Избор на спортен филтър!

Отговори
STAN
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 24 юни 2007, 21:40
Модел на автомобила: Ford Puma
Status: Извън линия

Избор на спортен филтър!

Мнение от STAN » 14 юли 2007, 23:39

Интересуваме на базата на личния ви опит, кой вариант е по добър?!

1. K&N Typhoon
2. Carbon Fiber (Umnitza SRI)

Целта ми не е да вдигам мощността на колата чрез спортен филтър а да стане по добър звука на колата!

Потребителски аватар
amonev
потребител
потребител
Мнения: 463
Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г.
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

...

Мнение от amonev » 15 юли 2007, 09:44

И ще стане ли само ако смениш филтъра? Един познат кара Сиерата си и без филтър, разлика няма освен че чуваш засмукването през дроселовата клапа ... все пак е V6 :)
Е ли правото право?

Потребителски аватар
Mr.Scorpion
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от Mr.Scorpion » 26 авг 2007, 23:07

Здрасти
аз бях със Симота италянски
сега съм с К&Н ако търсиш добър звук трябва филтъра да е с резонатор
предният ми беше с резонатор сега К&Н няма резонатор.
Успех
Изображение Изображение

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 27 авг 2007, 00:18

K&N, поне сме ги чували и имаме познати с такива. Аз съм за, но не да сменяш целия induction kit, а само филтър, който влиза в сегашната ти кутия. Иначе е малко хамалогия и резултата не е гарантиран. Но с К&N, и с подходящи химикали за почистване е перфектно! Давай смело, струва си цената! (Тествано на Вектра 1999 1.8, без побългарявания, разлика има!)
Изображение Изображение

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 27 авг 2007, 09:32

и аз съм пробвал с ескорта на свален филтър - разлика няма, но той е карбуратор.
завчера сутринта на един приятел на Пасата му (1994г) 1.8ми като махнахме за малко филтъра и като му подаде на място, да видиш какво се казва звук, бях очуден :)
Така че на Пумичката трябва да звучи готино :)

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 27 авг 2007, 10:06

EscortMK51.3 написа:и аз съм пробвал с ескорта на свален филтър - разлика няма, но той е карбуратор.
завчера сутринта на един приятел на Пасата му (1994г) 1.8ми като махнахме за малко филтъра и като му подаде на място, да видиш какво се казва звук, бях очуден :)
Така че на Пумичката трябва да звучи готино :)
това което казваш е така. и аз съм виждал на вектра 2.0 така като се махне и почва да пращи яко :lol: ама на карбураторни коли нещо няма ефект :roll:

Потребителски аватар
Mr.Scorpion
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от Mr.Scorpion » 27 авг 2007, 19:50

Аз съм си махнал цялата кутия.Утре ще цъкана снимки и ги пусна да видиш как е станал иначе К&N си е по добре и според мен :)
Изображение Изображение

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта