Как да накараме дизел да повървява
-
- Status: Извън линия
Как да накараме дизел да повървява
Значи здравейте първо
писал съм и друг път теми
и се се отказвам но сега съм се пояедосал
Та значи понеже съм по импулсивен човек а тука няколко
младежа ми скачат по нервите
единия даже член на форума
значи
Колата е 1.8 дизел
оттук насетне въпрсоа е да стане така че тя да почне да върви
може да отделя 600-1000лв
трябва да стане тази кола по ред причини
искам всякакви мнения
аз вариантите си ги знам доло горе но искам
да поопсъдим въпроса
може пък да ме разубеди някой (дано не успее
)

писал съм и друг път теми
и се се отказвам но сега съм се пояедосал

младежа ми скачат по нервите
единия даже член на форума

Колата е 1.8 дизел
оттук насетне въпрсоа е да стане така че тя да почне да върви
може да отделя 600-1000лв
трябва да стане тази кола по ред причини

искам всякакви мнения

да поопсъдим въпроса


- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
решението
Намираш един ударен ескорт 1.8ТД оглждаш го добре и си взимаш това което го няма на твоята кола-в случайя турбината била тя с интеркулер или Не.след което чук тел клещи и .....
-
- Status: Извън линия
Re: решението
Тука до моя блок има едни майсторчета и те м иказаха че моят блок не ставал за турбоbilder написа:Намираш един ударен ескорт 1.8ТД оглждаш го добре и си взимаш това което го няма на твоята кола-в случайя турбината била тя с интеркулер или Не.след което чук тел клещи и .....
евентуално трябва да търся цял двигател

а варианта с бензинов дали е много сложен?
И то сненям ли ДВГ трябва да сменям скорости-полуоски-карета

- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако слагаш бензинов мотор не е задължително да сменяш скоростите и полуоските и със старите става.Аз направих така с моя преди време от 1.6Д стана 1.6 бензинка
.Но ти искаше да си е дизел и да върви до колкото видях в поста ти.Затова си намери един мотор от мондео например или някой ескорт,но да го провериш ествствено преди това и сменяй в някой сервиз дето знаят какво правят.

-
- Status: Извън линия
сервиза е лесен тук до удома са се събрали ралиджиите в габрово 
а те знаят как се правят бегачки въпроса е да намеря какво да сложа
а за това че трябва да е дизел да
доло горе държах на тази теория 
сега съм поомекнал и може и за бензин да се навия но уви когато разликата е голяма в мощоста се сменят доста неща
сега мойте неща отговарят с тези на 1.6 бензин
но уви ако слагам бензонов двигател ще го търся РС

а те знаят как се правят бегачки въпроса е да намеря какво да сложа

а за това че трябва да е дизел да


сега съм поомекнал и може и за бензин да се навия но уви когато разликата е голяма в мощоста се сменят доста неща

сега мойте неща отговарят с тези на 1.6 бензин
но уви ако слагам бензонов двигател ще го търся РС

- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
знам, че е кофти да те бие 1.3 бензин, но понякога и така се случва



Последна промяна от EscortMK51.3 на 19 юли 2007, 19:13, променено общо 2 пъти.
-
- Status: Извън линия
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
на този блок, щом не може да се сложи турбо - няма какво да се направи! чип - не може (няма екю) , изпускателна система с по-голям диаметър на тръбите - няма смисъл, двигателя не се нуждае от такъв дебит, филтър - минимум 200 лева за филтър, които при 60 коня двигател няма да се усети - няма смисъл. олекотяване ? човека се занимава с кар аудио - следователно с оплътнения, кабели, усилватели и т.н. се отдалечава повече и повече от олекотяването.
какво остава - друг двигател.
какво остава - друг двигател.
Последна промяна от EscortMK51.3 на 19 юли 2007, 19:14, променено общо 2 пъти.
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
ти си обичаш дизела - 1.8ТД от Мондео или минаваш на бензин с едно двигателче от ХР3и и ти си човека
а ако бях на теб - замразявам за малко проекта с втория бас и събирам за RS2000
p.с. и не се засягай за гонките...заради това да се скараме..не мисля че си струва

а ако бях на теб - замразявам за малко проекта с втория бас и събирам за RS2000
p.с. и не се засягай за гонките...заради това да се скараме..не мисля че си струва

Последна промяна от EscortMK51.3 на 19 юли 2007, 19:15, променено общо 1 път.
-
- Status: Извън линия
-
- Status: Извън линия
- DMX_a
- потребител
- Мнения: 933
- Регистриран: 26 май 2007, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.3 CL
BMW 320 E36 - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Моят съвет би бил следния
Не закачай Форда, щом си склонен да даваш пари за вървежна кола,
поразтърси се и си вземи една CRX първа генерация 1,6 16v 130кс купето е около 600-650кг.
Така ще имаш 2 коли (естествено си направи сметка и за това че трябва поддръжка), и ще ти излезе по тънко от колкото да модифицираш нещо което работи добре, а не знаеш и какви ще са последствията от модификациите.
Не закачай Форда, щом си склонен да даваш пари за вървежна кола,
поразтърси се и си вземи една CRX първа генерация 1,6 16v 130кс купето е около 600-650кг.
Така ще имаш 2 коли (естествено си направи сметка и за това че трябва поддръжка), и ще ти излезе по тънко от колкото да модифицираш нещо което работи добре, а не знаеш и какви ще са последствията от модификациите.
-
- Status: Извън линия
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
провери си източниците за теглото на црх-аDMX_a написа:Моят съвет би бил следния
Не закачай Форда, щом си склонен да даваш пари за вървежна кола,
поразтърси се и си вземи една CRX първа генерация 1,6 16v 130кс купето е около 600-650кг.
Така ще имаш 2 коли (естествено си направи сметка и за това че трябва поддръжка), и ще ти излезе по тънко от колкото да модифицираш нещо което работи добре, а не знаеш и какви ще са последствията от модификациите.

-
- Status: Извън линия
Момчета ново двайсет
кажете ми
в кои фордове слагат ел помпи
предполагам не в всички а без ел помпа няма как да се слага чип
без чип губя много
и почти се обезмисля работата
апък тея помни скъпи
каква е вероятноста да ми се падне с такава помпа
кажете ми
в кои фордове слагат ел помпи



апък тея помни скъпи

каква е вероятноста да ми се падне с такава помпа
Последна промяна от MaxBass на 24 юли 2007, 10:23, променено общо 1 път.
-
- Status: Извън линия
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
-
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта