1.4 mono- 72ps>?
- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
1.4 mono- 72ps>?
здравейте!
като хора врели и кипели с двигатели на форд, искам да се посъветвам с вас, как бих могъл да изкопча някоя конска сила повече от двигателчето.
до момента съм на положение спортен филтър и спортно гърне.
запецнах до тук тъй като не знам от къде-какво.
някой може ли да ми каже от къде да си намеря преправени изпускателни колектори (цена?), какъв разпределителен вал да се вземе (цена?), къде може да се полира на главата на двигателя (цена?), олекотен (алуминев предполагам) маховик(цена?)?
има ли смисъл да се манипулира IAT-сензора?
нещо друго което да съм пропуснал?
като хора врели и кипели с двигатели на форд, искам да се посъветвам с вас, как бих могъл да изкопча някоя конска сила повече от двигателчето.
до момента съм на положение спортен филтър и спортно гърне.
запецнах до тук тъй като не знам от къде-какво.
някой може ли да ми каже от къде да си намеря преправени изпускателни колектори (цена?), какъв разпределителен вал да се вземе (цена?), къде може да се полира на главата на двигателя (цена?), олекотен (алуминев предполагам) маховик(цена?)?
има ли смисъл да се манипулира IAT-сензора?
нещо друго което да съм пропуснал?
- bobi_turbo
- потребител
- Мнения: 117
- Регистриран: 02 май 2007, 21:38
- Модел на автомобила: Ескорт Седан 1.8ТДИ Джия
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
съвет от мен:
по евтино ще ти дойде да си купиш по голям мотор,отколкото да преправяш твоя.
1,6/1.8 ще ти дойде много добре и нищо няма да променяш по двигателя.Всяка интервенция води до съкращаване на живота на двигателя.
Обърни се към disc,той е спец по силовите тунинги на двигатели и ще ти каже как и турбо да си сложиш->~200к.с.
Но на малкия мотор забрави.Disc блокира един такъв в опити да го изцеди.Помисли си дали искаш твоя да е втория.....
по евтино ще ти дойде да си купиш по голям мотор,отколкото да преправяш твоя.
1,6/1.8 ще ти дойде много добре и нищо няма да променяш по двигателя.Всяка интервенция води до съкращаване на живота на двигателя.
Обърни се към disc,той е спец по силовите тунинги на двигатели и ще ти каже как и турбо да си сложиш->~200к.с.
Но на малкия мотор забрави.Disc блокира един такъв в опити да го изцеди.Помисли си дали искаш твоя да е втория.....

- gogo_21011
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
С по-лек маховик, вярно ще върви повече ама май само на старта, а като срешнеш някой баир нагоре може да слезеш и да я буташ след това
това в кръга на шегата, но все пак има нещо вярно!! Зависи за какво искаш да използаваш колата, ако си на писта само давай олекотявай маховика, а ако мислиш да я ползваш и като обикновенна кола ....
а олекотяването може да го постигнеш и с разпробиване на определени отвори по маховика, но си иска доста смятане а и след това някой да ти го балансира, че маже да ти изпопадат пломбите като се развърти ми ти тоя маховик... абе ако питаш мен не се занимавай, ама колата си е все пак твоя!
Успех с начинанието!
По изпускателната система, някой дето прави гърнета, имат си там тръби, огъват ги и т.н.! Въпроса е да са с еднаква дължина всичките докато се събат заедно(най-общо казано), потърси из нета какво прави резонатора в изпускателната система и как се прави и ще ти стане по ясно. Там също се иска доста смятане и изчисления, а кой ще ти го направи как ще го направи....
Разпределителен вал, там също доста неща се смятат по изменението на ъгъла на гърбичките, а полирането на главата и по-точно всмукателните колектори... няма да изцедиш кой знае колко. При карбураторните модели се полира уж за по-добро смесообразувани и по-малко завихряне на горивната смес, ама... колко по-малко ще е....
Може и главата да пилнеш малко че да го сгъстиш мотора, а турбото като вариант май ще ти е най-добре, ама каквото и да направиш по мотора със сигурност му съкращаваш живота.Ако тръгнеш да правиш тези неща имай в предвид, че едва ли има някой да ти ги сметне точно тези неща и да ги направиш, а и те са навързани едно за друго, така че промениш ли сега едното а след време искаш да промениш другото със сигурност ще ти се наложи да променяш първото! Така че ако правиш нещо прави го накуп, и СМЯТАЙ добре, че накрая може да не получиш очаквания резултат.



По изпускателната система, някой дето прави гърнета, имат си там тръби, огъват ги и т.н.! Въпроса е да са с еднаква дължина всичките докато се събат заедно(най-общо казано), потърси из нета какво прави резонатора в изпускателната система и как се прави и ще ти стане по ясно. Там също се иска доста смятане и изчисления, а кой ще ти го направи как ще го направи....
Разпределителен вал, там също доста неща се смятат по изменението на ъгъла на гърбичките, а полирането на главата и по-точно всмукателните колектори... няма да изцедиш кой знае колко. При карбураторните модели се полира уж за по-добро смесообразувани и по-малко завихряне на горивната смес, ама... колко по-малко ще е....
Може и главата да пилнеш малко че да го сгъстиш мотора, а турбото като вариант май ще ти е най-добре, ама каквото и да направиш по мотора със сигурност му съкращаваш живота.Ако тръгнеш да правиш тези неща имай в предвид, че едва ли има някой да ти ги сметне точно тези неща и да ги направиш, а и те са навързани едно за друго, така че промениш ли сега едното а след време искаш да промениш другото със сигурност ще ти се наложи да променяш първото! Така че ако правиш нещо прави го накуп, и СМЯТАЙ добре, че накрая може да не получиш очаквания резултат.
- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
ясно!
по принцип колата я ползвам като градска и рядко ми се налага да излизам по магистралите. именно по-добро ускорение търся. това със смятането е трудна работа. на края ще взема да си купя един мотор от rs2000 за около 6-700 евро. но се чудя на кого бих могъл да имам доверие да ми го монтира. като знам какви "майстори" има в МП страх ме хваща...!
по принцип колата я ползвам като градска и рядко ми се налага да излизам по магистралите. именно по-добро ускорение търся. това със смятането е трудна работа. на края ще взема да си купя един мотор от rs2000 за около 6-700 евро. но се чудя на кого бих могъл да имам доверие да ми го монтира. като знам какви "майстори" има в МП страх ме хваща...!
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
slaf4u написа:ясно!
по принцип колата я ползвам като градска и рядко ми се налага да излизам по магистралите. именно по-добро ускорение търся. това със смятането е трудна работа. на края ще взема да си купя един мотор от rs2000 за около 6-700 евро. но се чудя на кого бих могъл да имам доверие да ми го монтира. като знам какви "майстори" има в МП страх ме хваща...!


Защо не я продадеш и с парите + 700 евро да си вземеш нещо по-мощно?
Мондео 100+кс примерно, някой ескорт по-мощен?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта