Проект- Форд Ескорт Турбо
-
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 19 дек 2011, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8T 16v 1993, Ford Mondeo 2.0 16v 4x4 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Първо да благодаря на Влади Танев за идеята, която ми даде. А именно, да запуша част от фланеца преди турбото и по този начин един вид ще намаля A/R на турбото. Само, че по този начин се получава една зона между фланеца и турбото, в която ще се получава "разреждане" на въздуха и съответно ще намали ефекта.
И като се поразрових се оказа, че не откриваме топлата вода и хората отдавна са го измислили:
http://www.suprastore.com/spquspva.html
Но цената е за... по-скоро не е за хора с китайски турбини
И такам сега ще мисля някакъв вариант за побългаряване на цялата схема
Поздрави!
И като се поразрових се оказа, че не откриваме топлата вода и хората отдавна са го измислили:
http://www.suprastore.com/spquspva.html
Но цената е за... по-скоро не е за хора с китайски турбини

И такам сега ще мисля някакъв вариант за побългаряване на цялата схема

Поздрави!
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Въпросното "нещо" от линка е за twin scroll турбини
. До сега не съм срещал подобно "приобретение" за нормални турбини.

Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 19 дек 2011, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8T 16v 1993, Ford Mondeo 2.0 16v 4x4 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Колеги монтирах си най-после задните спирачки. След като никой не искаше да ги купи
И мисля, че станаха екстра, утре ще тествам колата. Моста, който имах от РС2000 се оказа, доста по солиден и здрав от този, който беше на колата ми. Няма стабилизираща щанга на новия и мисля, че са го монтирали чак последните години, примерно след 96-97г. Изчистих и поцинковах всички заварки, след това му одарих и една боя и стана като нов. В снимките може да видите разликите.
http://nikolaykotev.snimka.bg/automobil ... 2.30147854
http://nikolaykotev.snimka.bg/automobil ... 2.30147635
Намерих си разпънка от Ескорт Кабрио и на нея един цинк и боя и е като нова
Утре ще я монтирам и ще кача снимки, ако изобщо стане, защото не съм сигурен, че ще мине зад входящия колектор.
http://nikolaykotev.snimka.bg/automobil ... 2.30147638
И най-важното направих една циганиика
С която се надявам да съм намалил A/R-то на турбината на половина, горе долу. И се надявам да се развърта доста преди 4000 оборота, но може и нищо да не съм направил... Утре ще разбера.
Даже незнам как да опиша т'ва, което съм направил... На снимките се вижда по-добре
Общо взето идеята, която ми даде Vladi Tanev, но малко моделирана. Защото по начина, който той ми предложи във високите доста ще се "забатачва" в колектора. И също така доста би се "разреждал" въздуха след фланеца.
Това, което съм направил мисля, че най-добре се доближава до разликите между една топла част с A/R .63 и с A/R .36
Не вярвам някой друг да е правил подобна "цигания" и искрено се надявам да няма поражения
http://nikolaykotev.snimka.bg/automobil ... 2.30147640
ПП: Т'ва мяза на...
Поздрави!

И мисля, че станаха екстра, утре ще тествам колата. Моста, който имах от РС2000 се оказа, доста по солиден и здрав от този, който беше на колата ми. Няма стабилизираща щанга на новия и мисля, че са го монтирали чак последните години, примерно след 96-97г. Изчистих и поцинковах всички заварки, след това му одарих и една боя и стана като нов. В снимките може да видите разликите.
http://nikolaykotev.snimka.bg/automobil ... 2.30147854
http://nikolaykotev.snimka.bg/automobil ... 2.30147635
Намерих си разпънка от Ескорт Кабрио и на нея един цинк и боя и е като нова

Утре ще я монтирам и ще кача снимки, ако изобщо стане, защото не съм сигурен, че ще мине зад входящия колектор.
http://nikolaykotev.snimka.bg/automobil ... 2.30147638
И най-важното направих една циганиика

Даже незнам как да опиша т'ва, което съм направил... На снимките се вижда по-добре

Общо взето идеята, която ми даде Vladi Tanev, но малко моделирана. Защото по начина, който той ми предложи във високите доста ще се "забатачва" в колектора. И също така доста би се "разреждал" въздуха след фланеца.
Това, което съм направил мисля, че най-добре се доближава до разликите между една топла част с A/R .63 и с A/R .36
Не вярвам някой друг да е правил подобна "цигания" и искрено се надявам да няма поражения

http://nikolaykotev.snimka.bg/automobil ... 2.30147640
ПП: Т'ва мяза на...



Поздрави!
-
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 19 дек 2011, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8T 16v 1993, Ford Mondeo 2.0 16v 4x4 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Я да събудим малко темата. Нещо доста ме мързеше да пиша последните месеци, но малко да раздвижим тая част на форума 
Да се похваля със задна дата от няколко месеца
за новото турбо на колата:
http://nikolaykotev.snimka.bg/automobil ... 2.31813667
Уж чисто ново от СААБ 9000, но само един господ знае дали е ново или професионално рециклирано. Въпроса е, че е в пъти по-добро от предишното супер огромно т3/т4. Лага вече е съвсем приемлив развърта се от към 2300 и към 3200 е на фул бууст от 1 бар.
По между другото бях взел едно турбо от Ескорт РС Турбо, което беше за рециклиране. Рециклирах го и беше екстра в 2та дни, който работеше
След това му изпадна гайката на оста и съсипа студената перка... Лошото е, че не разбрах дали се получи така от калпаво рециклиране или просто наистина беше мнооо зле. Топлата перка имаше доста отчупени парченца... абе беше си трагично. И не стана с рециклиране, но сега с новата Гаретка, да чукна на дърво всичко е бомба 
По между другото смених цялата предница на колата и сега е МК7. Смених капака, фаровете, бронята, решетката, мигачите и малко кабеляк и стана екстра.
След това си поиграх и преправих капака и стана "къстъм мейд"
Направих му "дупка" за охлаждане. Смея да върдя, че стана доста прилично, но нещо явно съм си затрил снимките от последните 2-3 месеца...И нямам никви снимки на капака и на предницата. Ако има интерес ще нащтракам малко и ще кача.
Поздрави на всички! И да си гледате Форчетата

Да се похваля със задна дата от няколко месеца

http://nikolaykotev.snimka.bg/automobil ... 2.31813667
Уж чисто ново от СААБ 9000, но само един господ знае дали е ново или професионално рециклирано. Въпроса е, че е в пъти по-добро от предишното супер огромно т3/т4. Лага вече е съвсем приемлив развърта се от към 2300 и към 3200 е на фул бууст от 1 бар.
По между другото бях взел едно турбо от Ескорт РС Турбо, което беше за рециклиране. Рециклирах го и беше екстра в 2та дни, който работеше


По между другото смених цялата предница на колата и сега е МК7. Смених капака, фаровете, бронята, решетката, мигачите и малко кабеляк и стана екстра.
След това си поиграх и преправих капака и стана "къстъм мейд"

Поздрави на всички! И да си гледате Форчетата

- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Колега давай снимки, клипове каквото има ,да се порадваме на колата.Поздрави.
- ivaylo_m
- потребител
- Мнения: 96
- Регистриран: 13 окт 2013, 15:44
- Модел на автомобила: Ford Focus C-Max 1.6 Ti-VCT - 2007
Ford Focus Mk1 1.8 Tddi Ghia (Estate) - 2001 - Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Поздрави за нововъведенията... и качвай снимки 

- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
и аз искам снимки н а такива проекти 

-
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 19 дек 2011, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8T 16v 1993, Ford Mondeo 2.0 16v 4x4 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Днес имах малко време да се позанимавам с колицата и направих няколко снимки на предницата и на капака:
http://nikolaykotev.snimka.bg/automobil ... 2.31859913
Взех си капачки за халогените, колата така или иначе няма такива
, защото е предния модел, а и дори и да имаше щях да ги демонтирам. Двете капачки бяха с псевдо мрежа като тази по средата на бронята. Т.е. прилича на мрежа, но е цялостна отливка без дупки. Наложи се с бормашина да разпробия към 80 дупки сигурно... :Х за да стане като мрежа и да пропуска въздух, защото от единия халоген ще прокарам допълнителен въздуховод, който да докарва студен въздух до филтъра, а от другия ще охлаждам турбината и цялото пространство под капака.
Не знам какъв ефект ще има, но ще разбера чак догодина в жегите
Но иначе дупката в капака определено охлажда целия двигателен отсек и най-вече когато спра колата на място. Излиза бая горещ въздух, докато преди правеше гореща "тапа" над турбото и като отвориш капака 30 мин. след като си спрял... олеле мале
Сега няма такива проблеми вече 
http://nikolaykotev.snimka.bg/automobil ... 2.31859913
Взех си капачки за халогените, колата така или иначе няма такива

Не знам какъв ефект ще има, но ще разбера чак догодина в жегите



-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 06 яну 2008, 13:26
- Модел на автомобила: Escort
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Евала за проекта. Ако може малко снимки да дадеш, равен няма да имаш...
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Въпрос, защо ти е обърната дупката на предния капак към прозореца, а не към напред към въздушната струя?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Да изкарва навън горещият въздух, а не да засмуква.kito написа:Въпрос, защо ти е обърната дупката на предния капак към прозореца, а не към напред към въздушната струя?
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 19 дек 2011, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8T 16v 1993, Ford Mondeo 2.0 16v 4x4 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Колега, разгледай темата има бая снимки от самото начало.rscossworth написа:Евала за проекта. Ако може малко снимки да дадеш, равен няма да имаш...
Колегата ЯЛТА, вече ти е отговорилkito написа:Въпрос, защо ти е обърната дупката на предния капак към прозореца, а не към напред към въздушната струя?

Най-лошото е, че има много да се кърпи колата, а нямам никакво време... мяза на Опел



-
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 19 дек 2011, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8T 16v 1993, Ford Mondeo 2.0 16v 4x4 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект- Форд Ескорт Турбо
Колеги, разпродавам проекта 
Първо двигателя, а след това всичко останало...
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 86&t=68830
Поздрави!

Първо двигателя, а след това всичко останало...
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 86&t=68830
Поздрави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта