007, 18:30

ЗА ВСИЧКИ приятели.От 20 часа започвам да пиша как се процедирам,ако разбира се има желаещи.Нямам същия автомобил,но принципът е един и същ.





карай ретро за да усетиш оргинала

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

реле

Мнение от tata1971 » 22 апр 2007, 19:50

На мондеото релето което са му сменили е под волана черно на цвят.
Но майстор му го оправил.
Наесен с песен в К1.

ford_cabrio
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 21 апр 2007, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от ford_cabrio » 23 апр 2007, 21:26

колеги оправиха ми фаровете и аварйните.фаровете няква жица,а на аварйните уж бушона е здрав,но не е.смених ме го и всичко се оправи.остана само клаксона но ми казаха че било сложна процедура-някви кабели,да се пробива дупка на таблото и да се слагат бутони...ако някои има по добро предложение и да ми обясни как да си го напрява да ми пише.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО ОТКЛИКНАХА И МИ ОТГОВОРИХА.

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 23 апр 2007, 22:00

пишати както е на книга.Не знам как е при тебе,въпреки,че принципа е един и същ.Ако на клаксона има 2 клеми ,трябва на едната да има постоянен сигнал.Веригата се затваря от 2-та кабела на кормилото.Много е възможно да има реле,което се управлява от същите 2 кабела













карай ретро за да усетиш оргинала

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 24 апр 2007, 05:33

Я провери дали сте свързали клаксона.
Горе ти писах за стария ми ескорт а на него клаксона и аварийките бяха на един бушон. Начи при теб е бил същия проблем като при мен. Опитай с кабелите виж дали ще нададе вой. Опитай дай ток и директно на тромбата да не би тя да се уморила.
Провери всичко преди да си надупчиш колата да пускаш кабели и да си правиш модификаций по ел. инсталацията.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта