Как се маха кутията на въздушния филтър? - ТУНИНГ на филтъра

Adrian
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 27 ное 2004, 11:18
Модел на автомобила: София
Местоположение: Escort MK5
Контакти:
Status: Извън линия

Как се маха кутията на въздушния филтър? - ТУНИНГ на филтъра

Мнение от Adrian » 24 дек 2004, 22:09

Това е въпроса...Имам предвид долната част на кутията. Държи се на едно место отгоре и на 2 отдолу. Отгоре е ясно, обаче как е отдолу? На пипане не мога да преценя как е захванато. Ако някои я е свалял нека сподели как се прави :)
Ето за тази кутия иде реч
Изображение[/img]
*00143* "92 Ford Escort 1,8 16v

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 26 дек 2004, 01:20

Защо пък долната част? Конусовиден филтър ли искаш да слагаш? По принцип аз не съм махал долната част, но можеш да махнеш тръбата от която засмуква въздух без проблем, само дърпаш и готово ;)

Adrian
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 27 ное 2004, 11:18
Модел на автомобила: София
Местоположение: Escort MK5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Adrian » 26 дек 2004, 03:42

Нещо май не ме разбра....Да купих си "спортен" :lol:
Искам да махна цялата кутия. Филтъра е прекалено голям и до
лната част на кутията пречи.
Ти какво имаше предвид? Да махна пластмасата, която вкарва въздух в кутията? Трябва да се махне всичко, което е свързано с обикновенния филтър...
Сега временно го нагласих върху долната част ама става е@ати циганията :censur: Потроших колата зареди тоя филтър.... Много ми е чудно дали си заслужава....
Ето го прасето....
Изображение[/img]
*00143* "92 Ford Escort 1,8 16v

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 26 дек 2004, 14:17

По принцип има специален кит за ескорт (който е доста скъпичък де) Изображение
и с него не би трябвало да имаш проблеми. Ти как го напасна твоя, че и аз си мисля за подобни глезотии ;)
Ако можеш цъкни една снимка :)

Adrian
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 27 ное 2004, 11:18
Модел на автомобила: София
Местоположение: Escort MK5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Adrian » 26 дек 2004, 14:42

Тоя скапан кит съм го харесал от доста време ама не мога да отделя толкова пари :roll: беше доста скъп си спомням. Моя фълтър е някакво менте само конус...
Ето го в действие К&Н-а
Изображение
При мен трябва да се доискусорява още много, но ще стане малко по нататък...По-късно ще покажа снимка
*00143* "92 Ford Escort 1,8 16v

janko
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 29 дек 2004, 14:29
Местоположение: FORD
Status: Извън линия

Мнение от janko » 29 дек 2004, 14:35

KUPI SI ORIGINALEN SPORTEN FILTAR ZA FORDA SAMO 130 LV MENTETO MOJE DA TI ZAPUSCHI INJEKCZIJATA

Adrian
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 27 ное 2004, 11:18
Модел на автомобила: София
Местоположение: Escort MK5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Adrian » 30 дек 2004, 02:47

Ето така изглежда при мен засега....
Както казах много кофти....
Изображение

@janko
Какво К&Н ли да си взема?По-добре да си взема целия кит ама струва..... Разликата с моя, е че ще изкара много повече километри...Други кой знае какви плюсове не виждам
*00143* "92 Ford Escort 1,8 16v

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 30 дек 2004, 21:18

Абе добре е бе! А някаква разлика има ли?

Adrian
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 27 ное 2004, 11:18
Модел на автомобила: София
Местоположение: Escort MK5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Adrian » 04 яну 2005, 11:39

Еми има разлика. Не е такава каквато очаквах, ама за този момент съм доволен. Доста се подобри тротлинг респонса, което много ме радва. Другата промяна е в звука. Ще стане още по-добре като го изолирам като хората.
Това ми напомня....Къде се продава топло изолиращо фолиo като това на снимката?
Изображение
*00143* "92 Ford Escort 1,8 16v

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 04 яну 2005, 17:38

Ще взема и аз да си купя таква глезотийка :) Колкото до фолиото, трябва да има във всеки уважаващ се магазин за строителни материали. Ама си мисля, че ще е хубаво един въздухозаборник да се пльокне ;)

Adrian
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 27 ное 2004, 11:18
Модел на автомобила: София
Местоположение: Escort MK5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Adrian » 04 яну 2005, 20:56

Абе и аз това си мислех....При това положение, като в момента може да се използва оригиналния. Ефекта е доста по-голям като се вкарва студен въздух. Представям си какво ще стане като се вкарва студен въздух и се изолира.... :twisted:
*00143* "92 Ford Escort 1,8 16v

Adrian
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 27 ное 2004, 11:18
Модел на автомобила: София
Местоположение: Escort MK5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Adrian » 07 яну 2005, 00:31

Днеска си монтирах обичайната тръба, която вкарва въздух в обикновенния въздушен филтър....Нали още съм с долната част на кутия и от там духа и върху филтъра..... Направих няколко теста по Цариградско и доускорението е доста по-добре от преди. Като цяло си струва парите, но не бих си купил К&Н за 100 и кусур лева...Така, че помисли добре какво ще си вземеш :)
*00143* "92 Ford Escort 1,8 16v

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 07 яну 2005, 09:11

Според тебе, след като вече имаш наблюдение по въпроса, заслужава ли си човек да си сложи такъв филтър заради динамиката на колата или е повече оптичен тунинг? Между другото изглежда добре, само тази изолация с фолиото ми седи малко грубичко :? , но предполагам, че е само като за прба.
И колко пари даде за тоя филтър?

:twisted:

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 08 яну 2005, 00:56

Adrian написа:Изображение
При теб не виждам тази чудесия дето съм я оградил с жълто квадратче... Изображение

Adrian
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 27 ное 2004, 11:18
Модел на автомобила: София
Местоположение: Escort MK5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Adrian » 08 яну 2005, 22:13

Струва си за тези 40лв които дадох за него. Но ако бях дал 138лв за К&Н щеше да мее яд. Въпреки, че когато стане по-топло доколкото знам повече пречи отколкото да помага, ако не е добре изолиран. Но на този етап както е при мен съм доволен, може би защото засега е студено :) Не съм голям привърженик на оптичния тунинг. Не го сложиш зареди това.
Има някои проблеми обаче, както колегата cossy забеляза съм махнал "air flow meter-a" Този филтър е универсален, затова се налага да го махна в случая.Не може да се сложи филтъра върху него. При мен няма голямо значение, защото трябва подменя малкото фълтърче,което е вътре на 20 000 или 40 000 км.Не си спомням точно колко беше, но няма голямо значение. Като го гледам май не е сменяно никога, затова пробвах да го махна и няма никаква разлика. От вече 1000км карам без него и няма разлика.
*00143* "92 Ford Escort 1,8 16v

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 09 яну 2005, 10:49

Искаш да кажеш, че дори и там (air flow meter) има някакво филтърче ли???

Adrian
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 27 ное 2004, 11:18
Модел на автомобила: София
Местоположение: Escort MK5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Adrian » 09 яну 2005, 11:50

Всъщност сегя видях, че се казва "Air mass meter".
Да има някакво филтърче в него, което трябва да се сменя на 30 000 мили или на 3 години.
Има още едно филтърче, което се сменя на същия период. Намира се на дъното на кутията на въздушния филтър. Има тръба, която свързва двигателя с въздушния филтър. Филтърчето се намира в края кутията.
*00143* "92 Ford Escort 1,8 16v

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 09 яну 2005, 14:03

За това малкото дето е под въздушния знам, то до колкото си спомням беше свързано с картера... или греша?
А това дето е Air...нещо си, никъде не пише, че има такова за смяна, дори не виждам да пише, че има филтър. Ти от къде я черпиш тази информация? Аз съм останал с впечатление, че това е някакъв сензор който подава информация към компа....

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 10 яну 2005, 09:27

Не разбирам - махнал си "air flow meter-a" и нямаш никви проблеми?!
А компа не се ли шашка, не влиза ли в сервизен режим?!
Да не би преди това да ти е бил прецакан и затова сега да не забелязваш разлика?

Много странно :shock:

:twisted:

Adrian
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 27 ное 2004, 11:18
Модел на автомобила: София
Местоположение: Escort MK5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Adrian » 14 яну 2005, 15:03

Еми чета някаква ръководство. В него така пише. Не мога да бъда сигурен дали е вярно, никога не съм си играл да разглабявам.

Brock
В тази материя съм ми много малки познанията. Какво имаш предвид под сервизен режим?
*00143* "92 Ford Escort 1,8 16v

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта