Малолитражки-тунинг

Потребителски аватар
ikov_vr
потребител
потребител
Мнения: 143
Регистриран: 30 апр 2006, 13:53
Модел на автомобила: `05 Fiesta 1.3
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ikov_vr » 23 юни 2006, 20:43

абе тоя кош кадето направих бартер за него е с някав спортен филтър.мали колко гадно ручи мисля да го махам (филтъра)
Колега, неме занимавай с глупости бе :P
http://www.autom.dir.bg" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
sashos
потребител
потребител
Мнения: 199
Регистриран: 05 авг 2006, 18:04
Модел на автомобила: FORD ESCORT1.8TD
Местоположение: БУРГАС
Status: Извън линия

Мнение от sashos » 13 авг 2006, 10:26

наитьлфеста вдолна баня ноеври имаше едно uno 1.6 250ps и една софийска 146 1.6 230ps. правени

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 13 авг 2006, 16:35

До колкото знам уното е 1.4 и е малко повечко коне...
Изображение

Потребителски аватар
sashos
потребител
потребител
Мнения: 199
Регистриран: 05 авг 2006, 18:04
Модел на автомобила: FORD ESCORT1.8TD
Местоположение: БУРГАС
Status: Извън линия

Мнение от sashos » 13 авг 2006, 17:46

аз сьм се обьркал не е uno а punto и наистина е 1.4 тунинга е правен в цунами ако не бьркам името

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 15 авг 2006, 17:18

Хухуху, Пунто я :D И че съм блейка 8)
Изображение

Потребителски аватар
djovani91
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 06 окт 2010, 21:09
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1clx 1990
Status: Извън линия

Re: Малолитражки-тунинг

Мнение от djovani91 » 07 фев 2012, 11:30

Еййййй.....това българите не сме хора......човека ви пита КРАТКО и ЯСНО какво може да се направи по колата за да си повиши мощността.....вие веднага тръгнахте с тъпите и банални отговори *Пич остави това, остави онова.....не си залжаваааа...малък двигател..това няма да има ефект толкова голям.....онова няма да има ефект.....много париии и тн.*Вместо всеки да му каже кокретно какво да направи вие почнахте да го отчайвате.
Аз съм със Ford KA 1.3 EFI и да ви кажа много са ме изпреварвали на главното обоче доста съм и рязал.....и после само стоят с техните голями коли като кошници и се чудят *Ама тотова как стана :shock: ....как едно Ford-4e малко като въшка ме наказа и ме остави в точка :shock: :shock: :shock: *
Така че не бързаите да *ЛАЕТЕ* и плюете 1.3 двигателите..ЗАБРАВЯТЕ нещо много ВАЖНО.....*съотношението МАСА/КОНСКИ СИЛИ*...защота другите могат да са с 1.6 или 2.0 двигатели ОБАЧЕ купето им колко ТЕЖИ!!!!

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Малолитражки-тунинг

Мнение от opex » 07 фев 2012, 16:11

djovani91 написа:Еййййй.....това българите не сме хора......човека ви пита КРАТКО и ЯСНО какво може да се направи по колата за да си повиши мощността.....вие веднага тръгнахте с тъпите и банални отговори *Пич остави това, остави онова.....не си залжаваааа...малък двигател..това няма да има ефект толкова голям.....онова няма да има ефект.....много париии и тн.*Вместо всеки да му каже кокретно какво да направи вие почнахте да го отчайвате.
Аз съм със Ford KA 1.3 EFI и да ви кажа много са ме изпреварвали на главното обоче доста съм и рязал.....и после само стоят с техните голями коли като кошници и се чудят *Ама тотова как стана :shock: ....как едно Ford-4e малко като въшка ме наказа и ме остави в точка :shock: :shock: :shock: *
Така че не бързаите да *ЛАЕТЕ* и плюете 1.3 двигателите..ЗАБРАВЯТЕ нещо много ВАЖНО.....*съотношението МАСА/КОНСКИ СИЛИ*...защота другите могат да са с 1.6 или 2.0 двигатели ОБАЧЕ купето им колко ТЕЖИ!!!!
Абе пич ти преди малко си си отворил очте и си видял слънцето за първи път през прозореца, а почваш да даваш акъл ;) Какво си рязал после и какво първо хляб ли масло ли с тая КА 1.3 :) С велосипедните гуми :)
Какво си се разпротестирал тука и развикал я се осъзнай малко! Къде се намираш?! Това е форум - питаш и ако някой има желание ти отговаря, никой не ти е длъжен с нищо разбра ли добре?
И ти вдигна тема от Август ДВЕ ХИЛЯДИ И ШЕСТА ГОДИНА :) Честито току-що IQ-то ти спадна със 100 :lol:

Никой не се занимава с тунинг на малолитражки, защото същите пари, които се хвърлят по тях за да се изкарат накрая 10 коня и двигателя да работи на ръба на разпадането ако се вкарат в голям мотор разликата е много по-голяма.
И парите в почти всички случаи са повече отколкото да извади от коша тая малолитражка и да сложи на негово място свестен по-голям двигател, който ей така заводски има повече мощност отколкото въобще изобщо може да се изкарат от стария. Без да говорим колко по-здрав е и колко повече възможност има за допълнителен тунинг и да издържа на него.
Това го знае всеки, който поне малко се е поровил за информация в интернет - от което следва, че ако не го знае е просто мързел, а хората обожават да отделят специално внимание на такива.
И твоя двигател 1.3 Е ЕФ И 60 коня +-5 ;) например е също смешен и смотан :(:
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Малолитражки-тунинг

Мнение от niki_nikolaev » 02 мар 2012, 12:47

opex написа:[quote="djovani

Никой не се занимава с тунинг на малолитражки, защото същите пари, които се хвърлят по тях за да се изкарат накрая 10 коня и двигателя да работи на ръба на разпадането ако се вкарат в голям мотор разликата е много по-голяма.

И твоя двигател 1.3 Е ЕФ И 60 коня +-5 ;) например е също смешен и смотан :(:


1,3 ОХВ изобщо не е за смях, не е смотан. Това са едни от най-издъжливите двигатели на Форд, заедно с ЦВХ-а. Коне нямат, те са правени за издръжливост. А и от тях могат да се вадят коне, защото с едно турбо и ще стане към стотина коня. А 1,3 ЦВХ е един от най-бързите 1,3 литрови мотори в света, със скромните "69 К.С.", той след тунинг става много бърз. Идеята е малък обем с турбо и голямо налягане, или голям обем с компресия, без турбо. От 1,3 ЦВХ до към 110-120 коня се вадят, вярно всичко е въпрос на пари.
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Малолитражки-тунинг

Мнение от HACKO » 02 мар 2012, 12:54

Чудя се само, как ще се държи главата на 1.3 CVH, като често пукаше глава, ей така от нищо.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Малолитражки-тунинг

Мнение от opex » 02 мар 2012, 23:52

Може да не е смотан и да е издръжлив - каква е файдата, на какво ще го сложиш? Т.е. на теория си прав, на практика - никак :)
На някоя от 80-те "черупка с един стол и блестящ чеп по средата" както казваше един пич в един филм и малко скеле от близкия строеж за здравина при обръщане за кеф през уикендите - да, не и нещо '1990+. Но пак се губи смисъла пред това да се вкара един 2.0 зетек и той да се пипне малко толкова, колкото да се махнат разни еко-тип "ограничения". Просто е по-ефтино. А и може да се направи на кола, която е road legal, освен красива с много съвременни екстри. OHV, CVH двигателите са просто... стари.
Honda като са правили 1500 коня от 1.5 V6 за квалификации и 1200 състезателен режим също ли е база са сравнение :)
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

andon anestiev
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Малолитражки-тунинг

Мнение от andon anestiev » 03 мар 2012, 02:03

Сега, време е и аз да се намеся в коментарите,за CVH моторите може да си приказваме и до утре сутрин,че чак и до обед.Този мотор все още има потенциал може да изкараш добра мощност,а и държи на извращения,при добра манджа и добре подготвена глава ще изкараш много добра мощност понеже има добър размер всмукателни и изспускателни клапани (42мм.)(37мм.)Коя марка сериини автомобили със същата кубатура 8клапанови вадят тези коне (96коня) VW имат 1.8(90коня)Опел същите,,лайна''....та CVH е един добър мотор макар и стар като прозводство,с един хубав разпределителен вал и една throtlle bodyes инжекция,ще изкараш от порядъка на 170-80 коня(не са малко)за 1.6 8 клапана:shock: Да не говорим ако се турбинира стигат до 360 коня...така,че нещата са много относителни!

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Малолитражки-тунинг

Мнение от niki_nikolaev » 03 мар 2012, 20:29

HACKO написа:Чудя се само, как ще се държи главата на 1.3 CVH, като често пукаше глава, ей така от нищо.
Това са много интересни неща, само дето аз ЦВХ спукана глава не съм виждал. Дори при идиотско каране все в обороти над 5500. Такава глупост не съм чел и виждал никъде, най-малко тук очаквах да видя. 1,3 съм виждал със над 100 коня в постоянен екшън, ходеше по божурище, бе с турбо . Един син.
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Малолитражки-тунинг

Мнение от niki_nikolaev » 03 мар 2012, 20:35

opex написа:Може да не е смотан и да е издръжлив - каква е файдата, на какво ще го сложиш? Т.е. на теория си прав, на практика - никак :)
На някоя от 80-те "черупка с един стол и блестящ чеп по средата" както казваше един пич в един филм и малко скеле от близкия строеж за здравина при обръщане за кеф през уикендите - да, не и нещо '1990+. Но пак се губи смисъла пред това да се вкара един 2.0 зетек и той да се пипне малко толкова, колкото да се махнат разни еко-тип "ограничения". Просто е по-ефтино. А и може да се направи на кола, която е road legal, освен красива с много съвременни екстри. OHV, CVH двигателите са просто... стари.
Honda като са правили 1500 коня от 1.5 V6 за квалификации и 1200 състезателен режим също ли е база са сравнение :)

На практика никак, това звучи интересно. А ЦВХ-а никога не е остарял. По случай 2.0 зетек, никога не може да се сравнява с Цвх, защото. Първо зетека е един спокоен, бавен,тромав, има повече коне, но не дава същия кеф. Не е толкова издръжлив, имат склoнност към леко горене на масло около 200грама на 1000 км, докато Цвх-а гори толкова на 10000-15000. А като говорим за малолитражки, то и 2,0 е малък мотор, хората с 3,0 си мислят че им е малък, мотора, защото имат модел с 5,0 или 6,0. Ако си карал Цвх, никога не би говорил така, защото той е един от трите най-издръжливи мотори в света. Другите два са: Cosworth 2,0L turbo(227 к.с.) и третият е Porsche 911 Turbo 1991 3,3 L. Просто новото не става, старите неща са истината.
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Малолитражки-тунинг

Мнение от niki_nikolaev » 03 мар 2012, 20:38

andon anestiev написа:)Коя марка сериини автомобили със същата кубатура 8клапанови вадят тези коне (96коня) !
Само едно уточнение. Цвх-а 96 коня е стария ХР3 с големият Вебер. Другите са дори още по-мощни, Xr3i (90k.s. Ke-djetronik) ; Xr3i (105K.s K-djetronik) i Rs1600i(115 k.s. K-djetronik, най-бързия 1,6 литров, без турбо.)
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Малолитражки-тунинг

Мнение от HACKO » 03 мар 2012, 20:42

niki_nikolaev написа:
HACKO написа:Чудя се само, как ще се държи главата на 1.3 CVH, като често пукаше глава, ей така от нищо.
Това са много интересни неща, само дето аз ЦВХ спукана глава не съм виждал. Дори при идиотско каране все в обороти над 5500. Такава глупост не съм чел и виждал никъде, най-малко тук очаквах да видя. 1,3 съм виждал със над 100 коня в постоянен екшън, ходеше по божурище, бе с турбо . Един син.
Съжалявам че не я снимах как е спукана през двата клапана, преди да я дам лани на отпадъци. Без да е прегрявана, без да е тормозена. Около 2000г главите за 1.3 бяха много дефицитни именно заради често пукане, едвам намерих.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

andon anestiev
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Малолитражки-тунинг

Мнение от andon anestiev » 03 мар 2012, 22:08

Здравей колега ,,Наско'' това където го разправяш за пуканата глава е възможно да е имало цепнатина,но няма да е било проблем имам същата глава от 1.6 ЦВХ на 2-ри и 3-ти цилиндът има такива пукнатини,но съм я закарах в Техническия университет (Варна)където я тестваха(правиха и дефектоскопия)надуваха я на 10-12 бара и не беха проблем тези пукнатини,така,че сигурно напразно си я хвърлил на боклука,трябвало е да я занесеш да я изтестват! :roll:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Малолитражки-тунинг

Мнение от HACKO » 03 мар 2012, 22:17

Не знам, много реално изглеждаше.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Малолитражки-тунинг

Мнение от opex » 04 мар 2012, 17:44

niki_nikolaev написа:На практика никак, това звучи интересно. А ЦВХ-а никога не е остарял. По случай 2.0 зетек, никога не може да се сравнява с Цвх, защото. Първо зетека е един спокоен, бавен,тромав, има повече коне, но не дава същия кеф. Не е толкова издръжлив, имат склoнност към леко горене на масло около 200грама на 1000 км, докато Цвх-а гори толкова на 10000-15000. А като говорим за малолитражки, то и 2,0 е малък мотор, хората с 3,0 си мислят че им е малък, мотора, защото имат модел с 5,0 или 6,0. Ако си карал Цвх, никога не би говорил така, защото той е един от трите най-издръжливи мотори в света. Другите два са: Cosworth 2,0L turbo(227 к.с.) и третият е Porsche 911 Turbo 1991 3,3 L. Просто новото не става, старите неща са истината.
Остарял си е и са много малко хората, които се занимават с него кой знае поради какви специфични причини.
Не знам за кой зетек говориш, явно за тези след хидравличните повдигачи, защото тези от 95-6 година не пипат маслото, при мен грам не са го докосвали. Бавен и спокоен - като сравняваш пипнат СВХ с нормален Зетек 2.0 първо и второ тоя зетек го гледаш в мондео не в ескорт :). Да не си говорим празни приказки сега тук, 2.0 не е малък мотор - ако си американец и 4,2 ти е small block, да не говорим за 3.0, в България сме обаче и тук е голям. ;)
От тук натам шикалкавене и игра с думи колкото искаш факта си е, както казах по-горе, че като искаш ЦВХ трябва да караш нещо ръбато преди 90, със скеле и една седалка вътре. А тук се говори за съвсем различно.
И 2.0 с най-смешния "тунинг" (ако въобще може да се нарече) дето прави 150-155к.с., без никакви проблеми с него заради това, за всеки ден, години наред, в кола с един вагон екстри, удобства и комфорт, срещу какъвто и да е ЦВХ с хиляди пари и средства 120к.с. пред пръсване не е толкова трудно да се направи избора.
п.с. Говорейки и за издръжливост и 2.0 зетек - не ми се мисли тия пари за СВХ за да се изсмучат тия 120к.с. ако се налеят в 2.0 зетек какви коне ще се изкарат и пак ще е достатъчно издръжлив. За това има една камара писано из английски форуми и къде ли не.

п.с. 2 струва ми се, че се отнесохме с тези писаници от основата на темата и мястото им не е тук.

п.с. 3 И, добре де, до къде трябва да доведе това в крайна сметка? Да се съглася, че има смисъл от тунинг на Форд под 1.6 ли :) Българина пак иска да открие топлата вода и да каже, че има смисъл - просто не е умно :)
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
Kamazabg
потребител
потребител
Мнения: 595
Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
Местоположение: гр Сливен
Status: Извън линия

Re: Малолитражки-тунинг

Мнение от Kamazabg » 04 мар 2012, 19:46

Например при 1,3 ОХВ се постига добър ефект след цялостен основен ремонт и олекотяване на маховика
Резултата е един много корав мотор със сравнително добър старт и нисък разход,
Перфектен вариант за кола която се кара ежедневно и предимно градско
Изображение Изображение

Потребителски аватар
djovani91
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 06 окт 2010, 21:09
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1clx 1990
Status: Извън линия

Re: Малолитражки-тунинг

Мнение от djovani91 » 05 мар 2012, 01:10

Всеки си има глава на раменете и си преценява какво да прави !!!!

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта