имам проблем с фаровете,авариините и клаксона...
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 21 апр 2007, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
имам проблем с фаровете,авариините и клаксона...
колата е Ford Escort 88г.имам проблем с фаровете които се състои от това че реших да сменя крушките и после на шофиорския фар нямаше къс и дълъг.проверих бушоните и се оказа че единия бушон.смених го и сега положението е че като пусна на къси единия фар свети,а като пусна на дълги свети шофиорския.въобще нямам думи.иначе всички бушони са здрави.от какво може да е ако някои помогне ще е екстра.Сега с другия проблем-сложих си спортен волан и кабелите на клаксона маи дадоха на късо.от тогава нямам нито клаксон нито авариини.ако някои може да ми каже колко пари ще излезе тоя ремонт или ако е нещо лесно и сам да си го направя ще съм му много благодарен.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Сваляй и мери с мултицет всеки бушон.
Щото аз си разглобих цялата кола, карах 6 месеца без аварийни и бибитка и накрая отидох на майстор да ми смени бушон. Човека само стой и ме слуша как съм си разглобил цялата кола .. умря от смях съответно
Метна бушона в една кал но аз си го изрових и си го взех. Чак у нас с лупа видях как е цъкнал. Ае аз с 3 диоптъра ми бях с един познат с уж добро зрение кога се борихме.
Карах ескорт 1,3 набор 87, за него говоря.
Щото аз си разглобих цялата кола, карах 6 месеца без аварийни и бибитка и накрая отидох на майстор да ми смени бушон. Човека само стой и ме слуша как съм си разглобил цялата кола .. умря от смях съответно

Карах ескорт 1,3 набор 87, за него говоря.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 21 апр 2007, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
смених бушоните
единия бушон беше изгорял и го смених.и от там се започна тоя филм.и то само за да сменя една крушка.ако не е бушон може ли да е някакво реле???
- revmata
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
- Местоположение: sliven
- Status: Извън линия
Предпазители се проверяват за по-сигурно с пробна лампа.Провери 1-во да ли масата на крушките е стабилна .2-ро -подаваш сигнал плюс на съответните предпазители.СВЕТНАТ ли проблема е в преключвателя.ДАНО не си слагал крушки с по голяма мощност.ПИШИ зада ти кажа по-нататък.
карай ретро за да усетиш оргинала.
карай ретро за да усетиш оргинала.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 21 апр 2007, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
крушки
Моето мнение е че крушките трябва да са еднакви.Ака нямаш мултицет провери си бушоните с лампа-кабел от плюса бушон лампа кабел към минуса.Ако бушона е изгорял лампата със сигурност няма да светне.
Наесен с песен в К1.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 21 апр 2007, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
ако имаш в предвид превключватела от които пускам фаровете от таблото днес го купих и не е от него.има едни релета при бушоните и се съмнявам да не би да са те.те са две релета еднакви,смених им местата и пак същото.направо вече се чудя кво може да е.
точно това казвам купих две крушки чисто нови еднакви и при смяната на едната и стана проблема.
точно това казвам купих две крушки чисто нови еднакви и при смяната на едната и стана проблема.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 21 апр 2007, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
oда
Колега със мондео му отказаха мигачите.Проверихме бушоните -здрави.Отиде на майстор и се оказа че релето му е заминало. Утре ще го попитам за подродбности
Наесен с песен в К1.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 21 апр 2007, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
колеги оправиха ми фаровете и аварйните.фаровете няква жица,а на аварйните уж бушона е здрав,но не е.смених ме го и всичко се оправи.остана само клаксона но ми казаха че било сложна процедура-някви кабели,да се пробива дупка на таблото и да се слагат бутони...ако някои има по добро предложение и да ми обясни как да си го напрява да ми пише.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО ОТКЛИКНАХА И МИ ОТГОВОРИХА.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Я провери дали сте свързали клаксона.
Горе ти писах за стария ми ескорт а на него клаксона и аварийките бяха на един бушон. Начи при теб е бил същия проблем като при мен. Опитай с кабелите виж дали ще нададе вой. Опитай дай ток и директно на тромбата да не би тя да се уморила.
Провери всичко преди да си надупчиш колата да пускаш кабели и да си правиш модификаций по ел. инсталацията.
Горе ти писах за стария ми ескорт а на него клаксона и аварийките бяха на един бушон. Начи при теб е бил същия проблем като при мен. Опитай с кабелите виж дали ще нададе вой. Опитай дай ток и директно на тромбата да не би тя да се уморила.
Провери всичко преди да си надупчиш колата да пускаш кабели и да си правиш модификаций по ел. инсталацията.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта