Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
- Dimbi
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 29 апр 2008, 22:09
- Модел на автомобила: Modeo 2.0 115cc TDdi
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Кьм автора на темата!
Пич не си ли мислил за смяна на двигател ,доколкото сьм информиран до над 30 % от сегашната мощност ,може да го смениш без никакьв проблем и всичко да е законно ,за над 30 % трябва да е хомологиран ,както и двигателя да бьде пак ДИЗЕЛОВ ,не е позволена смяна на ДИЗЕЛОВ с БЕНЗИНОВ двигател,или поне не законно
Но както си питал ,ти май нямаш намерения да сменяш двигатели .. давам ти го само за пример
Пич не си ли мислил за смяна на двигател ,доколкото сьм информиран до над 30 % от сегашната мощност ,може да го смениш без никакьв проблем и всичко да е законно ,за над 30 % трябва да е хомологиран ,както и двигателя да бьде пак ДИЗЕЛОВ ,не е позволена смяна на ДИЗЕЛОВ с БЕНЗИНОВ двигател,или поне не законно
Но както си питал ,ти май нямаш намерения да сменяш двигатели .. давам ти го само за пример
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Това чудо работи и влияе не при развъртането на турбото, а при спирането. Ти си опитвал да ръчкаш развъртането. Къде го имаме това чудо, че аз не го видях? (толкова съм и гледалradko8806 написа:значи Cougar такъв прът моят 1.8 тди има и аз се опитвах да го направя да ми отваря по рано турбината но нищо не стана ако знаеш кажи накъде да въртя тоя винт.и никои нищо не каза за паленето ми(описах го по горе проблема с паленето)

-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 16 юни 2009, 11:14
- Модел на автомобила: Ford Escord
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
е добре де да каже някой най накрая как да си дигна дебита на помпата да варви малко повече форда ми че така хич не ме радва вчера се дърпах със сеат 1.9тд-82коня е направо ме разцепи. Това не се трае вече.Обмислям и вариант за ново турбо и за нов колер но ще трябва доколкото разбрах и да дигна дебита на помпата.А за тоя линк каде си го дал на диджитал тунинг знам за него отдавна но не ми се дават 876лв. за 25коня.
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 16 юни 2009, 11:14
- Модел на автомобила: Ford Escord
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
значи dieze 1.6 кат не варви както трябва барутняка ми ручкам квото дочуя но ефекта беше че kaто го въртях на едната страна стана обикновен дизел само брумчи и нищо не прави.а на другата страна нямаше разлика със заводската настроика.Така че и със това начинание стигнах до задънена улица.А сега да каже някой кво да права.Аз решение виждам само едно да сменя марката(бъзик)
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Има една тема из форума за авансаторе, или обогатител или нещо такова - за студените режими на помпите лукас. някой си в София ги и правел. Вероятно това може да помогне, но все пак надали фордовия 1,8 е особено пъргав. Това е един много оплюван мотор. Чак напоследък монтьора по гривната апаратура се изказа, че здрави излезнали все пак... и евтини части за момента.
Тъпото е когато има разни дребни екстри уж за удобство, автоматични обогатители и авансатори и други и въпросните вземат самоволно и автоматично да променят каквото не трябва. Аз обмислям да започна с изолирането на разни такива устройства - и да видя как ще върви в работен режим, а преходните ще мислим после.
Тъпото е когато има разни дребни екстри уж за удобство, автоматични обогатители и авансатори и други и въпросните вземат самоволно и автоматично да променят каквото не трябва. Аз обмислям да започна с изолирането на разни такива устройства - и да видя как ще върви в работен режим, а преходните ще мислим после.
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 15 окт 2008, 20:02
- Модел на автомобила: Volvo V40 2.0 turbo 99" & Ford eskort 1.8 115hp + 97"
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Охо мойта любима тема.....Мотора никак не е лош стига да е стопанисван...Продадох моят дизел на Приятел на 220 000км
мотора е в отлично състояние!И го дадох на много добър прияте не бих го цакал
За турбо дизелчета и тяхното оправяне е толкова лесно ,че няма накъде
Дизелите като цяло са нещо много приятно
Аз споменах по рано в темата Сега карам Волво в40 с бензинов агрегат 2.0 турбо...Е да там е истината ,но сложноста на мотора спрямо дядо дизел е 100 пъти...То не е вакуми мъркучи компове простотии
Който има ТДИ е най-щастливият човек било то Форд,Пежо или каквото ви скимне
А за пича дето казва ,че го е биел сеат 82 коня..>.Срам....Изправен 90 коня ТДИ ускорява адски добре и тоя сеат ще му гледа само Саждите отзад ....
Така ,че преди тунинга го преведи в нормално състояние пък после тунинг 
мотора е в отлично състояние!И го дадох на много добър прияте не бих го цакал

За турбо дизелчета и тяхното оправяне е толкова лесно ,че няма накъде

Дизелите като цяло са нещо много приятно

Аз споменах по рано в темата Сега карам Волво в40 с бензинов агрегат 2.0 турбо...Е да там е истината ,но сложноста на мотора спрямо дядо дизел е 100 пъти...То не е вакуми мъркучи компове простотии

Който има ТДИ е най-щастливият човек било то Форд,Пежо или каквото ви скимне

А за пича дето казва ,че го е биел сеат 82 коня..>.Срам....Изправен 90 коня ТДИ ускорява адски добре и тоя сеат ще му гледа само Саждите отзад ....


- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Напълно нормално е Сеата да те бие, не знам на какво се учудваш.radko8806 написа:е добре де да каже някой най накрая как да си дигна дебита на помпата да варви малко повече форда ми че така хич не ме радва вчера се дърпах със сеат 1.9тд-82коня е направо ме разцепи. Това не се трае вече.Обмислям и вариант за ново турбо и за нов колер но ще трябва доколкото разбрах и да дигна дебита на помпата.А за тоя линк каде си го дал на диджитал тунинг знам за него отдавна но не ми се дават 876лв. за 25коня.
Обаче данните за него са непълни и некоректни.
Кажи какъв е бил все пак.
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 15 окт 2008, 20:02
- Модел на автомобила: Volvo V40 2.0 turbo 99" & Ford eskort 1.8 115hp + 97"
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Сигурен съм ,че ескорта е по-бърз дори от 90 кончовите Сеатчета ( за пример ибиза)paci написа:Напълно нормално е Сеата да те бие, не знам на какво се учудваш.radko8806 написа:е добре де да каже някой най накрая как да си дигна дебита на помпата да варви малко повече форда ми че така хич не ме радва вчера се дърпах със сеат 1.9тд-82коня е направо ме разцепи. Това не се трае вече.Обмислям и вариант за ново турбо и за нов колер но ще трябва доколкото разбрах и да дигна дебита на помпата.А за тоя линк каде си го дал на диджитал тунинг знам за него отдавна но не ми се дават 876лв. за 25коня.
Обаче данните за него са непълни и некоректни.
Кажи какъв е бил все пак.

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Леекинко се позаядох.KokalAudio написа:Сигурен съм ,че ескорта е по-бърз дори от 90 кончовите Сеатчета ( за пример ибиза)
Или онези незнаят какво карат или са послъгали нашия човек и той се пали като първолак.
82 коньов Сеат в малкия клас не намерих.
Едва ли е някой голям.
Що трябва да се пъна аз да лучкам за какъв Сеат става дума?
Представям си как ме дърпа некъв Голф и ми казват, че е 1,3, а аз съм се пускал все с/у по-яки мотори от мен и съм или на равно или съм ги бил с поне един калник.
С Голф не съм се пускал, но така като гледам трябва е поне 115 коня, че да има смисъл да горим бензин

В случая със Сеата (ако е 90 коня) и Ескорта при условие, че са в изправност 2та автомобила и шоферите си ги бива, Ескорта ще е точно с един калник пред Сеата!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Маааалиииййййййpaci написа:.....
С Голф не съм се пускал, но така като гледам трябва е поне 115 коня, че да има смисъл да горим бензин
....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
ЗдрастиKokalAudio написа:Охо мойта любима тема.....Мотора никак не е лош стига да е стопанисван...
За турбо дизелчета и тяхното оправяне е толкова лесно ,че няма накъде
Така ,че преди тунинга го преведи в нормално състояние пък после тунинг
Може ли да подхвърлиш малко насоки как да си вкараме 1,8 дизелите в пътя? Притеснявам се, че нямам идея къде да отида при нужда. А когато вече е потрябвало, е няй-неудобно да се търси.
Чел съм за проблеми е регулаторите и системата за корекция при студен двигател. Лично аз засега искам само да разуа дали мога да си сложа темпомат, но някой ден може и ремонт да трябва.
Нещо из България все пак кажи, в чужбина е далече и скъпо.
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 15 окт 2008, 20:02
- Модел на автомобила: Volvo V40 2.0 turbo 99" & Ford eskort 1.8 115hp + 97"
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
темпомат викаш
Ами значи нека да поимислим...Имам един приятел който си сложи на Меганчето...та я цялата работа е .че има едно устройство което се връзва към жилото ,а самото то се захранва от тока...Значи мисля ,че е възможно ....То просто си го връзваш към Захранване ,закачаш жилата както си му е реда и това е ..>След определена скорост го пускаш и то просто държи жилото...Тук идва момента в който си мисля колко е разликата междо този темпомат и фабричните....
Смисъл нз как точно работят фабричните ,но тези който бях видял просто ти държи жилото и не се променя без нзачение какво става което значи ,че в баир и ако караш с 2000 оборота ...Колата ще почне да намаля а тоя темпомат нищо ням да направеи демек ще трябва човешка намеса
Оф много объркано се изразявам дано някой ме е разбрал

Смисъл нз как точно работят фабричните ,но тези който бях видял просто ти държи жилото и не се променя без нзачение какво става което значи ,че в баир и ако караш с 2000 оборота ...Колата ще почне да намаля а тоя темпомат нищо ням да направеи демек ще трябва човешка намеса

Оф много объркано се изразявам дано някой ме е разбрал

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Фиксирането на рейката на помпата (жилото все едно) не става за ендура де моторите и за другите турбодизели. Проблемът е, че ако скоростта вземе да пада малко, пада и отдадената мощност - съвсем малко. Но пък после вече турбото веднага поспира, тогава пада налягането и веднага се намалява и подаваното гориво (автоматично).
То пак ще работи, но ще има "умиране" на колата много често - при духване на насрещен вятър, лек наклон или други трудности.
Мондео си има онзи мотор и втора рейка на помпата и мсиля, че те са оригиналната конструкция за темпомата. трябва да намерим документация и една помпа да видим акакво има вътре
Аз питам къде има сервизи, в които са наясно коя система за какво е и как се поддържа (поправя) помпата лукас. Засега само съм виждал как монтьорите казват да се махат всички жици, че пречели на 1,8 мотора, а жичкаджиите обвиняват помпата за запичане и др и за лошата работа на такива двигатели.
То пак ще работи, но ще има "умиране" на колата много често - при духване на насрещен вятър, лек наклон или други трудности.
Мондео си има онзи мотор и втора рейка на помпата и мсиля, че те са оригиналната конструкция за темпомата. трябва да намерим документация и една помпа да видим акакво има вътре

Аз питам къде има сервизи, в които са наясно коя система за какво е и как се поддържа (поправя) помпата лукас. Засега само съм виждал как монтьорите казват да се махат всички жици, че пречели на 1,8 мотора, а жичкаджиите обвиняват помпата за запичане и др и за лошата работа на такива двигатели.
- predator_kris
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 14 авг 2007, 15:16
- Модел на автомобила: Ford escort 1.8 TDI
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Колеги понеже карам от 1 година ТДИ ескорт и е много запазен и си мислех ,че върви добре в сравнение когато го купих беше адски запушен и не можеше да си вдигне обороти( макс спййд 160км/ч супер бавен на баир). Та изненадата дойде след смяна на филтрите и маслото и понеже се скъса меката връзка днес отидох да я сменям и гледам запушен катализатора яко със сажди дупките на питата не се виждаха. Е срязахме го и сложихме права тръба . Та като запалих стана димна завеса изкара сажди като локомотив
Е като взех да го карам и се изчистиха тръбите усетих голяма разлика . веднага проба извън града еми 3-та ,4-та прекъвач и включих 5-та продължи да дърпа и така до към 4500 об. стигна 180 макс спиида си. Направо се прероди колата
вече тръгва да дърпа от 2000 оборота и след 3000 rpm идва LOL ефекта >:D<:
Голф 3 1.9тди понеже е на приятел той около 12,5 - секунди ги прави и на дръпка разликата с ескорта до 140 е около 3 коли.Ескорта 0-100км/ч пада 10,6- 11секунди Утре ще му махаме катализатора на голфу и ще видим резултата. То поне чип може да сложи и да стане +30коня , а при форда йок



Голф 3 1.9тди понеже е на приятел той около 12,5 - секунди ги прави и на дръпка разликата с ескорта до 140 е около 3 коли.Ескорта 0-100км/ч пада 10,6- 11секунди Утре ще му махаме катализатора на голфу и ще видим резултата. То поне чип може да сложи и да стане +30коня , а при форда йок







Последна промяна от predator_kris на 10 юли 2009, 04:58, променено общо 1 път.
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
сега ме запали да дойда до плевен да си ги разгледаме на спокойствиеpaci написа:Леекинко се позаядох.KokalAudio написа:Сигурен съм ,че ескорта е по-бърз дори от 90 кончовите Сеатчета ( за пример ибиза)
Или онези незнаят какво карат или са послъгали нашия човек и той се пали като първолак.
82 коньов Сеат в малкия клас не намерих.
Едва ли е някой голям.
Що трябва да се пъна аз да лучкам за какъв Сеат става дума?
Представям си как ме дърпа некъв Голф и ми казват, че е 1,3, а аз съм се пускал все с/у по-яки мотори от мен и съм или на равно или съм ги бил с поне един калник.
С Голф не съм се пускал, но така като гледам трябва е поне 115 коня, че да има смисъл да горим бензин
В случая със Сеата (ако е 90 коня) и Ескорта при условие, че са в изправност 2та автомобила и шоферите си ги бива, Ескорта ще е точно с един калник пред Сеата!


сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Във връзка с темата днес се отбих в сервиз Х за дизели. Моята помпа била много добра, докато не се повредело нещо - защото информация нямало никаква. Все пак помпата се командва електрически - има електромагнитен динамичен регулатор на предварението. По време на работа, в зависимост от параметритена датчика за въздушен поток след филтъра, вероятно има датчик за температура на въздуха (или няма), датчика за положението на педала на газта и никой не знае какво още друго, някаква електроника решава колко да е предварението. Естествено, при проблем в едно от всичките, предварението отива на кино, оттам и вървене и разход - също.
Който мисли да подобрява 1,8 тди трябва първо да проумее как и защо работи. Моля, като е готов с ученето, да пише и тук, защото и аз започвам със същото. Като за начало търся помпа или споменатите електромеханични части по нея, както и парчетата от инсталацията със куплунзите по датчика за потока въздух (MAF?) и датчика за положение на рейката на помпата. Мисля да проследя кога какво върви. В крайна сметка ще е добре ако се направи проста схемичка, с която да може да се залагат различни таблици на предварението.
Който мисли да подобрява 1,8 тди трябва първо да проумее как и защо работи. Моля, като е готов с ученето, да пише и тук, защото и аз започвам със същото. Като за начало търся помпа или споменатите електромеханични части по нея, както и парчетата от инсталацията със куплунзите по датчика за потока въздух (MAF?) и датчика за положение на рейката на помпата. Мисля да проследя кога какво върви. В крайна сметка ще е добре ако се направи проста схемичка, с която да може да се залагат различни таблици на предварението.
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 16 юни 2009, 11:14
- Модел на автомобила: Ford Escord
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
абе колега янаки ти маи се имаш за най-големия разбирач бе баце според тебе по добре е да дадеш 300 лева за масло и 0ще 200 за филтри и си готов форда дига 30 коня, абе а бегай се скрий и се дири после .ако си мислиш че форда не може да се чипосва мнооо си се объркал влез на страница digitaltuninng.bg.и виж там , ама сигурно тея лъжат там. тва че никой не е чипосвал форд не значи че не може. писна ми от професори които си говорат на изуст.свали си някоя и друга кора пораздири се малко и ще намериш компа,ама на нас ни е по лесно да си говориме.
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 16 юни 2009, 11:14
- Модел на автомобила: Ford Escord
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
значи с малко закъснение сеата е толедо 95година само тд 82 коня и ме би а на мен форда си ми варви толко колкото пише в талона а и на всякаде каде намирам характеристиката му макс. скорост 175 правя ги а и си ми дърпа
но сеата пак беше по бърз
но сеата пак беше по бърз
- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
radko8806 написа:абе колега янаки ти маи се имаш за най-големия разбирач бе баце според тебе по добре е да дадеш 300 лева за масло и 0ще 200 за филтри и си готов форда дига 30 коня.
Ето един немски сайт потърси дали има "чип" за Ескорт ТД .http://www.powerchip-germany.de/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
После разкажи и осветли целия форум къде е тоя компютър ?
И накрая седни и обясни разумно как тия българи от сайта, които си цитирал ще истискат 25кс от механична помпа?
Be happy
- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Доразвиване на дизелов мотор 1.8тди
Щом Диджитал Тунинг казват че има - значи има ! 

Продавам си колата !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта