Тунинг на Мондео 1.8ТД
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Има спор.Точно обратното е.На старта дизела е първи,а по-нататък бензина наваксва.Дизела има по-голям въртящ момент и да речем 2 коли бензин и дизел за по-90 коня примерно,на дизела 90-те коня са му още на 2 500 об/мин,докато на бензина пълните 90 идват чак към 4 500 - 5000 об/мин.venom4o написа:....Старта бензина ще е първи а на дълго дизела ще надмине бензина.. В това няма спор дизела има двойно по голяма компресия в цилиндрите
-
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на Мондео 1.8ТД
Всички Мондеа са ТДИ!!!ikov_vr написа:по книшка може да дават толкова на ТД а не на ТДИ еми нищо особено завърта се малко помпата то несъм аз за да ти кажа
- ikov_vr
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 30 апр 2006, 13:53
- Модел на автомобила: `05 Fiesta 1.3
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на Мондео 1.8ТД
не са имам един приятел кара само тд и няма интерколер
Колега, неме занимавай с глупости бе 
http://www.autom.dir.bg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autom.dir.bg" onclick="window.open(this.href);return false;
- dankol
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 11 юли 2006, 11:25
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО-98г. комби GIA 1.8 TDI
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на Мондео 1.8ТД
Колега имам Мондео 1.8 ТДИ 1998год. 90 коня и в книжката му пише, че максималната скорост е 176км/ч. На пистата съм го пробвал повече от 170 не може. Та до 230 км/ч има доста.ikov_vr написа:по книшка може да дават толкова на ТД а не на ТДИ еми нищо особено завърта се малко помпата то несъм аз за да ти кажа
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Ей я и аз да се включа в спора - значи да ви кажа максималната скорост доколкото знам на моето монди е ~ 180 /по каталог с измерване по gps/, но понеже производителя се е застраховал като стрелката показва 100км/ч. реалната скорост е между 94 и 98 км/ч. в зависимост от размера на гумите /в рамките на заводско предписаните размери гуми/. Та веднъж до сега /условията бяха направо идеални/ съм си отпускал душата и реших да пробвам Мони и стрелката достигна почти до 190, но имайки в предвид че съм с 185/65R14 /тоест минималния размер за модела/ реално съм се движил под 180 и да ви кажа честно това си е максимума
.
Колкото до това и аз съм чувал какви ли не небивалици /особено от притежателите на Фв и Ауди/, но законите на физиката са безпощадни - дори ако погледнете повечето каталози голяма част от автомобилите вдигат около или малко над 180 и това се дължи рязкото повишаване на въздушното съпротивление при тази скорост, за преодоляването на което има нужда от много енергия /разхода става ...........-е всички сме чували мойта харчи 10 газ при 200 и то с четири човека, но в реалност не е така
/
Колкото до тоа за дизелите и високите скорст - проблема се базира на по-тежките чугунени части - дизелите не обичат юркане /дори БМВ - поровете се из форума на БМВ е 34 и ще разберете колко хора са ронили кървави сълзи след като увлечени от динамиката на мотора са пукнали главата/ . Просто при достигането на високи обороти натоварването на всички движещи се части в мотора става направо убийствено. Колкото до това с пипането на помпата не съм сигурен, че ще даде кой знае какъв резултат освен можеби завишен разход, тъй като турбините за дизелите са различни от тези за бензиновите /макар много хора да си мислят че са еднакви/ - значи нашите турбини са предвидени да достигат капацитета си в ниски до средни режими; до ри и да излъжеме и тя да осигури достатъчно гориво за достигането на примерно 7000 об. то предпазния клапан на турбото ще се задейства и реално на скорост двигателя няма да може да достигне тези обороти тъй като в един момент като изключи турбото притока на въздух или няма да има достатъчно кислород за работа. Не се ли задейства клапана турбото ще развие 200 000 - 250 000 об. направо ще се пръсне. Докато при бензиновите мотори /не говора разбирасе за хай-тек разработките/ турбината започва да добива мощ във високи режими над 4500 /където е края на дизеловите/ та дори и по - високо. Затова са малко бензиновите коли с турбо /в ежедневието си обикновенния шофьор не ръчка толкова мотора/ , а при дизелите са мнозинство /изполваш допълнителната мощ в ежедневието си и то в ниски режими с незначителноувеличение на разхода/.

Колкото до това и аз съм чувал какви ли не небивалици /особено от притежателите на Фв и Ауди/, но законите на физиката са безпощадни - дори ако погледнете повечето каталози голяма част от автомобилите вдигат около или малко над 180 и това се дължи рязкото повишаване на въздушното съпротивление при тази скорост, за преодоляването на което има нужда от много енергия /разхода става ...........-е всички сме чували мойта харчи 10 газ при 200 и то с четири човека, но в реалност не е така

Колкото до тоа за дизелите и високите скорст - проблема се базира на по-тежките чугунени части - дизелите не обичат юркане /дори БМВ - поровете се из форума на БМВ е 34 и ще разберете колко хора са ронили кървави сълзи след като увлечени от динамиката на мотора са пукнали главата/ . Просто при достигането на високи обороти натоварването на всички движещи се части в мотора става направо убийствено. Колкото до това с пипането на помпата не съм сигурен, че ще даде кой знае какъв резултат освен можеби завишен разход, тъй като турбините за дизелите са различни от тези за бензиновите /макар много хора да си мислят че са еднакви/ - значи нашите турбини са предвидени да достигат капацитета си в ниски до средни режими; до ри и да излъжеме и тя да осигури достатъчно гориво за достигането на примерно 7000 об. то предпазния клапан на турбото ще се задейства и реално на скорост двигателя няма да може да достигне тези обороти тъй като в един момент като изключи турбото притока на въздух или няма да има достатъчно кислород за работа. Не се ли задейства клапана турбото ще развие 200 000 - 250 000 об. направо ще се пръсне. Докато при бензиновите мотори /не говора разбирасе за хай-тек разработките/ турбината започва да добива мощ във високи режими над 4500 /където е края на дизеловите/ та дори и по - високо. Затова са малко бензиновите коли с турбо /в ежедневието си обикновенния шофьор не ръчка толкова мотора/ , а при дизелите са мнозинство /изполваш допълнителната мощ в ежедневието си и то в ниски режими с незначителноувеличение на разхода/.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
А относно тунинг на ТДИ - то той е възможен като най-евтиния вариант е чип тунинг, който понеже е снабден с турбо ще се усети сериозен напредък, но максималната скорост ще си остане горе-долу същата - просто двг. ще е по-динамичен и по-мощен, но няма да може да развива пак свръх обороти - просто целта на чип тунинга е да подобри характеристиките още в ниските обороти тоест да чувстваш мощността още при тръгване. За получаването на изтребите енеобходимо доста повече плюс нова трансмисия с други предаветелни числа!
- RSxRacer
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 17 сеп 2006, 19:32
- Модел на автомобила: Кара Мондеото с дистанционното в ръката
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на Мондео 1.8ТД
колега провери си колата моя мундио е 95 и спокойно си прави 180 не се излагайте,а за 230 също не съм съгласен засичал ме е колега на 200 км на табло дава 190 на радар кое е грешно незнам но 230 с пумата не съм правил макар да е 1,7 125dankol написа:Колега имам Мондео 1.8 ТДИ 1998год. 90 коня и в книжката му пише, че максималната скорост е 176км/ч. На пистата съм го пробвал повече от 170 не може. Та до 230 км/ч има доста.ikov_vr написа:по книшка може да дават толкова на ТД а не на ТДИ еми нищо особено завърта се малко помпата то несъм аз за да ти кажа
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Ако не се сещате ikov_vr беше отстранен от форума http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false; затова ако продължавате тази тема не е хубаво да го цитирайте защото той няма възможност да се отговори на вашите закачки спрямо него. Нека бъдем толерантни един спрямо друг.BadAngel написа:естествено, че си се возил, нали още нямаш книжкаikov_vr написа:за тове сведение съм се возил със 250 км/ч със старата ни колица която отиде за скрап вярно е че несъм карал обаче 250 са си 250
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 03 авг 2005, 19:26
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
- Местоположение: Монтана-Пловдив
- Status: Извън линия
И аз съ с Мондео 97г и знам 4е на 5-та скорост стрелката на оборотомера върви заедно с тази на километража и знам 4е е ограни4ена до 4ервената зона до 4700 оборота което зна4и то4но 190 км. Аз ли4но съм дигал 170 но сега махнах катализатора и съм сигурен 4е 6те си ги прави тези 190 по магистралата.
Pioneer DEH-P5800MP
Boschmann PCH-990ATX
Boschmann Z3-PRO
Boschmann PCH-990ATX
Boschmann Z3-PRO
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Абе не вярвам тази кола да направи 230.. Па кой каквото ще да си казва.. ЗА БМВ-то с Турбините... Ще ви покажа на снимка - какво чудовище е мотора.. 143 коня.. ТДС ако може само някой колега да каже какво е С от ТДС ? защото аз незнам.. Преасфалтираха Шосето Банкя - Люлин- пътят и към суходол.. И един ден се прибираме с него.. бяхме 3-ма или 4-ма.. Като единия беше по лекичък... Беше се ядосал много.. и нямаше коли.. И понеже не се возя всеки ден в мощтни нови коли.. Мога да кажа ,че това БВМ поне при мен е единствената кола.. която като я настъпи.. Стрелката на километража се мести успоредно до тази на оборотомера.... направихме 215.. и след това намали.. ТОй е доста ненормален.. и ми каза ,че рекорка му е 230.. Но го е хванало страх на повече... каза ,че е имал още мегдан.. което при такъв голям мотор.. не се и съмнявам.. ама той е 2.5 ТДС не е 1-8 ТД .. Дизела си е тромав.. В това спор - НЯМА! Но мога да кажа ,че и много зависи от шофьора! Новите Дизели са доста по бързи от старите в това спор също няма!
- bobi_turbo
- потребител
- Мнения: 117
- Регистриран: 02 май 2007, 21:38
- Модел на автомобила: Ескорт Седан 1.8ТДИ Джия
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
- vaskoneti
- потребител
- Мнения: 499
- Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г. - Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Re:
Я сподели с нас къв тоз Фиат бе колега !!!




With knowledge, comes great power.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 31 май 2007, 18:35
- Модел на автомобила: Ford mondeo
- Status: Извън линия
Следващия път като ми спре стрелката на 230 дано да има някой с мен да снима. Мондито ми е 2.0 бензин, и не съм човъркал много по двигателя, само леко колкото да впрегна някое и друго конче допълнително. Комби с гуми 14 цола 195/65 Мишелин и бях на газ 
Вобще не вярвам Мондео дизел да развие такава скорост.

Вобще не вярвам Мондео дизел да развие такава скорост.
- bobi_turbo
- потребител
- Мнения: 117
- Регистриран: 02 май 2007, 21:38
- Модел на автомобила: Ескорт Седан 1.8ТДИ Джия
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Като гледам отражението върху "стъклото" на километража как се държи фотоапарата с две ръце с по два пръста при скорост от 260км/h
, се замислям дали тоя кола въобще се е движела и с 20 км/h. Но това е лично мнение, аз бих държал/стискал волана с три ръце и с по шест пръста.
Някъде назад бях писал за попътен вятър и наклон.
А калко кончета е тая летяща чиния.

Някъде назад бях писал за попътен вятър и наклон.
А калко кончета е тая летяща чиния.
Небойте се роби Спартак е с вас!
- bobi_turbo
- потребител
- Мнения: 117
- Регистриран: 02 май 2007, 21:38
- Модел на автомобила: Ескорт Седан 1.8ТДИ Джия
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта