турбиниране на форд RS 2000-16V
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
tyres написа:Насе , пич , по-добре си карай "cosworth-а без турбо".Не е за теб тази материя
Rs 2000 и Cosworth не са един и същи мотор!2000 е със верига,а косито е със ремък.А защо да не може да се тунингова?
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
Косито e на базата на OHC, като са му захлюпили 16 винтиловата глава. Карантията също е подменена, само блока е същият. При RS500 и блока е подсилен.
Освен това и V6 косито има още едно
1.8 125 коня поставяно е в Ескорт МК2 RS1800 .... много рядък и малко известен.
Отделно имаме и един мотор правен от Lotus и един от Burton Power
А RS 2000 е на базата на 2.0 DOHC като разликата е, че DOHC е 2 вала 8 клапана, а RS-a е 16 ... и двата са с верига.
Освен това и V6 косито има още едно

Отделно имаме и един мотор правен от Lotus и един от Burton Power

А RS 2000 е на базата на 2.0 DOHC като разликата е, че DOHC е 2 вала 8 клапана, а RS-a е 16 ... и двата са с верига.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
...Отделно пък има и Косуърт 2.5,ама той не е съвсем Косуърт,ами е WarriorDanchev написа:Косито e на базата на OHC, като са му захлюпили 16 винтиловата глава. Карантията също е подменена, само блока е същият. При RS500 и блока е подсилен.
Освен това и V6 косито има още едно1.8 125 коня поставяно е в Ескорт МК2 RS1800 .... много рядък и малко известен.
Отделно имаме и един мотор правен от Lotus и един от Burton Power![]()
А RS 2000 е на базата на 2.0 DOHC като разликата е, че DOHC е 2 вала 8 клапана, а RS-a е 16 ... и двата са с верига.

RS 2000 може да се турбинира,няма нищо невъзможно,но за кола само с предно повече от 250 коня за мен са излишни,освен ако не е за драг.Най-лесно с турбо се качва мощност,трошиш 2 3 мотора и ти идва акъла за някои неща,понякога така и не идва

-
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 28 юли 2009, 15:55
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 16V (бензин)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
Добре де... всичко го пише в интернет. Защо просто не прочетете историята на двигателите модификациите, кой е, кой е 8V и кой 16V . Кой е COSWORTH BDA , Cosworth YB , 2.9 cosowrth V6 24v от скорпиото , а се говорят безмислени неща. 2.0 DOHC от Ескорт RS2000 .... не е cosworth.Няма смисъл от турбо тунинг защото просто има малко части за него пък и по-лесно ще стане атмосферка на 200 коня отколкото турбини, мурбини, глупости... 

There's no other school like the oldschool
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
Еха лесни 200 коньови хатмосферки .... искам и аз 

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
Ако ми обясниш точно и с подробности как ЛЕСНО N7A може да стане 200 коня ,ще ти дам моя,и пари щи дам,да го направиш,щот на мен не ми стига акъла как може да стане...tyres написа:Добре де... всичко го пише в интернет. Защо просто не прочетете историята на двигателите модификациите, кой е, кой е 8V и кой 16V . Кой е COSWORTH BDA , Cosworth YB , 2.9 cosowrth V6 24v от скорпиото , а се говорят безмислени неща. 2.0 DOHC от Ескорт RS2000 .... не е cosworth.Няма смисъл от турбо тунинг защото просто има малко части за него пък и по-лесно ще стане атмосферка на 200 коня отколкото турбини, мурбини, глупости...
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
tyres написа:Добре де... всичко го пише в интернет. Защо просто не прочетете историята на двигателите модификациите, кой е, кой е 8V и кой 16V . Кой е COSWORTH BDA , Cosworth YB , 2.9 cosowrth V6 24v от скорпиото , а се говорят безмислени неща. 2.0 DOHC от Ескорт RS2000 .... не е cosworth.Няма смисъл от турбо тунинг защото просто има малко части за него пък и по-лесно ще стане атмосферка на 200 коня отколкото турбини, мурбини, глупости...
хахахахах я обесни понеже гледам си компетентен как става рс-2000 200коня като е един от наи неподатливите мотори.........ама недеи ми писа валове и такива неща че пак ще збъркаш и пак ще се смеем

GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
- Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков - Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 81&t=47195" onclick="window.open(this.href);return false; ето как става единствената разлика е че аз съм със осем клапана два вала а ти си със 16 клапана другото всичко е едно към едно.
- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
Можеш ли да снимаш сукателната и изпускателната страна на главата,да сравня с рс главата,все си мисля,че би трябвало да са еднакви.vladi tanev написа:http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 81&t=47195" onclick="window.open(this.href);return false; ето как става единствената разлика е че аз съм със осем клапана два вала а ти си със 16 клапана другото всичко е едно към едно.
-
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
- Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков - Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
Ще ги снимам но не са еднакви различни са заради клапаните на 16клапановата стоят на елипс така да се каже а мойте са много странни,всъщност виж в мойта тема там където съм правил смукателя има я снимана гарнитурата и планката там се вижда каква им е формата едни и същи са на смукателя и изпускателя.
- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
не са еднакви нито смук. нито изпускателите са същите с 8вnaskoto написа:Можеш ли да снимаш сукателната и изпускателната страна на главата,да сравня с рс главата,все си мисля,че би трябвало да са еднакви.vladi tanev написа:http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 81&t=47195" onclick="window.open(this.href);return false; ето как става единствената разлика е че аз съм със осем клапана два вала а ти си със 16 клапана другото всичко е едно към едно.
мисля че тук може да придобиеш известна престава
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... =a#p297608" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Влади гледам си махнал дистрибутора и си минал на ЕДИС ..
да ти предложа една идеика намери капак от Galaxy/Scorpio 2 от 8в глава тои е алуминиев както и предния капак ...
тая пласмаса на главата я потроши ритуално



2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
-
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
- Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков - Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
Мерси за инфото това е следващата стъпка която ще правя запознат съм но първо да си направя турбинката и тогава че тези бакелитови капаци ми омръзнаха да текат постоянно масло.
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
а само да питам как така минавате на edis запалване че не съм изобщо запознат
и какво ще е предимтвото при dohc ако се преправи с такова 


-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
EDIS се ползва , когато ще минаваш на Мега
държалив е , но от друга страна малко гадничък , защото от горчив опит вече знаем ,че не може да реже искрата ... на нашия ZETEC Turbo сме с EDIS-че , но скоро може и да сме с АЕМ-че
Не за друго , но ни се играе с Launch control-a , не че ще го ползваме , защото ще събираме предавки, но е така за шоуто и опита
xaaxax Поздрави момчета



-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 11 ное 2007, 20:01
- Модел на автомобила: ford eskort 1.6
- Местоположение: sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
абе хора изчетох 1 тон глупости за турбинирането на един мотор и направо падам като чета какво се пише няма мотор които да не може да се турбинира и да не се даржи нормално на пътя от мотр 2.0 16в на опел искарахме 500 к.!!! 1.4 ohc Пак турбо и вече 20 хил. няма проблем та един рс2000 да не се турбинира като го направя с на данд мотора щте пусна и снкимки и клипове 

-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
И на какво налягане вадите 500 коня???
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
дай да го видим туй нещуot4eto написа:2.4


-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 11 ное 2007, 20:01
- Модел на автомобила: ford eskort 1.6
- Местоположение: sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
ами мотора няма проблеми даже от астрата се премести в едно бертоне понеже знаеме славата на хлопела че по барзо от него е раждата но мисалта ми беше друга за турбинирането че няма мотор които да не може да се направи идеята е на какво налягане искаш да го караш и колко щте искара в момента карам рс2000 в 4 врато купе атмосверен и секи казваше че е глупаво да го слагам и няма да стане но стана следващия проект за този рс е компресор на ниско налягане до 1 бар пък каквото стане
както казах по рано имаме едно поло 1.4 кара се на 0.8 от 60 к изжадиьме 141 на колела и за са няма яд 


- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: турбиниране на форд RS 2000-16V
РС мотора има едно много важно нещо,подходящо за турбомотор-корава маслена помпа,блока е много здрав(затова и тежи толкова...).Единственото слабо звено е може би цилиндровата глава,с оглед на експлоатация и поддръжка през жизнения й цикъл.Виждал съм глави пукнати в областа между свещите и клапаните,но без проблеми в работата на мотора.Другия 'проблем' е,че работната температура е много висока,оригиналния термостат е на 92 градуса,на моя съм сложил 88 градусов,но перката се включва пак горе долу по едно и също време.Ако се помисли за сваляне на работната температура ще е от полза,самите глави не са слаби по принцип.
Разумното налягане е до 0.5 бара,от там нататък е експеримент,пък и при такова налягане едни 200 + коня са възможни и достатъчни.
Разумното налягане е до 0.5 бара,от там нататък е експеримент,пък и при такова налягане едни 200 + коня са възможни и достатъчни.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта