Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Здравейте колеги , обстоятелствата се стекоха така, че трябваше да съберем колата с колегата за 1 ден... за да може в неделя с Ники да слагаме Megasquirt-а . Работихме в петък от 3 следобяд до 6 и 30 сутринта - събраха ни се 15 часа бачкане... колата успяхме с малко доработки да довършим в неделя и момента на истината дойде .... успяхме да я възпламеним успешно ! Тепърва ни предстои голямо настройване, но чухме така мечтания звук на двигателя
Ето и някои кадри от последната ни работа









сериозният ни отбор не се предава и работи до късни нощи! Редене на кабели и пинове по буксата на компютъра














сериозният ни отбор не се предава и работи до късни нощи! Редене на кабели и пинове по буксата на компютъра




- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Добра работа момчета
Щях да те питам и забравих, как точно разредихте? с нормалната гарнитура+decomp plate?
На какво налягане ще мапвате?

Щях да те питам и забравих, как точно разредихте? с нормалната гарнитура+decomp plate?
На какво налягане ще мапвате?
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Класически метод човек - 2 гарнитури хубави и декомпресионна пластина от неръждавейка. А за налягането ще видим - гонихме 1,3 -1,5 . Ще видим като земем електонен клапан за boost control-a и да го вържем към мегата да видим какви ще ги сърбаме 

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Налягане от 1.5 не е ли доста за тоя мотор?
Да не гръмне некое буталце
П.П. Темата е супер. Следя я с интерес... Успех
Да не гръмне некое буталце

П.П. Темата е супер. Следя я с интерес... Успех
-
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
- Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков - Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Здравейте момчета и браво за проекта моя съвет е ако мислите да я карате на такова налягане със стандартните бутала задължително си вземете егеер тоест уред за температура на изгорелите газове да си следите температурата със сигурност ще спаси буталата от стопяване понеже ще знаете кога да пуснете газта,има доста читави и можете да си я вържете при определена температура или да спира притока на бензин или искрата,тоест е желателно да не вдига повече от 800-850 градуса,аз моята съм я разредил със две метални гарнитури и степен на сгъстяване 9,3 и я карам на 1,1 бара и при смеси от 10,8-11,2 и си стига до 750 градуса,да спомена че я карам на газ а не на бензин,успех със настройките и ще следя развитието на колата.
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Бате Влади ти си от смелите и си гъст
Колко мм е пластината 1.5мм? (гледам обикновенно толкова се ползва) и с две гарнитури .... стават около 8-8.2
има мегдан за надуване.
Попитах как сте го разредили, не за друго ами гледам някои момци от острова почнаха да избягват двете гарнитури.
Челосват блока и слагат дебеличка пластина, мажат между блока и пластината с нещо като медна смазка (има на кометик и на други марки) и съответно минават само с една гарнитута под главата. Казват, че ставало здраво, като спече тая медна история после едвам се отлепяла пластината, ако се наложи.

Колко мм е пластината 1.5мм? (гледам обикновенно толкова се ползва) и с две гарнитури .... стават около 8-8.2

Попитах как сте го разредили, не за друго ами гледам някои момци от острова почнаха да избягват двете гарнитури.
Челосват блока и слагат дебеличка пластина, мажат между блока и пластината с нещо като медна смазка (има на кометик и на други марки) и съответно минават само с една гарнитута под главата. Казват, че ставало здраво, като спече тая медна история после едвам се отлепяла пластината, ако се наложи.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Здравей колега - по въпроса , няма да ни е последния проект ( тепърва започваме
) , така че ще се пробва
Само ще спомена , че и двата варианта изпълнени качествено , с хубави материали и подготовка на повърхностите - няма проблеми
Относно колата вчера я тествахме , имаме още някои неща довършителни , но беше нещо страшно... с 85-90 на 2-ра не стъпва на земята , разсипва гумите. На 3 -та до кум 120 също боксува
Имам усещане ,че и на 4-та ще върти , но нямаше къде да я вкюча , защото условията не позволяваха - а това е само на 0,5 още ... 





-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Е значи съм излязал прав???
малко зор идва карането попринцип и на 4 в завои пак е в въздоха
върви като дрифтарка навсякаде:)))
С сликове малко ще се пооправят нещата

малко зор идва карането попринцип и на 4 в завои пак е в въздоха

С сликове малко ще се пооправят нещата
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
дамм колега Kovachev , със слик и хубаво окачване колата ще е супер ... ама така какъв купoн е не е истина просто
да си правиш ненормален та**к с гъзарите и да подпалваш гумите от 100 нагоре , просто е несравнимо удоволствието да видиш някой как заеква
В същото време дразни много малката гадина , защото е невзрачна и изведнъж я подпъваш с всякакви лъскави и скъпи коли и им даваш jackpot-a
Всеки един час труд по колата , всичката мъка , търсене на части разправии нерви и тн. си заслужаваше колеги ... Поздрави , пък като я завършим напълно ще се черпи 




-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
На дино ще я качвате ли???
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Дам само да я довършим колега
и ще видим понитата

-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Някои снимка на мотора в купето при завършен вид 
или по точно насочени към турбината да видя как минава покраи радиатора
а и щях да питам как е с охлаждането??

или по точно насочени към турбината да видя как минава покраи радиатора
а и щях да питам как е с охлаждането??
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Колеги прибрах се от Германия и тази седмица се надявам колата да е изцяло събрана , ще действаме на макс
останаха само някакви смешни брони и да свържем генерацията до отзад , че сега сме на downpipe само и трепери земята от благия Sound
Колега Kovachev тия дни ще ти направя снимка на турбото как минава при радиатора и тн. Иначе със загряването - абсолютни никакви проблеми нямаме , колата седи в нормални градуси
успяхме да си съберем голямата перка отзад зад радиатора , отпред бронята ще бъде порязана заради кулера и нещата си идат
Става много хубав обдухващ тунел ...


Колега Kovachev тия дни ще ти направя снимка на турбото как минава при радиатора и тн. Иначе със загряването - абсолютни никакви проблеми нямаме , колата седи в нормални градуси


-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Колеги с най -голямо удожорствие мога да заявя ,че колата е в движение вече и днес въртя гуми на 3 i 4 та
с 120-30
Скоро снимки , клипчета и тн. Ще се хванем и да я мерним и така





- Divia
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 30 юли 2010, 10:54
- Модел на автомобила: Mondeo MK4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Браво колеги значи да ви очакваме на 8 юли на Юндола.
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси !
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Ако тогава е събора там сме
!!!!

- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
8-10 юли е Рали "България" 

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Danchev подстрекава
ще го мислим , ще видим кой къде ще ходи - живи и здрави 



- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Баце стига сте ги плакнали тия манекенки с газирана вода
я кажи какво става с колата, държи ли новият зимен слик 


Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
- Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally
Хехе Danchev чукни ме в приятели бре човек
Новия зимен слик си търси нов луд собственик
сега я пообух човек , че от зимния слик едната подмина и теловете и стигна до тоя слой на гумата , който не държи въздух и я дарих в даскало за учебна
... сега ще ти ударя една снимка на зимния слик
Специал поздрав !




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта