Малолитражки-тунинг
- ikov_vr
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 30 апр 2006, 13:53
- Модел на автомобила: `05 Fiesta 1.3
- Контакти:
- Status: Извън линия
абе тоя кош кадето направих бартер за него е с някав спортен филтър.мали колко гадно ручи мисля да го махам (филтъра)
Колега, неме занимавай с глупости бе 
http://www.autom.dir.bg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autom.dir.bg" onclick="window.open(this.href);return false;
- djovani91
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 06 окт 2010, 21:09
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1clx 1990
- Status: Извън линия
Re: Малолитражки-тунинг
Еййййй.....това българите не сме хора......човека ви пита КРАТКО и ЯСНО какво може да се направи по колата за да си повиши мощността.....вие веднага тръгнахте с тъпите и банални отговори *Пич остави това, остави онова.....не си залжаваааа...малък двигател..това няма да има ефект толкова голям.....онова няма да има ефект.....много париии и тн.*Вместо всеки да му каже кокретно какво да направи вие почнахте да го отчайвате.
Аз съм със Ford KA 1.3 EFI и да ви кажа много са ме изпреварвали на главното обоче доста съм и рязал.....и после само стоят с техните голями коли като кошници и се чудят *Ама тотова как стана
....как едно Ford-4e малко като въшка ме наказа и ме остави в точка
*
Така че не бързаите да *ЛАЕТЕ* и плюете 1.3 двигателите..ЗАБРАВЯТЕ нещо много ВАЖНО.....*съотношението МАСА/КОНСКИ СИЛИ*...защота другите могат да са с 1.6 или 2.0 двигатели ОБАЧЕ купето им колко ТЕЖИ!!!!
Аз съм със Ford KA 1.3 EFI и да ви кажа много са ме изпреварвали на главното обоче доста съм и рязал.....и после само стоят с техните голями коли като кошници и се чудят *Ама тотова как стана




Така че не бързаите да *ЛАЕТЕ* и плюете 1.3 двигателите..ЗАБРАВЯТЕ нещо много ВАЖНО.....*съотношението МАСА/КОНСКИ СИЛИ*...защота другите могат да са с 1.6 или 2.0 двигатели ОБАЧЕ купето им колко ТЕЖИ!!!!
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малолитражки-тунинг
Абе пич ти преди малко си си отворил очте и си видял слънцето за първи път през прозореца, а почваш да даваш акълdjovani91 написа:Еййййй.....това българите не сме хора......човека ви пита КРАТКО и ЯСНО какво може да се направи по колата за да си повиши мощността.....вие веднага тръгнахте с тъпите и банални отговори *Пич остави това, остави онова.....не си залжаваааа...малък двигател..това няма да има ефект толкова голям.....онова няма да има ефект.....много париии и тн.*Вместо всеки да му каже кокретно какво да направи вие почнахте да го отчайвате.
Аз съм със Ford KA 1.3 EFI и да ви кажа много са ме изпреварвали на главното обоче доста съм и рязал.....и после само стоят с техните голями коли като кошници и се чудят *Ама тотова как стана....как едно Ford-4e малко като въшка ме наказа и ме остави в точка
![]()
![]()
*
Така че не бързаите да *ЛАЕТЕ* и плюете 1.3 двигателите..ЗАБРАВЯТЕ нещо много ВАЖНО.....*съотношението МАСА/КОНСКИ СИЛИ*...защота другите могат да са с 1.6 или 2.0 двигатели ОБАЧЕ купето им колко ТЕЖИ!!!!



Какво си се разпротестирал тука и развикал я се осъзнай малко! Къде се намираш?! Това е форум - питаш и ако някой има желание ти отговаря, никой не ти е длъжен с нищо разбра ли добре?
И ти вдигна тема от Август ДВЕ ХИЛЯДИ И ШЕСТА ГОДИНА


Никой не се занимава с тунинг на малолитражки, защото същите пари, които се хвърлят по тях за да се изкарат накрая 10 коня и двигателя да работи на ръба на разпадането ако се вкарат в голям мотор разликата е много по-голяма.
И парите в почти всички случаи са повече отколкото да извади от коша тая малолитражка и да сложи на негово място свестен по-голям двигател, който ей така заводски има повече мощност отколкото въобще изобщо може да се изкарат от стария. Без да говорим колко по-здрав е и колко повече възможност има за допълнителен тунинг и да издържа на него.
Това го знае всеки, който поне малко се е поровил за информация в интернет - от което следва, че ако не го знае е просто мързел, а хората обожават да отделят специално внимание на такива.
И твоя двигател 1.3 Е ЕФ И 60 коня +-5


Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Малолитражки-тунинг
opex написа:[quote="djovani
Никой не се занимава с тунинг на малолитражки, защото същите пари, които се хвърлят по тях за да се изкарат накрая 10 коня и двигателя да работи на ръба на разпадането ако се вкарат в голям мотор разликата е много по-голяма.
И твоя двигател 1.3 Е ЕФ И 60 коня +-5например е също смешен и смотан
1,3 ОХВ изобщо не е за смях, не е смотан. Това са едни от най-издъжливите двигатели на Форд, заедно с ЦВХ-а. Коне нямат, те са правени за издръжливост. А и от тях могат да се вадят коне, защото с едно турбо и ще стане към стотина коня. А 1,3 ЦВХ е един от най-бързите 1,3 литрови мотори в света, със скромните "69 К.С.", той след тунинг става много бърз. Идеята е малък обем с турбо и голямо налягане, или голям обем с компресия, без турбо. От 1,3 ЦВХ до към 110-120 коня се вадят, вярно всичко е въпрос на пари.
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Малолитражки-тунинг
Чудя се само, как ще се държи главата на 1.3 CVH, като често пукаше глава, ей така от нищо.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малолитражки-тунинг
Може да не е смотан и да е издръжлив - каква е файдата, на какво ще го сложиш? Т.е. на теория си прав, на практика - никак 
На някоя от 80-те "черупка с един стол и блестящ чеп по средата" както казваше един пич в един филм и малко скеле от близкия строеж за здравина при обръщане за кеф през уикендите - да, не и нещо '1990+. Но пак се губи смисъла пред това да се вкара един 2.0 зетек и той да се пипне малко толкова, колкото да се махнат разни еко-тип "ограничения". Просто е по-ефтино. А и може да се направи на кола, която е road legal, освен красива с много съвременни екстри. OHV, CVH двигателите са просто... стари.
Honda като са правили 1500 коня от 1.5 V6 за квалификации и 1200 състезателен режим също ли е база са сравнение

На някоя от 80-те "черупка с един стол и блестящ чеп по средата" както казваше един пич в един филм и малко скеле от близкия строеж за здравина при обръщане за кеф през уикендите - да, не и нещо '1990+. Но пак се губи смисъла пред това да се вкара един 2.0 зетек и той да се пипне малко толкова, колкото да се махнат разни еко-тип "ограничения". Просто е по-ефтино. А и може да се направи на кола, която е road legal, освен красива с много съвременни екстри. OHV, CVH двигателите са просто... стари.
Honda като са правили 1500 коня от 1.5 V6 за квалификации и 1200 състезателен режим също ли е база са сравнение

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Малолитражки-тунинг
Сега, време е и аз да се намеся в коментарите,за CVH моторите може да си приказваме и до утре сутрин,че чак и до обед.Този мотор все още има потенциал може да изкараш добра мощност,а и държи на извращения,при добра манджа и добре подготвена глава ще изкараш много добра мощност понеже има добър размер всмукателни и изспускателни клапани (42мм.)(37мм.)Коя марка сериини автомобили със същата кубатура 8клапанови вадят тези коне (96коня) VW имат 1.8(90коня)Опел същите,,лайна''....та CVH е един добър мотор макар и стар като прозводство,с един хубав разпределителен вал и една throtlle bodyes инжекция,ще изкараш от порядъка на 170-80 коня(не са малко)за 1.6 8 клапана:shock: Да не говорим ако се турбинира стигат до 360 коня...така,че нещата са много относителни!
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Малолитражки-тунинг
Това са много интересни неща, само дето аз ЦВХ спукана глава не съм виждал. Дори при идиотско каране все в обороти над 5500. Такава глупост не съм чел и виждал никъде, най-малко тук очаквах да видя. 1,3 съм виждал със над 100 коня в постоянен екшън, ходеше по божурище, бе с турбо . Един син.HACKO написа:Чудя се само, как ще се държи главата на 1.3 CVH, като често пукаше глава, ей така от нищо.
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Малолитражки-тунинг
opex написа:Може да не е смотан и да е издръжлив - каква е файдата, на какво ще го сложиш? Т.е. на теория си прав, на практика - никак
На някоя от 80-те "черупка с един стол и блестящ чеп по средата" както казваше един пич в един филм и малко скеле от близкия строеж за здравина при обръщане за кеф през уикендите - да, не и нещо '1990+. Но пак се губи смисъла пред това да се вкара един 2.0 зетек и той да се пипне малко толкова, колкото да се махнат разни еко-тип "ограничения". Просто е по-ефтино. А и може да се направи на кола, която е road legal, освен красива с много съвременни екстри. OHV, CVH двигателите са просто... стари.
Honda като са правили 1500 коня от 1.5 V6 за квалификации и 1200 състезателен режим също ли е база са сравнение
На практика никак, това звучи интересно. А ЦВХ-а никога не е остарял. По случай 2.0 зетек, никога не може да се сравнява с Цвх, защото. Първо зетека е един спокоен, бавен,тромав, има повече коне, но не дава същия кеф. Не е толкова издръжлив, имат склoнност към леко горене на масло около 200грама на 1000 км, докато Цвх-а гори толкова на 10000-15000. А като говорим за малолитражки, то и 2,0 е малък мотор, хората с 3,0 си мислят че им е малък, мотора, защото имат модел с 5,0 или 6,0. Ако си карал Цвх, никога не би говорил така, защото той е един от трите най-издръжливи мотори в света. Другите два са: Cosworth 2,0L turbo(227 к.с.) и третият е Porsche 911 Turbo 1991 3,3 L. Просто новото не става, старите неща са истината.
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Малолитражки-тунинг
Само едно уточнение. Цвх-а 96 коня е стария ХР3 с големият Вебер. Другите са дори още по-мощни, Xr3i (90k.s. Ke-djetronik) ; Xr3i (105K.s K-djetronik) i Rs1600i(115 k.s. K-djetronik, най-бързия 1,6 литров, без турбо.)andon anestiev написа:)Коя марка сериини автомобили със същата кубатура 8клапанови вадят тези коне (96коня) !
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Малолитражки-тунинг
Съжалявам че не я снимах как е спукана през двата клапана, преди да я дам лани на отпадъци. Без да е прегрявана, без да е тормозена. Около 2000г главите за 1.3 бяха много дефицитни именно заради често пукане, едвам намерих.niki_nikolaev написа:Това са много интересни неща, само дето аз ЦВХ спукана глава не съм виждал. Дори при идиотско каране все в обороти над 5500. Такава глупост не съм чел и виждал никъде, най-малко тук очаквах да видя. 1,3 съм виждал със над 100 коня в постоянен екшън, ходеше по божурище, бе с турбо . Един син.HACKO написа:Чудя се само, как ще се държи главата на 1.3 CVH, като често пукаше глава, ей така от нищо.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Малолитражки-тунинг
Здравей колега ,,Наско'' това където го разправяш за пуканата глава е възможно да е имало цепнатина,но няма да е било проблем имам същата глава от 1.6 ЦВХ на 2-ри и 3-ти цилиндът има такива пукнатини,но съм я закарах в Техническия университет (Варна)където я тестваха(правиха и дефектоскопия)надуваха я на 10-12 бара и не беха проблем тези пукнатини,така,че сигурно напразно си я хвърлил на боклука,трябвало е да я занесеш да я изтестват! 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Малолитражки-тунинг
Не знам, много реално изглеждаше.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малолитражки-тунинг
Остарял си е и са много малко хората, които се занимават с него кой знае поради какви специфични причини.niki_nikolaev написа:На практика никак, това звучи интересно. А ЦВХ-а никога не е остарял. По случай 2.0 зетек, никога не може да се сравнява с Цвх, защото. Първо зетека е един спокоен, бавен,тромав, има повече коне, но не дава същия кеф. Не е толкова издръжлив, имат склoнност към леко горене на масло около 200грама на 1000 км, докато Цвх-а гори толкова на 10000-15000. А като говорим за малолитражки, то и 2,0 е малък мотор, хората с 3,0 си мислят че им е малък, мотора, защото имат модел с 5,0 или 6,0. Ако си карал Цвх, никога не би говорил така, защото той е един от трите най-издръжливи мотори в света. Другите два са: Cosworth 2,0L turbo(227 к.с.) и третият е Porsche 911 Turbo 1991 3,3 L. Просто новото не става, старите неща са истината.
Не знам за кой зетек говориш, явно за тези след хидравличните повдигачи, защото тези от 95-6 година не пипат маслото, при мен грам не са го докосвали. Бавен и спокоен - като сравняваш пипнат СВХ с нормален Зетек 2.0 първо и второ тоя зетек го гледаш в мондео не в ескорт


От тук натам шикалкавене и игра с думи колкото искаш факта си е, както казах по-горе, че като искаш ЦВХ трябва да караш нещо ръбато преди 90, със скеле и една седалка вътре. А тук се говори за съвсем различно.
И 2.0 с най-смешния "тунинг" (ако въобще може да се нарече) дето прави 150-155к.с., без никакви проблеми с него заради това, за всеки ден, години наред, в кола с един вагон екстри, удобства и комфорт, срещу какъвто и да е ЦВХ с хиляди пари и средства 120к.с. пред пръсване не е толкова трудно да се направи избора.
п.с. Говорейки и за издръжливост и 2.0 зетек - не ми се мисли тия пари за СВХ за да се изсмучат тия 120к.с. ако се налеят в 2.0 зетек какви коне ще се изкарат и пак ще е достатъчно издръжлив. За това има една камара писано из английски форуми и къде ли не.
п.с. 2 струва ми се, че се отнесохме с тези писаници от основата на темата и мястото им не е тук.
п.с. 3 И, добре де, до къде трябва да доведе това в крайна сметка? Да се съглася, че има смисъл от тунинг на Форд под 1.6 ли


Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- Kamazabg
- потребител
- Мнения: 595
- Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
- Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: гр Сливен
- Status: Извън линия
Re: Малолитражки-тунинг
Например при 1,3 ОХВ се постига добър ефект след цялостен основен ремонт и олекотяване на маховика
Резултата е един много корав мотор със сравнително добър старт и нисък разход,
Перфектен вариант за кола която се кара ежедневно и предимно градско
Резултата е един много корав мотор със сравнително добър старт и нисък разход,
Перфектен вариант за кола която се кара ежедневно и предимно градско


- djovani91
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 06 окт 2010, 21:09
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1clx 1990
- Status: Извън линия
Re: Малолитражки-тунинг
Всеки си има глава на раменете и си преценява какво да прави !!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта