1.6 RS Turbo
- dedomras
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
1.6 RS Turbo
Така значи .. имам още един двигател 1.6 EFI 105 hp! Мога ли да му сложа Турбо и какво друго трябва да сменя... има ли разлика м/у буталата на този двигател и този които е 1.6 рс турбо .... външно изглеждат еднакви но вътре има ли разлика ...... мисля просто докато този седи така да правя нещо по него
какво мога да направя от/по него? и некои правил ли го е това досега 


- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 1.6 RS Turbo
Нищо не можеш да направиш по двигателя ,освен лека профилактика
Неможеш на този мотор да сложиш турбо и без това е с повишена компресия и работна температура турбината ще му дойде повечко!

Неможеш на този мотор да сложиш турбо и без това е с повишена компресия и работна температура турбината ще му дойде повечко!

- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: 1.6 RS Turbo
Плоски бутала и по-дебела гарнитура(2.0 2.5 мм),на малко налягане(0.3-0.4)-най-евтиния вариант и сигурен,че няма да се счупи нещо.Оригиналното рс турбо работи на 0.55 бара и е със степен на сгъстяване 8.3:1,атмосферния е 9.5-9.75:1.Ако знаеш как се изчислява степен на сгъстяване,ще разбереш колко дебела гарнитура ти трябва,но задължително с плоски бутала.
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: 1.6 RS Turbo
Той ако си намери оригиналните Мале-та няма да има нужда от гарнитура, те си свалят степента.
Със сегашните ти бутала няма да стане почти нищо или ако стане трябва да се кара на малък надув. Самата им форма - много обли отгоре с две големи гърбици сама по себе си е предпоставка за детонации и чупене на мотор и чак тогава идва проблема със степента от 9.5:1.
После се почва филма с електрониката и т.н
Успех ти пожелавам ако наистина си решил сериозно да скачаш в джаза
Изчети тази тема няма много инфо, но се пак ще е някаква отправна точка http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... 32343297ba" onclick="window.open(this.href);return false;
като тук пича си кара без да е отварял мотор и то на доста сериозно налягане
Със сегашните ти бутала няма да стане почти нищо или ако стане трябва да се кара на малък надув. Самата им форма - много обли отгоре с две големи гърбици сама по себе си е предпоставка за детонации и чупене на мотор и чак тогава идва проблема със степента от 9.5:1.
После се почва филма с електрониката и т.н
Успех ти пожелавам ако наистина си решил сериозно да скачаш в джаза

Изчети тази тема няма много инфо, но се пак ще е някаква отправна точка http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... 32343297ba" onclick="window.open(this.href);return false;
като тук пича си кара без да е отварял мотор и то на доста сериозно налягане
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: 1.6 RS Turbo
Здрасти ас имам колектор от фиеста турбо с т-2 фланец имам и ецу от рс турбо и оште бая нешта ако си намислил да правиш нешто и ако ти трябват разни нешта звънкаи 0887995981
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: 1.6 RS Turbo
Ковачев е човека, който може да ти помогне много >:D<: аз ти отговорих на личното, тук малко снимков материал
ето така изглеждат стоковите Mahle-та (не са мои, де да бяха
)



а така изглеждат буталата и биелите на един германски приятел, който кара на 1.5 бара

и разликата

Като последните бутала са за стърган мотор до последно, което означава и вдигане на кубатурата на около 1.8 Конете са много над 300 на колелата
и още едно сравнение, така изглеждат стоковите бутала на атмосферният CVH



ето така изглеждат стоковите Mahle-та (не са мои, де да бяха




а така изглеждат буталата и биелите на един германски приятел, който кара на 1.5 бара


и разликата


Като последните бутала са за стърган мотор до последно, което означава и вдигане на кубатурата на около 1.8 Конете са много над 300 на колелата

и още едно сравнение, така изглеждат стоковите бутала на атмосферният CVH


Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- dedomras
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 1.6 RS Turbo
определено тия последните са си моите на двигателя които го карам сега .... парвите са буталата на двигателя които искам да правя ... а тези на приятелчето ти ... са супер ... колко ли са пари ... допитах се до Ковачев ... ще видим какво ще правим ... за сега само чета и събирам инфо 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта