Прави тръби за форд 1.8 105hp
-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
- Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Прави тръби за форд 1.8 105hp
От извесно време се чудя и търся информация за моят форд Орион 1.8 16в 105hp за прави траби с крайно гърне и резонансно.Много ми е интересно с какъв диаметър трябва да е трабата защото в момента до колкото знам е 55мм
И съответно ако сложа по-голям без гърнета къква ли ще бъде разликата. И след това ако направя подобрения по Air cold intake и случайно се здобих с един клапан за горивото ...много ми е и интересно ако ги направя тези неща ще тръгне ли да върви този мъртвец и ако някой го е правил нека сподели дори и да не е на същия модел кола а с подобен двг МЕРСИ 


- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Не очаквай чудеса. Това с правенето на колата по-бърза е сложен, дълъг и най-вече скъп процес; това че ще оптимизираш отделянето на изгорелите газове най-вероятно ще окаже в известна степен положителен ефект, но за да усетиш реална разлика в динамиката ти трябват и още доста неща - тоест трябва ти цялостна концепция и план за действие - като се започне от ъпгрейт на елекрониката, евентуално спортни валове, турбото е супер, кулър, маслен радиатор, по-големи радиатор и винтилатор, спортни филтри, по-мощна горивна помпа, хидро компенсатор за горивото, след това да преминеш към подсилен съединител, да подсилиш окачването, да помислиш за по-мощна спирачна система и т.н.
пп: живота понякога е гаден - кефа излиза солено!
пп: живота понякога е гаден - кефа излиза солено!
-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
- Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
а знаеш ли къкво време трабвя да прави сега моята кола на 400м искам да е засека дали се движе нормално защото усещам някой път разлика във вървенето и то голяма
един път когато ми направи голямо впечатления беше една вечер късно към 2-3 часа се пребирах към града и настъпах на магистралата нямаше коли и много ми хареса как върви и спокойно направи на 4-та скорост 180км/ч и дойде завой и намалих ...но преди това бях е пробвал един път(даже клип имам) и едвам едвам по надолнище направи 190км/ч и спря да ускорява бях много учуден мислех че ще мине 200 преди да тръгна 


-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
- Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
- Местоположение: Кърджали
- Status: Извън линия
Според този калкулатор http://www.letstorquebhp.com/calculator.asp
времената трябва да ти бъдат:
Power at Flywheel (BHP) : 105
Weight without Driver (KG) : 1110
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 96.11
0 - 60 (Secs) : 10.73
0 - 100 (Secs) : 36.37
60 - 100 (Secs) : 25.64
Quarter Mile (Secs) : 19.23
Terminal Speed (MPH) : 72.70
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 19.03
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 73.90
Данните за теглото съм ги взел от сайт така че ако не са верни ги коригирай.Друг е въпроса до колко този калкулатор дава актуални данни но все пак не вярвам да греши с много
Относно диаметъра на тръбите ако искаш дай е-маил да ти пратя една графика диаметър/коне(кофти формат е и немога да я кача а и тук ми свърши мястото за качване),само че ще трябва малко на око да мериш защото графиката на мощноста почва от около 150кс. и при тази мощност дават диаметър малко над 2 инча,обаче се отнася за турбо коли и незнам до колко ще е актуална за атмосф.
времената трябва да ти бъдат:
Power at Flywheel (BHP) : 105
Weight without Driver (KG) : 1110
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 96.11
0 - 60 (Secs) : 10.73
0 - 100 (Secs) : 36.37
60 - 100 (Secs) : 25.64
Quarter Mile (Secs) : 19.23
Terminal Speed (MPH) : 72.70
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 19.03
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 73.90
Данните за теглото съм ги взел от сайт така че ако не са верни ги коригирай.Друг е въпроса до колко този калкулатор дава актуални данни но все пак не вярвам да греши с много

Относно диаметъра на тръбите ако искаш дай е-маил да ти пратя една графика диаметър/коне(кофти формат е и немога да я кача а и тук ми свърши мястото за качване),само че ще трябва малко на око да мериш защото графиката на мощноста почва от около 150кс. и при тази мощност дават диаметър малко над 2 инча,обаче се отнася за турбо коли и незнам до колко ще е актуална за атмосф.
-
- потребител
- Мнения: 115
- Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
- Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Тези времена нещо не ми се вярват истенски чак 19сек за 400м е доста време според мен.Преди малко се гоних с една кола на 400м.На 1-ва скорост сме равни, 2-ра той ме дърпа с кола и на 3-та скорост го настигам и почвам да го дръпам ...колата е волво440турбо 120к.с. и си останах доволен от форда за тази вечер
.И плус това задното ми дясно колело задържа утре ще го оправя 


- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Абе пич, какво се оплакваш от колата си - щом си успял да се справиш с 1.7 турбо мотора значи колата ти се и перфектна. Значи резервния ми автомобил /пазя си я още защото колата си ок, а няма пазарна стойност/ волво 340 1.4Е 14.3 турбо с 101к.с върви като побесняло животно и мачка голфовете наред та 1.7турбо би трябвало да е още по-бързо.
пп: но ако желаеш можеш да си сложиш спортен чип и спортен филтър за да оптимизираш кривата на въртящия момент в ниските и средните обороти.
пп: но ако желаеш можеш да си сложиш спортен чип и спортен филтър за да оптимизираш кривата на въртящия момент в ниските и средните обороти.
- Mr.Scorpion
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Да ви кажа честно аз бях сложил на моето Скорпио Спортен филтър (Биташки) и си викам их колата как тръгна обаче след един месец един приятел ми вика знае ли че продавам един спортен филтър (от внесена от Германия кола го снели ) филтъра е Симота незнам дали сте го чували обаче той е закарит и аз викам е кои знае каква разлика няма да има да ама не колата направо откачи супер много се отпуши и на високите обороти реве много яко.Сега бях замислил да си права октоподи но сега довършвам една броня където си я бях правил преди време тука до седмица две тря да е готова и за това с изпусквателната система нищо не съм правил.
П.П. Май мноо се олях
П.П. Май мноо се олях


- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Не знам ,ще се радвам ако чуя един форд с хубави спортни гърнета.Аз имам такива ,но за сега няма да ги слагам..Доколкото разбрах аз трябва да направиш само една дебела тръба след колектора и след това само крайни гърнета.Бих те посъветвал да не си зимаш "биташки" както каза колегата гърнета защото само ще ти бръмчи на главата кофти.. А за филтъра и според мен е добро решение! И аз искам ,но не знам от къде да си взема ХУБАВ филтър. Страх ме е ,че ще попадна на някое менте..
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Човек недей. Моята беше така с променени гърнета. Тая кола не вървеше, седеше на едно място. Вибрации огромни. Адски шум, не можеш да изпревариш нищо и никой. После ти се разбрицва цялото купе от вибрациите и няма оправия.
На един приятел колата беше само със задно гърне и прави тръби. Задното гърне беше Jetex Carbon. Ами... вървеше много зле, хем е карбуратор и само ревеше.
На инжекцията като и се сдуха сондата долу... ще има да се маеш.
Най добре си запази средното гърне и сложи едно хубаво скъпо задно гърне. Да не реве адски много. Тая кола WRC никога няма да стане.
На един приятел колата беше само със задно гърне и прави тръби. Задното гърне беше Jetex Carbon. Ами... вървеше много зле, хем е карбуратор и само ревеше.
На инжекцията като и се сдуха сондата долу... ще има да се маеш.
Най добре си запази средното гърне и сложи едно хубаво скъпо задно гърне. Да не реве адски много. Тая кола WRC никога няма да стане.


- Mr.Scorpion
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 07 фев 2005, 07:04
- Модел на автомобила: София
- Местоположение: ФОРД ТРАНЗИТ
- Status: Извън линия
Re: Прави тръби за форд 1.8 105hp
http://www.emk-33.com/gallery2/main.php ... emId=16882" onclick="window.open(this.href);return false;Orion16v написа:От извесно време се чудя и търся информация за моят форд Орион 1.8 16в 105hp за прави траби с крайно гърне и резонансно.Много ми е интересно с какъв диаметър трябва да е трабата защото в момента до колкото знам е 55ммИ съответно ако сложа по-голям без гърнета къква ли ще бъде разликата. И след това ако направя подобрения по Air cold intake и случайно се здобих с един клапан за горивото ...много ми е и интересно ако ги направя тези неща ще тръгне ли да върви този мъртвец и ако някой го е правил нека сподели дори и да не е на същия модел кола а с подобен двг МЕРСИ
Заповядай при нас, ще ти решим проблема, ако не си го решил:
http://emk-33.com/www/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr.Scorpion
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
- maloumnik
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 21 яну 2006, 21:47
- Модел на автомобила: Escort `92
- Status: Извън линия
chains написа: Със сигурност взима 400 м за по-малко от голфовете, пасатите и разните му там аудита /имам опит с голф 2.0 16V + Г60 и ауди В4 /
Escort МК6 1.8/16в 115коньовия ги зима 4оо метра за 18.25 сек, това поне съм виждал, моя ескорт 1,8 РДА 105 коня, на газ ги зима за 18.07 - най добро време, като на финала минавам със 130км/ч
а да ебете къна, голфовете да са по-зле, Сток голф2 1,8/136 коня го минава за около 16.70, не ми е приятно да го призная но голфа върви повече

edit cossy:Да си оправяте настройките в съобщенията на ВКЛЮЧИ HTML, че ми писна да оправям цитати
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост