Фиеста РС
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Фиеста РС
Здравейте колеги,бях в дилема дали да си тунинговам моя 1.6 CVH или да са сложа РС 2000.И се спрях на рс 2000,но сега остана проблема какво ми е нужно да сложа на моята Фиеста мк3.Ако някой е наясно,надявам се да ми помогне !!!! 

купи си фиеста за да караш с 200 

-
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Ако си готов да дадеш едни 1500лв. добре......макферсони,скоростна кутия,полуоски,окачване,спирачки,инсталация в голям екшън ще влезеш!Според мен стегни си ЦВХ-ша и не се занимаващ с глупости,намери си едни карбуратори от Хонда ЦБР 600(36-37,5мм.-дросел)един хубав разпределителен вал,пилиш 1мм.главата,като същевременно я портваш и полираш и си готов да летиш!
Спокойно може да се наредиш с някой РС 2000 на старт!И крайната цена на тунинга сигурно ще ти стъпи на около 500-600лв...Успех!

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Един колега от форума си е сложил двигател от RS2000 на Fiesta MK3. Много добре вървеше на Kалояново, когато правихме сбирка.
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
И после я разглоби поради ред причини ... тоя мотор не е за това купе, искаш ли двулитровка варианта ти е Зетек.

CVH-вата глава се оказва доста пипкава за портване, вече гледам няколко домашно портнати глави, които след това на дино без да е пипано нищо друго изкарват по-малко коне. Портването си е занаят и флоуа на глава се разваля много лесно когато незнаеш какво правиш. Отделно 500-600 лева за ревизия на глава, вал и карбуратори няма да стигнат до никъде ... трябва и помпа за тия карбове, трябва и нещо да управлява запалванетоandon anestiev написа:Ако си готов да дадеш едни 1500лв. добре......макферсони,скоростна кутия,полуоски,окачване,спирачки,инсталация в голям екшън ще влезеш!Според мен стегни си ЦВХ-ша и не се занимаващ с глупости,намери си едни карбуратори от Хонда ЦБР 600(36-37,5мм.-дросел)един хубав разпределителен вал,пилиш 1мм.главата,като същевременно я портваш и полираш и си готов да летиш!Спокойно може да се наредиш с някой РС 2000 на старт!И крайната цена на тунинга сигурно ще ти стъпи на около 500-600лв...Успех!

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
И какво се оказа нито РС нито CVH ?!?!?! И защо РС-а да не е за това купе ??? Има страшно много фиести РС
купи си фиеста за да караш с 200 

- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Има много Фиести РС
ама аз до колкото разбирам става въпрос за мотор от РС2000 ... такива правени съм виждал многоооо малко. ЦВХ-то нищо лошо не съм казал за него, даже напротив много си го харесвам. За мен това са ти двата приемливи варианта да си направиш една ревизийка на ЦВХ-то и да си го караш с кеф или да търсиш двулитровка Зетек ако искаш нещо повече. Има един лаф "лекият атмосферен тунинг е безсмислен ... целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин"

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Не става въпрос само за двигател РС,а за всичко все пак и за това питам.Аз вече го реших,до 2-3 месеца започвам проекта !!!! 

купи си фиеста за да караш с 200 

- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
"лекият атмосферен тунинг е безсмислен ... целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин"-ахахаха,евала,много точно казано 

- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Добри , не се занимавай с щуротии , ако искаш да дойда на някоя сбирка , да ме биеш на 100 метра гонка и да мирясашDobrinNikolov написа:Не става въпрос само за двигател РС,а за всичко все пак и за това питам.Аз вече го реших,до 2-3 месеца започвам проекта !!!!

сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Не не съм доволен,а и аз достатъчно ги шамаря
и пак не мога да мирясам...... 




купи си фиеста за да караш с 200 

- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Ако искаш да направиш нещо, версиите са или да подобриш Цвх-а, има много начини, парите са г/д 1000-2000лв,за 600лв е само спортния вал. ЦВХ-а до към 120 коня се докрва. Но версията с 2,0 от Рс 2000, със сигурност върви повече, но ще е по-трудна за спиране и управление колата. Ако я направиш с 2,0 Рс ще върви като откачена, но подсили купенцето предварително, лично мое мнение. Каквото и да решиш, по-ефтина версия за голямо вдигане на мощността е 2,0-ката, но свързана с главоболия(тампони, скоростната кутия мисля, че става дори с преходна планка да е, спирачките, цялата електроника прехвърляне), но после кефа е голям. Каквото и да решиш, давай не се чуди!
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Подкрепям Данчев и дори ще те посъветвам нещо още по-радикално - купи си друга кола. Най-евтино и най-хубаво ще стане. Към тунинга на CVH-а, който Данчев ти препоръчва, си сложи и 500 лв. за генерация. Като цяло сумата ще е многократно по-голяма от тази, която сега планираш! А резултатите съмнителни. За 500-600 лв. нищо не става. Ако ставаше, аз ще ги дам да ми тунинговат escort-а и няма да се занимавам години с глупости...
Успех...
Успех...
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
За съжаление в нашата реалност си е точно така, много по-рентабилно е да си земеш един Зетек, да си го ревизираш и да си го караш, отколкото да налееш 1000 и кусур лева дето ги нямаш в един ЦХВ и после ти отреже главата с разход на гориво. Като цяло ЦВХ-то е малко неблагодарно за атмосферен тунинг, затова и масово се тунингова в турбо варианта си. Искаш ли добри резултати без вал няма да минат нещата, а който се интересува от тоя мотор знае за проблемите му точно с разпределителният вал. Можеш да си земеш примерно някой Kent или Piper дето ще е смъкнат след 20-30 хил. км. можеш да си земеш и Newman дето ще изкара доста, ама пък той си иска задължително твърди повдигачи ....
На пича мотора му е ЕФИ и затова по-добрият вариант е с дросели и мега, хем ще върви по-мазно и леко от карбовете, хем и с една добра настройка разхода ще е по-нормален ... и т.н и т.н. и всичко това за да може да се доближим до заводските параметри на двулитровка Зетек
CVH-и се правят и ще се правят още доста време, ама трябва много да си го обичаш и да можеш да си го позволиш, че да му наливаш като атмосферка 
Ето малко снимки как изглеждат нещата, когато станат много сериозни








На пича мотора му е ЕФИ и затова по-добрият вариант е с дросели и мега, хем ще върви по-мазно и леко от карбовете, хем и с една добра настройка разхода ще е по-нормален ... и т.н и т.н. и всичко това за да може да се доближим до заводските параметри на двулитровка Зетек


Ето малко снимки как изглеждат нещата, когато станат много сериозни









Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Колеги,момчето пита за РС мотор,от това се интересува и това иска да направи,не пълнете темата с излишни неща.
Някой може ли да каже,защо РС мотор е неподходящ за Фиеста,малко по-градивно...купи си друга кола или турбинирай 200 годишния цвх съвсем не са варианти в случая.Става въпрос за нещо РЕАЛНО и РАБОТЕЩО,което може да се кара всеки ден.Сектантите,дето се занимават с цвх са за специализирана помощ
(с пари става тоя мотор,ама труд трябва да го е...),пък зетек 150 коня трудно ще стане,от финансова гледна точка най-вече.
Някой може ли да каже,защо РС мотор е неподходящ за Фиеста,малко по-градивно...купи си друга кола или турбинирай 200 годишния цвх съвсем не са варианти в случая.Става въпрос за нещо РЕАЛНО и РАБОТЕЩО,което може да се кара всеки ден.Сектантите,дето се занимават с цвх са за специализирана помощ

-
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Не,че няма да влезе РС 2000 в коша на Фиестата,но трябва доста подсилване на коша,друго окачване,спирачки,а и като вземе някой такъв мотор нали се сещате,че трябва една ревизиика(сещате се,че щом е РС...ще е ял доста бой,преживял доста битки)така,че всичко опира до пари...и пак всичко ще стъпи сигурно към 2000 лв.това удоволствие!Моят вариянт го споменах по горе(да си стегне ЦВХ-а,ако може да вложи малко за вал,карбове и ще се получи доволно моторче)Все пак е Фиеста и ще върви доста прилично! 

- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Наско, момчето пита дали да си прави CVH-а или да сложи RS2000 с тая идея ми беше и по горният пост .... аз през цялото време приказвам колко нерентабилно е да се прави атмосферен CVH, освен ако не си сектант както ти сам спомена
С RS2000 има редица проблеми, някой са сходни със Зетека, други са доста по-сериозни. Първо трябва да се отърве от големият маховик за 240мм съединител ... решението както при двулитровката Зетек е маховик от 1.8 и 220мм съединител от CVH. За да се сложи МТХ във Фиеста си е рязане и заваряне, правене на тампони и т.н.
После за разлика от Зетека, където само леко се преправя тампона от CVH-a тук има доста повече работа и пак рязане и заваряне. След това капака на клапаните опира в капака на коша и то доста опира ... тук решенията са две - стържеш капака на клапаните или режеш капака на коша. След това е инсталацията, при Зетека се ползва моторна инсталация от Фиеста Si, а другата част се преправя съвсем леко, при RS2000 има доста повече правене и повечето пъти ползват направо сичкият кабелък от Ескорта ... сваляш табла, пускаш кабели. Това е което знам, тъй като не ми е минавало през ръцете, може да има и други спънки по пътя. Това, което е основната причина RS2000 да е много рядко слаган във Фиеста е тежеста на мотора, Фиестата която беше спомената по-горе до колкото съм информиран беше разглобена след като доста отвори предницата, а XR-a има спънка долу между носачите и уж коша е здрав.
Ето какво е написал един младеж който има такава Фиеста:
"My advise would be not to do it unless your only planning on using the car for straight line speed. I have an rs2k lump in my Fiesta and the extra weight in the front compared to a zetec or cvh is really noticeable when cornering..."
Тежка муцунка, влачи през предница, повлича, недозавива и т.н. се хубави неща .... заради тежеста трябва да се помисли и поне за някакви по-сериoзни пружини.

С RS2000 има редица проблеми, някой са сходни със Зетека, други са доста по-сериозни. Първо трябва да се отърве от големият маховик за 240мм съединител ... решението както при двулитровката Зетек е маховик от 1.8 и 220мм съединител от CVH. За да се сложи МТХ във Фиеста си е рязане и заваряне, правене на тампони и т.н.

Ето какво е написал един младеж който има такава Фиеста:
"My advise would be not to do it unless your only planning on using the car for straight line speed. I have an rs2k lump in my Fiesta and the extra weight in the front compared to a zetec or cvh is really noticeable when cornering..."
Тежка муцунка, влачи през предница, повлича, недозавива и т.н. се хубави неща .... заради тежеста трябва да се помисли и поне за някакви по-сериoзни пружини.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
хехехехе много се разписахте,аз зададох толкова прост въпрос.Исках само да разбера какво ми е нужно,от до.Вече разбрах,че мога да спестя пари от кутията,като ползвам моята,със съединител от РС турбо и на моите главини мога да сложа спирачките от РС с планка.А относно окачването определено ще е доста твърдо !!! Относно темата CVH vs RS,не Я коментирайте повече,вместо това може да дадете някакъв съвет да избегна проблемите (както горе споменатата фиеста).Благодаря предварително !!! и смятам да налея около 3-4 000 за този проект



купи си фиеста за да караш с 200 

- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Простият отговор на въпроса ти е ... вземаш го и го слагаш
успех с начинанието, дано се реализира 


Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Харесва ми как си се надъхал и дано направиш нещо в крайна сметка и после да покажеш тук на всички. Много лесно е да се напише как бодваш мотор от рс2000, прокарваш електроника, палиш и готово. Има страшно много неща да се премислят и направят още преди въобще да си почнал да действаш с инструментите. Много повърхностно се изказваш, не знам дали ти ще го правиш проекта или в сервиз ще даваш колата, ама дай по сериозно да говорим....щото с тия въпроси дето ги задаваш и отговорите които ще получиш нищо няма да сглобиш.DobrinNikolov написа:хехехехе много се разписахте,аз зададох толкова прост въпрос.Исках само да разбера какво ми е нужно,от до.Вече разбрах,че мога да спестя пари от кутията,като ползвам моята,със съединител от РС турбо и на моите главини мога да сложа спирачките от РС с планка.А относно окачването определено ще е доста твърдо !!! Относно темата CVH vs RS,не Я коментирайте повече,вместо това може да дадете някакъв съвет да избегна проблемите (както горе споменатата фиеста).Благодаря предварително !!! и смятам да налея около 3-4 000 за този проект![]()
За спирачките май и без планки за изнасяне на апаратите ще минеш отпред на 260мм... ето:..може и на 280мм от косуърт, а можеш и на 300мм от мондео но там вече ще ти трябва изчисления за адапторната планка
http://www.fiestaguides.co.uk/content/e ... s_mk3.html
За отзад пак можеш да използваш от рс2000 задните спирачки, но аз не съм им голям привърженик заради простотията с вътрешните накладки тип барабан за ръчната. Най добре е да намериш задни дискове от фокус мисля че пасваха отворите на главината директно , но на по-новата фиеста от твоята...за при теб май трябваше малко да се преправи за да съвпаднат отворите, но става. Там ръчната си е наапарата и се ползва жило от рс2000 или фокус.
Не знам как стои монтажа на рс2000 в твоя кош и колко се преправят тампони и полуоски и карета, но с зетек значително ще си спестиш доста главоболия...просто страшно по-лесно е. примерно за монтажа на зетек се преправя само един тампон и това е със закрепването и после промени по инстлацията.
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
А какво ще кажете на моя блок да сложа,бутала,глава,инжекциона,комп,вал и турбо от 1.6 RS turbo ???? Май ще имам много главоболия с тоз RS 2000
(:(

купи си фиеста за да караш с 200 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта