Динамо и акумолатор на ескорт 86г. 1.6 бензин
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 20 дек 2006, 17:53
- Модел на автомобила: Escort 1.6
- Status: Извън линия
Динамо и акумолатор на ескорт 86г. 1.6 бензин
Искам да ви питам, когато колата е запалена и с мултиметър замервам напрежението на акумолатора, на свободен ход и ниски обороти уредът ми показва ~14,4V когато дам газ повечко напрежението пада до 10,5 волта, пробвах го това на другата ми кола и напрежението ми пада до 13.5 като я форсирам, та на тази която пада е Ескорт 86, и акумолатора е зареждан доста пъти и въпроса ми е дали проблема е в стария акумолатор или в динамото? Защото ако динамото пък незарежда в движение трябва да ми гасне колата и да не върви?! И един път пали и върти както трябва а след 10мин като е загася някъде ми прави номера и не върти все едно слаб акумолатор? Благодаря ви предварително.
- Ianislav
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 05 дек 2006, 06:04
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi 95-та
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Да при мен беше така когато беше гръмнало динамото. при запален двигател вместо да се качва напрежението падаше до 10 волта. А и аз да се обадя неподготвен може ли минусовата клема на акомулатора да се окислява бързо и жестоко от скапан акомулатор? (сменям 3-та клема вече от какъв ли не метал пробвах)
Може да съм бавен,но съм музикален 

- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Здравейте,и аз имам подобен проблем и много се надявам дами помогнете!!Значи днес си купих нов акумулатор че стария се скапа тотално но за да ми важала гаранциата трябвало да ми замерят как зарежда динамото и се оказа че токът към акумулатора ми е по слаб от стандартите U+ 13,8V - 14,4V.при нормална работа без други консуматори всичко си е наред,но като пусна фаровете и пада напрежението и неискат дами признаят гаранцията!!казаха ми че имам 7 дни да оправя проблема!!
Някаква идеа защо така или как да усиля напрежението маничко!!!!!!! HELP PLS! 


Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Да но ми се каза че било паднало под нормата и че в такав случай няма да ми подпише гаранционната карта!!!какво да правя!как да вдигна напрежението? 

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Най-вероятно имаш проблем с алтернатора. Хората са прави като не ти дават гаранция - щом волтажа не е в нормите, а е под, това ще доведе до разреждане и НЕзареждане на акумулатора, което ще доведе до "скапването" му.Conan_1 написа:Да но ми се каза че било паднало под нормата и че в такав случай няма да ми подпише гаранционната карта!!!какво да правя!как да вдигна напрежението?
Има няколко варианта:
1. трябва да ти се сменят четките на алтернатора
2. повреден е блока отговарящ за зареждането - това е най-често една плочка с диоди, закрепена на самия алтернатор
И при двата случая трябва да посетиш жичкаджия или да отидеш направо при някой, който се занимава с ремонт на алтернатори.

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Както писа Brock, трябва да посетиш сервиз и да ти поверят генератора. Възможно е да имаш скапан лагер, който да не позволява алтернатора да върти с необходимите обороти. При такъв проблем част от енергията подавана от двигателя по ремъка се преобразува в топлина от повредения лагер и загрява самия генератор.
Като тръгнеш някъде (пробег 8-10км) и спреш - опитай да пипнеш генератора с ръка, като имаш едно на ум, че може да е гореш. Ако температурата му е нормална (може да се пипне с ръка), то диагнозата на Brock е 100% вярна.
Като тръгнеш някъде (пробег 8-10км) и спреш - опитай да пипнеш генератора с ръка, като имаш едно на ум, че може да е гореш. Ако температурата му е нормална (може да се пипне с ръка), то диагнозата на Brock е 100% вярна.
-
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 17 авг 2006, 19:16
- Модел на автомобила: VW Polo 1.9 SDi '99
- Местоположение: Ст. Загора
- Status: Извън линия
100% е реле-регулатора.
Нормално е при по-високи обороти да падне малко напрежението.
При ~1000 об/мин трябва да е около 14,3V (14.4V), a при 2500 и нагоре оборота да падне с поне една десета, т.е. 14.2V (14.3V).
Стойностите са примерни и зависят, както от модела на автомобила, така и от самия реле-регулатор, както и акумулатора.
Докато ти сменят (ако не можеш сам) реле-регулатора си сложи акумулатора да се зарежда извън колата, хем и ще го провериш да няма суха или пробила клетка.
Нормално е при по-високи обороти да падне малко напрежението.
При ~1000 об/мин трябва да е около 14,3V (14.4V), a при 2500 и нагоре оборота да падне с поне една десета, т.е. 14.2V (14.3V).
Стойностите са примерни и зависят, както от модела на автомобила, така и от самия реле-регулатор, както и акумулатора.
Докато ти сменят (ако не можеш сам) реле-регулатора си сложи акумулатора да се зарежда извън колата, хем и ще го провериш да няма суха или пробила клетка.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта