проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Това са ми времената на квалификацията...даже едното време е без останалите данни... времето ми от самото състезание го няма никъде, а то беше 14,5, но никой не го е записал и снималKovachevGR написа:Има го............
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=129&t=207763" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Да раздвижим малко темата...........
надявам се вече да нямам проблеми със съединител

И малко по окачването


надявам се вече да нямам проблеми със съединител
И малко по окачването
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
http://vbox7.com/play:529620eb6c" onclick="window.open(this.href);return false; shte napravq i na 1 bar ot mqsto



GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Ааресва ми, че и си го разкрасил през паузата 

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
[quote="KovachevGR"]http://vbox7.com/play:529620eb6c" onclick="window.open(this.href);return false; shte napravq i na 1 bar ot mqsto
Много върви!Дано да продължава да върви така дълго време!
Много върви!Дано да продължава да върви така дълго време!
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
С каква скоростна кутия сте:
Хр3 : 4,29 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1 предавателни числа.
1-ва 45км/ч на 6000 об/мин
2-ра 79 км/ч на 6000об/мин
3-та 119км/ч об/мин
4-та 160 км/ч на 6000 об/мин
5-та 200 на 6000 об/мин
Втората кутия като модел,слага се в 1,1(4скоростна обче ,без 5-тата) 1,3 и 1,6 ескорти :
3,82 или 3,84 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
предавателни числа
1-ва 54км/ч на 6000об/мин
2-ра 93км/ч на 6000об/мин
3-та 140км/ч на 6000об/мин
4- 180км/ч на 6000 об/мин
5-та 236км/ч на 6000 об/мин
Третия модел кутия,слага се в 1,6 карбураторен и в Дизелите:
3,54 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
предавателни числа.
1-ва 70км/ч на 6000об/мин
2-ра 100км/ч на 6000 об/мин
3-та 150км/ч на 6000 об/мин
4-та 190км/ч на 6000об/мин
5-та 250км/ч на 6000об/мин
Вероятно си с някоя от тези три модела,има още два с различни предавателни на 1-ва,2-ра и 3-та ,които се слагат в 1,1 фиеста с 4,06 диференциял и 1,4 със 3,82 диференциял.
Успех с проекта.
Поздрави:Ники
Хр3 : 4,29 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1 предавателни числа.
1-ва 45км/ч на 6000 об/мин
2-ра 79 км/ч на 6000об/мин
3-та 119км/ч об/мин
4-та 160 км/ч на 6000 об/мин
5-та 200 на 6000 об/мин
Втората кутия като модел,слага се в 1,1(4скоростна обче ,без 5-тата) 1,3 и 1,6 ескорти :
3,82 или 3,84 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
предавателни числа
1-ва 54км/ч на 6000об/мин
2-ра 93км/ч на 6000об/мин
3-та 140км/ч на 6000об/мин
4- 180км/ч на 6000 об/мин
5-та 236км/ч на 6000 об/мин
Третия модел кутия,слага се в 1,6 карбураторен и в Дизелите:
3,54 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
предавателни числа.
1-ва 70км/ч на 6000об/мин
2-ра 100км/ч на 6000 об/мин
3-та 150км/ч на 6000 об/мин
4-та 190км/ч на 6000об/мин
5-та 250км/ч на 6000об/мин
Вероятно си с някоя от тези три модела,има още два с различни предавателни на 1-ва,2-ра и 3-та ,които се слагат в 1,1 фиеста с 4,06 диференциял и 1,4 със 3,82 диференциял.
Успех с проекта.
Поздрави:Ники
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
С дизелова.......но от тези които си дал никоя не ми пасва на 2... 97-8 на около 7000об
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Как я усещаш сега колата с тази карантия и със свалената глава ли събра?
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
ами доволен съм засега, с свалената глава е,но още не е показала максимума си
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Хр3:KovachevGR написа:С дизелова.......но от тези които си дал никоя не ми пасва на 2... 97-8 на около 7000об
http://www.vbox7.com/play:mb0a7dc8" onclick="window.open(this.href);return false;
3,82 диф
http://www.vbox7.com/play:mc7795f88a" onclick="window.open(this.href);return false;
Дизелова или карбураторна:
http://www.vbox7.com/play:m0f0b6f3" onclick="window.open(this.href);return false;
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Свалете я от валяците, че ще скъса синджира - първото клипче
Най ми харесва как върви с карбураторната кутия!... мамин убавец

Най ми харесва как върви с карбураторната кутия!... мамин убавец

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Дизелова ама .........
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
А правил ли си засечка дали километража ти показва вярно?KovachevGR написа:Дизелова ама .........
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
с 13-ките не
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Ето едно клипче от лятото на ускорението от 80-120...прави го за около 3 сек. и малко...сега трябва да е още по добре, но изникнаха още проблеми със съединител и по точно притискателя.
http://www.youtube.com/watch?v=q8Kf1eUHmbs" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=q8Kf1eUHmbs" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Браво колега добро постижение!Каква ти е максималната скорост и при какви обороти?
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
С фиестата съм вдигал над 220 по ГПС, а оборотите някъде след 6000.andon anestiev написа:Браво колега добро постижение!Каква ти е максималната скорост и при какви обороти?
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Малко да отрием темата от прахта... това са някакви тестове мерени с акселерометър и с буксуващия съединител:

Ето на какво приличаше стария радиатор... запушен, одран, излишен:

ето и монтажа на втория... от ескорт ХР3 с 10см по дълъг...падна преправяне и рязане, като и радиатора и интеркулера мина напред с 4-5см и трябваше да си върна термостата (бях го махнал заради страшното греене от запушения стар радиатор)... термостата, който сложих отваря на 82 градуса...лятото на 30 градуса външна температура трудно загрява, а с перка преохлажда, а зимата не може да загрее



Остана проблема с съединителя и когато положението стана трагично и колата буксуваше на всички скорости взех усилен притискател... дойде ми и той и при монтажа му...когато свалих скоростната кутия стария притискател имаше ръб като спирачен диск на 50000км, а керамиката се бе палила стабилно
Полусъединител все още има, въпреки малко по-силното претрисане при тръгване.
Лоста на скоростите имаше огромен луфт, като най зле беше 3-та предавка...цял късмет е човек да я включи при бързо превключване. Смених го с такъв от фиеста 95 година учудващо без никакъв луфт и супер стегнат...да не повярва човек
Ето на какво приличаше стария радиатор... запушен, одран, излишен:
ето и монтажа на втория... от ескорт ХР3 с 10см по дълъг...падна преправяне и рязане, като и радиатора и интеркулера мина напред с 4-5см и трябваше да си върна термостата (бях го махнал заради страшното греене от запушения стар радиатор)... термостата, който сложих отваря на 82 градуса...лятото на 30 градуса външна температура трудно загрява, а с перка преохлажда, а зимата не може да загрее


Остана проблема с съединителя и когато положението стана трагично и колата буксуваше на всички скорости взех усилен притискател... дойде ми и той и при монтажа му...когато свалих скоростната кутия стария притискател имаше ръб като спирачен диск на 50000км, а керамиката се бе палила стабилно

Лоста на скоростите имаше огромен луфт, като най зле беше 3-та предавка...цял късмет е човек да я включи при бързо превключване. Смених го с такъв от фиеста 95 година учудващо без никакъв луфт и супер стегнат...да не повярва човек

- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Много добри показатели дава.А на какво налягане е в момента?Успех с правенето!
Поздрави.
Поздрави.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта