Прави тръби за форд 1.8 105hp
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Значи такова нещо като Голф 2 1.8 /сток/ с 135 коня - няма!
Голф ГТИ 2 и 3 са 1.8 с 8 клапана и имат само по 115 коня!
И просто не знам от къде ги видя тези 16 сек и въобще карал ли си голф въобще! Просто чисто теоритично това е доста стар като конструкция мотор /бих казал дори морално остарял/, компилира се с отвратителна скоростна кутия; за аеродинамика въобще не може да се говори; шасито е с не добре разпределен баланс и висок център на тежестта. Та изхождайки от горното как може да такава кола да върви добре!
пп: друг път като се возите в голф и ви се стори много бърз - погледнете километража ..........
Голф ГТИ 2 и 3 са 1.8 с 8 клапана и имат само по 115 коня!
И просто не знам от къде ги видя тези 16 сек и въобще карал ли си голф въобще! Просто чисто теоритично това е доста стар като конструкция мотор /бих казал дори морално остарял/, компилира се с отвратителна скоростна кутия; за аеродинамика въобще не може да се говори; шасито е с не добре разпределен баланс и висок център на тежестта. Та изхождайки от горното как може да такава кола да върви добре!
пп: друг път като се возите в голф и ви се стори много бърз - погледнете километража ..........
- maloumnik
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 21 яну 2006, 21:47
- Модел на автомобила: Escort `92
- Status: Извън линия
не съм писал за 1,8/ 8в а за 1,8/16В КР мотора, който е като нашите коли 1.8/16 но е с 30 коня от горе и върви наистина повече...
няма да пиша повече на тази тема, щото ще ме нападнете сичките сега ... че Форда върви повече, е аз го карам от 1г. форда, и не върви хич повече
но е много по-удобен за каране, по - евтин за подръжка, и не е толкова масов и досаден
няма да пиша повече на тази тема, щото ще ме нападнете сичките сега ... че Форда върви повече, е аз го карам от 1г. форда, и не върви хич повече

но е много по-удобен за каране, по - евтин за подръжка, и не е толкова масов и досаден

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
За 1.8 16V чувам за първи път, но може и да има! Колкото до опита ми с Голф преди време /в периода 1997 - 1999г./ имах 2.0 16V снабден с компресор Г60 от тези с дигиталното табло и първия път като я закарах в Юнтрейд Х ме гледаха меко казано като извънземно. Колкото до вървене - тоя звер наистина вървеше /макар, че беше леко субективно, защото километража не показваше сериозни данни/, но разхода беше убийствен /градско 17 на дълго 12 високо октанов бенз/ , а реално пежо 205 ГТИ МИ 16 ме озорваше зверски, а спора със Сааб 900 турбо ОГ беше просто не възможен!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта