Страница 1 от 1
Не иска да пали !
Публикувано: 03 май 2007, 12:44
от yellowblack
Колата върти та те се къса.10-15 мин мога да я въртя няма проблем(т.е. акумулатора е пушка) ,но няма и помен от палене.Само едно леко превъртане на втория или третия опит и край.Като я бутнем от раз ,но като спра на светофар примерно постепенно губи обороти и накрая гасне и пак няма палене.Като я покарам малко докато загрее няма проблем от първия път си пали и мога да я карам.Зимата за пример само на газ от втория път палеше и си вървеше !Проблема ми е от около седмица и почнах да закъснявам за работа и е доста дразнещо по принцип.И сега като се замисля никога не съм успявал да запаля от първия път след като колата е стояла повече от 12 часа в покой

.За момента знам само ,че делкото леко се е разместило ,но не го барам ,защото и да го настроя пак не иска да пали.
Публикувано: 03 май 2007, 14:20
от dimbatami
даи повече инфо за двг
Публикувано: 03 май 2007, 15:41
от valboy
Смени си комутатора с друг, няма как да се провери иначе дали работи! Или виж и тази тема:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F2%EE%F0" onclick="window.open(this.href);return false;
P.S. Валенсията тряя да е МК1.
Публикувано: 03 май 2007, 16:42
от yellowblack
При мен също се забелязва загуба на мощност и то доста голяма.Единствената разлика е тази ,че на колежката пали студена ,а моята не иска.Одеве я пробвах и след 10км я оставих към 1 час да почине малко да видя какво ще стане и палеше от първия път ,но при връщането на ключа ! Ще видя колко пари е делкото в МП и ако цената ми допадне ще взема да го сменя и без това основно съмненията ми са в него.
П.С. Двигателя е 84г.
ЕДИТ: И не е мк1 ,а мк2

Публикувано: 03 май 2007, 18:11
от revmata
колеги бихте ли ми дали една снимка на комутатора,защото ако взема импулса направо от датчика на хол има начин да се провери/,щекера с колко крачета е/
Публикувано: 03 май 2007, 20:39
от evg2
Щом пали при връщане на ключа проблема е в паяка на контактният ключ/разместени пластини/не е делко.Пробата става с подаване постоянен + на плюсовата клема на бобината,завъртате на стартер и ако запали веднага сменяте въпросния паяк/зад контактният ключ/.
Ако и тогава не пали лошо.....майстор.

Публикувано: 03 май 2007, 23:18
от valboy
revmata написа:колеги бихте ли ми дали една снимка на комутатора,защото ако взема импулса направо от датчика на хол има начин да се провери/,щекера с колко крачета е/
Лепнат е отстрани на делкото с две винтчета, в него влиза една букса- няма как да не го видиш!
Публикувано: 04 май 2007, 22:11
от revmata
истината е ,че на моята не е така.Но съм ..удордисвал,, много безконтактни запалвания и принципа го знам перфектно.Има някои,,заучени,, положения които спестяват закупувания на здрави части.Проблема е на-. някои модели автомобили е различен.Затова помолих за снимка
Публикувано: 04 май 2007, 23:41
от borko 30
При мене преди време беше така-върти като луда на стартер ама не пали ,а като я бутнем пали от раз .Никой не вярваше като му кажех -нямало логика.Оказа се след време че е от карбуратора и в частност се върти проблема около авт.смукач!Не знам дали ти е там проблема ама споделям как беше при мене щото симптомите са същите ката при тебе даже и като загрее
Публикувано: 05 май 2007, 08:19
от ewgeny
Аз и преди съм писал че такъв ефект може да получим при не добре поставени кабели за свещи. По същия начин докато загреея после няма проблем. Провери ги, но мн. внимателно огледаи дали са добре влезли.
Публикувано: 05 май 2007, 09:16
от dimbatami
колега проблема наи вероятно е в автоматичният смукач явно блокира и това ти прави въртели с паленето и с гасненето на свободен ход и повишава горенето с това има два вариянта или да се преработи на ръчен и ли да си земеш чисто нов щото втората ръка не се знае дали и тои няма да е същия аз сам преработвал навремето на нашия бус и тои беше форд 86-87г савет да си смениш въздушния и тои влияе на работата на двигателя
а делкото виж го стегни да не играе и не е лошо една центровчица да се направи
Публикувано: 05 май 2007, 23:25
от revmata
e.... ГЛедаш имали искра.От там на татък всичко е ясно.Но ми се е случвало като въртиш на стартер има искра, а по -късно като си на ,,плюс 15 спира,,.Тогава дефекта е контактния ключ.затова апелирам за снимка на комутатора за всеки случай.
Публикувано: 09 май 2007, 20:58
от yellowblack
Кабелите са добре.Вадя ги един по един и се усеща разликата ... т.е. добре са напъхани.Делкото вече е центровано ,НО пак се ****.Автоматичен смукач нямам ,гледах и жилото да не би да е опънато нещо и да я дави ,но не е и от него.Остава комутатор и/или паяка на контактния ключ които ще проверя тези дни.Мерси много за съветите колеги !